ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta i Gminy Witnica
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Strażnik Miejski

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Straż Miejska

Data udostępnienia: 2012-12-18

Ogłoszono dnia: 2012-12-18 przez Paweł Pisarek

Termin składania dokumentów: 2013-01-31 15:30:00

Nr ogłoszenia: 2

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Witnica

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
                                                                                             
  1. obywatelstwo polskie,
  2. ukończone 21 lat życia,
  3. nienaganna opinia,
  4. sprawność fizyczna i psychiczna,
  5. uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  6. co najmniej wykształcenie średnie,
  7. kandydat nie może być osobą karaną sądownie,
  8. prawo jazdy kat. B.
 
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o strażach gminnych, o utrzymaniu czystości  i porządku w gminach,  o ochronie przyrody, Prawo ochrony środowiska, Kodeks wykroczeń, Kodeks postępowania karnego, Kodeks postępowania administracyjnego i innych ustaw w zakresie przepisów regulujących zakres działania i kompetencje Straży Miejskiej.
2) dyspozycyjność,
3) umiejętność łatwego nawiązywania kontaktu,
4) odpowiedzialność,
5) kreatywność,
6) umiejętność rozwiązywania sytuacji problemowych,
7) zdolność prowadzenia sprawnych działań w warunkach stresu,
8) umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
9) znajomość języka obcego mile widziana.
 
 
 
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych na terenie gminy Witnica,
  2. czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w gminie - w zakresie określonym   w przepisach o ruchu drogowym,
  3. współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy  w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
  4. zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów   i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia,
  5. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
  6. współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,
  7. doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby     te zachowaniem swoim dają powód            do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się  w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,
  8. informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie   i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw  i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie   z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,
  9. konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy,
  10. przedkładanie burmistrzowi i Radzie Miejskiej raportów i opinii o stanie porządku  i bezpieczeństwa   na terenie gminy Witnica.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,
  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  3. gabinet strażnika miejskiego znajduje się na pierwszym piętrze  budynku.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

do 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy wraz ze zdjęciem,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. posiadane referencje
  7. zaświadczenie o niekaralności,
  8. zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy na stanowisku strażnika miejskiego,
  9. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętnościach, wyszczególnione w punktach 1 i 2.
  10. w przypadku kandydatów posiadających stopień niepełnosprawności należy  przedłożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-01-31 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (sekretariat pokój nr 1)  lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Witnica,
66-460 Witnica, ul. Krajowej Rady Narodowej 6,   z dopiskiem: „Nabór na stanowisko strażnika miejskiego”, w terminie do dnia 31 stycznia 2013 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  /www.witnica.pl/  oraz na tablicy informacyjnej w holu Urzędu Miasta i Gminy Witnica.
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r.   o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”
 
c. Miejsce:
Urząd Miasta i Gminy Witnica
ul. Krajowej Rady Narodowej 6
66-460 Witnica

VII. Informacje dodatkowe:

  Informacja o sposobie prowadzenia naboru :
  1. Po zakończeniu przyjmowania podań, powołana przez Burmistrza komisja rekrutacyjna dokona oceny zgłoszonych dokumentów aplikacyjnych pod kątem ich zgodności z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.
  2. W dalszej część rekrutacji komisja przeprowadzi z wszystkimi kandydatami, których aplikacje spełniają wymogi określone w ogłoszeniu, rozmowy kwalifikacyjny i test  z wiedzy ogólnej   o gminie oraz o przepisach regulujących funkcjonowanie straży miejskiej.
  3. Wyłonienie  kandydata, któremu zostanie zaproponowane zatrudnienie, nastąpi w terminie  do 15 lutego 2013 r.
  4. Pierwsza umowa o pracę z wyłonionym kandydatem zostaje zawarta na okres 12 miesięcy,  z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia. W trakcie zatrudnienia na czas określony przyjęty kandydat będzie zobowiązany przejść badania i szkolenia wymagane przy zatrudnieniu w Straży Miejskiej.
  5. Podpisanie umowy na czas nieokreślony nastąpi po uzyskaniu przez kandydata pozytywnej oceny pracy w pierwszym roku zatrudnienia.

 Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Gminy Pan Paweł Pisarek  (tel. 95 721 64 44).

« powrót do poprzedniej strony