ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WOR.120.18.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: WOR.120.18.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. inwestycji i zamówień publicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Inwestycji

Data udostępnienia: 2024-04-30

Ogłoszono dnia: 2024-04-30

Termin składania dokumentów: 2024-05-10 15:30:00

Nr ogłoszenia: WOR.120.18.2024

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Witnica

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe - preferowane techniczne w zakresie administracji publicznej, ekonomii, zamówień publicznych,
2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. nieposzlakowana opinia,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
7. minimum półroczny staż pracy w administracji, w szczególności na stanowisku związanym                z realizacją zadań Wydziału Inwestycji
b. Wymagania dodatkowe:
1. bardzo dobra znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów                  w  zakresie ustaw:
- Prawo Zamówień Publicznych,
- ustawy Prawo budowlane,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
2. umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
3. samodzielność w podejmowaniu decyzji,
4. umiejętność pracy w zespole,
5. odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
6. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
7. zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
8. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
9. łatwość nawiązywania kontaktu, dobry kontakt z interesantem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

W zakresie inwestycji:
  1. Prowadzenie inwestycji zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym.
  2. Prowadzenie budowy nowych inwestycji gminnych, adaptacjii remontów budynków                  i  dróg stanowiących mienie gminne:
  1. udział w radach technicznych w trakcie uzgadniania i wykonywania dokumentacji,
  2. przygotowywanie dokumentów oraz występowanie o warunki zabudowy,
  3. pozyskiwanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  4. przygotowanie dokumentów niebędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
  5. przygotowanie umów dotyczących wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
  6. koordynacja postępu robót z możliwościami finansowymi gminy,
  7. zapewnienie nadzoru inwestycyjnego,
  8. sporządzanie sprawozdań oraz informacji z prowadzonych prac,
  9. wykonywanie innych zadań służbowych wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb zleconych przez Kierownika Wydziału.
  1. Współpraca z wykonawcami, dostawcami, usługodawcami oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego przy realizowanych inwestycjach.
  2. Nadzór nad inwestycją w okresie gwarancji – zapewnienie usuwania usterek gwarancyjnych oraz dokonywanie przeglądów gwarancyjnych.
  3. Dokonywanie przekazania placu budowy i odbioru robót inwestycyjnych, remontowych      i  przekazywanie zakończonych inwestycji właściwym podmiotom.
  4. Prowadzenie ewidencji zadań inwestycyjnych.
  5. Nadzór nad terminowością realizacji umów.
  6. Przygotowanie uchwał w zakresie prowadzonych spraw oraz sprawozdawczość.
 
W zakresie pozyskiwania środków finansowych:
  1. Przygtowywanie wniosków aplikacyjnych o uzyskanie środków z funduszy Unii Europejskiej i innych pozabudżetowych źródeł na zadania inwestycyjne należące do kompetencji zajmowanego stanowiska pracy.
  2. Współdziałanie z poszczególnymi komórkami Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie opracowywanie projektów i przygotowywania wniosków                             o  dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych.
 
W zakresie zamówień publicznych:
  1. organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego                         w oparciu o przepisy Pawo zamówień publicznych we współpracy z innymi wydziałami                i jednostkami gminy, które odpowiadają za ich część merytoryczną, w tym                             w  szczególności:
  1. przygotowanie dokumentacji dotyczących udzielenia zamówienia publicznego,
  2. uzgadnianie składu Komisji Przetargowej, regulaminu konkursu,
  3. opracowywanie regulaminu Komisji Przetargowej, regulaminu konkursu,
  4. opracowywaie dokumentacji postępowań i protokołów postępowań (w tym dokumentacji niezbędnej do dokonania zamówień),,
  5. uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych i jej obsługa kancelaryjno – techniczna,
  6. rozpatrywanie protestów przy udziale Komisji Przetargowej,
  7. reprezentowanie Urzędu w ramach udzielonych upoważnień w kontaktach                            z Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi instytucjami związanymi z realizacją ustawy Prawo zamówień pulicznych,
  8. przygotowywanie umów dla wykonawców będących rezultatem przeprowadzonych postęowań,
  9. prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów i zleceń                      o  zamówienia publiczne,
  10. opisywanie faktur pod względem zgodności z przeprowadzonym postępowaniem,
  11. prowadzenie zbioru przepisów prawnych i interpretacji w zakresie zamówień publicznych,
  12. archiwizowanie dokumentacji przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
  1. Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
  2. Koordynowanie działań dotyczących zamówień publicznych prowadzonych przez inne komórki organizacyjne Urzędu,
  3. Współpraca z pracownikami Wydziału w zakresie prawidłowej realizacji inwestycji                   i  remontów,
  4. Przygotowywanie sprawozdań statystycznych związanych z powierzonym zakresem czynności.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
2. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
3.Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta              i Gminy w Witnicy przy ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, I piętro. W budynku brak jest windy osobowej.

V. Wymagane dokumenty:

  1. odręcznie podpisany list motywacyjny,
  2. życiorys,
  3. kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia, (poświadczone za zgodność z oryginałem),
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach (poświadczone za zgodność z oryginałem),
  6. oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. odręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  9. odręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  10. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  11. ewentualne referencje z poprzednich miejsc prac,
  12. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  13. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 poz. 530) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.  
 
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami:
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r.            w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
• ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781);
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-05-10 15:30:00
c. Miejsce:
a. Termin:
2024-05-10 do  godz. 15:30
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie  Urzędu   lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy,  66-460 Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6,                 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych ”, w terminie  do dnia 10.05.2024 r., do godz. 1530.  Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy w Witnicy.
 

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie w ogłoszeniu                        o naborze i dokumenty, które nie będą spełniały wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Witnica www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica i na tablicy informacyjnej w holu Urzędu przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Gminy Urszula Sawicka (tel. 095 721 64 40).
 
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę                 o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony