ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta i Gminy Witnica
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WOR.120.45.2019.WORDrukuj informację Ogłoszenie numer: WOR.120.45.2019.WOR

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. obsługi interesanta

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy

Wymiar etatu: pełen

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2019-11-25

Ogłoszono dnia: 2019-11-25

Termin składania dokumentów: 2019-12-06 14:30:00

Nr ogłoszenia: WOR.120.45.2019.WOR

Zlecający: Gmina Witnica

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
  7. minimum roczny staż pracy w administracji, w szczególności na stanowisku związanym                z realizacją w/w zadań.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu archiwów zakładowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o finansach publicznych.
  2. umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  3. znajomość programów komputerowych z zakresu arkusza kalkulacyjnego, programów księgowych,
  4. samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
  7. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
  8. zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
  9. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
  10. łatwość nawiązywania kontaktu, dobry kontakt z interesantem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Obsługa interesantów w zakresie:
  • udzielania informacji w sprawach dotyczących zadań Urzędu,
  • wydawania druków zgodnie z obowiązującymi procedurami dla spraw realizowanych przez komórki organizacyjne,
  • przyjmowania składanych dokumentów, ze wstępną weryfikacją pod względem ich kompletności i poprawności,
  • bieżącej rejestracji przyjętych dokumentów.
  1. Przyjmowanie korespondencji oraz wysyłanie korespondencji z Urzędu.
  2. Prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej, w tym nadzorowanie poprawności składania korespondencji do wysyłki, organizacja wysyłki i odbioru korespondencji.
  3. Wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów.
  4. Prowadzenie ewidencji wyposażenia Urzędu.
  5. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem pojazdów służbowych,
  6. Obsługa merytoryczna Komisji Rady Miejskiej.
  7.  Załatwianie spraw z zakresu opieki społecznej trafiających do Urzędu i prowadzenie ich              w tym zakresie we współpracy z Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej                 w Witnicy.
  8. Wykonywanie czynności należących do kompetencji gminy z zakresu realizacji ustawy            z dnia 25 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych                  u ludzi (Dz. U. z 2019 r., poz. 1239); 
  9. Prowadzenie spraw należących do kompetencji gminy w zakresie realizacji ustawy                      z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2190),                         a w szczególności:
    1. ustalenie potrzeb gminy w zakresie opieki zdrowotnej oraz prowadzenie w tym zakresie stałego monitoringu usług medycznych dostępnych na terenie gminy i zapotrzebowania społecznego na nie,
    2. współpraca z podmiotami świadczącymi usługi zdrowotne na terenie gminy w zakresie ilości i jakości świadczonych usług, zapotrzebowana na nie oraz ich dostępności dla obywateli,
    3. opiniowanie Narodowemu Funduszowi Zdrowia o potrzebach gminy w zakresie opieki zdrowotnej,
    4. przedkładanie Burmistrzowi sprawozdań o sytuacji służby zdrowia na terenie Gminy.
  10.  Prowadzenie wynikającej z zakresu realizowanych zadań sprawozdawczości;
  11. W ramach realizowanych w Wydziale zadań opracowanie planów pracy i elementów projektu budżetu gminy.
  12. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.
  13. Prowadzenie wymaganej dokumentacji, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz przekazywanie jej do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta i Gminy Witnica przy ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, parter. W budynku brak jest windy osobowej.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys.
  3. Kserokopie świadectw pracy.
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Kwestionariusz osobowy.
  7. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia  z Krajowego Rejestru Karnego),
  8. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  10. Ewentualne referencje z poprzednich miejsc pracy.
  11. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami:
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r.   w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
-  ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1000);
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 )”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-12-06 14:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie  Urzędu   lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Witnica,  66-460 Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6,                  z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. obsługi interesanta, w terminie  do dnia 6.12.2019 r., do godz. 1430.  Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Witnica. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Witnica www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica i na tablicy informacyjnej w holu Urzędu. Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej.
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Gminy Urszula Sawicka (tel. 95 721 64 40).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony