ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WOR.120.15.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: WOR.120.15.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. inwestycji i drogownictwa

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy

Wymiar etatu: pełen

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Inwestycji

Data udostępnienia: 2021-07-07

Ogłoszono dnia: 2021-07-07

Termin składania dokumentów: 2021-07-20 00:00:00

Nr ogłoszenia: WOR.120.15.2021

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Witnica

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe, preferowane techniczne o kierunku drogowym lub budowlanym,
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
  7. minimum pół roczny staż pracy w administracji, w szczególności na stanowisku w branży drogowej,
b. Wymagania dodatkowe:
znajomość ustaw: o drogach publicznych, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo o ruchu drogowym, prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego,
2. umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
3. znajomość programów komputerowych z zakresu arkusza kalkulacyjnego,
4. samodzielność w podejmowaniu decyzji,
5. umiejętność pracy w zespole,
6. odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
7. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
8. zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
9. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
10. łatwość nawiązywania kontaktu, dobry kontakt z interesantem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

W zakresie dróg gminnych:
1.  Prowadzenie ewidencji dróg gminnych.
2.  Przeprowadzanie okresowych kontroli dróg gminnych i obiektów mostowych.
3. Analiza stanu technicznego infrastruktury drogowej pod kątem zgłaszanych potrzeb niezbędnych napraw i remontów, w tym szacowanie ilości oraz wartości niezbędnych zadań remontowych.
4. Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby przeprowadzania remontów dróg, chodników, obiektów mostowych oraz przepustów istniejących w pasie drogowym, w tym przygotowywanie zleceń na opracowywanie projektów umów.
5. Uczestniczenie w radach budowy i odbiorach zleconych prac.
6. Uzgadnianie przebiegu przez drogi gminne przyłączy i sieci infrastruktury technicznej.
7. Przygotowywanie projektów decyzji o uzgodnieniu lokalizacji zjazdów z dróg gminnych, wydawanie warunków technicznych na budowę zjazdu, uzgadnianie i zatwierdzanie projektów budowy zjazdu z drogi publicznej.
8.  Sporządzanie sprawozdań oraz informacji z prowadzonych prac.
9. Wykonywanie innych zadań służbowych wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb zleconych przez Kierownika Wydziału.
 
W zakresie inwestycji:
1. Prowadzenie inwestycji zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym.
2. Prowadzenie budowy nowych inwestycji gminnych adaptacji i remontów budynków i dróg stanowiących mienie gminne:
     1) udział w radach technicznych w trakcie uzgadniania i wykonywania dokumentacji,
     2) przygotowanie dokumentów oraz występowanie o warunki zabudowy,
     3) pozyskiwanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,
     4) przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
     5) przygotowanie umów dotyczących wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
     6) koordynacja postępu robót z możliwościami finansowymi gminy,
     7) zapewnienie nadzoru inwestycyjnego
3. Współpraca z wykonawcami, dostawcami, usługodawcami oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego przy realizowanych inwestycjach.
4. Nadzór nad inwestycją w okresie gwarancji – zapewnienie usuwania usterek gwarancyjnych oraz dokonywanie przeglądów gwarancyjnych.
5. Dokonywanie przekazania placu budowy i odbiorów robót inwestycyjnych, remontowych
i przekazywanie zakończonych inwestycji właściwym podmiotom.
6. Prowadzenie ewidencji zadań inwestycyjnych.
7. Nadzór nad terminowością realizacji umów.
8. Przygotowanie uchwał w zakresie prowadzonych spraw oraz sprawozdawczość.
 
W zakresie pozyskiwania środków finansowych:
1. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o uzyskanie środków z funduszy Unii Europejskiej
i innych pozabudżetowych źródeł na zadania inwestycyjne należące do kompetencji zajmowanego stanowiska pracy.
2. Współdziałanie z poszczególnymi komórkami Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych.
3. Prowadzenie stałego monitoringu funduszy Unii Europejskiej w zakresie możliwości realizacji zadań infrastrukturalnych przez gminę oraz na rzecz organizacji pozarządowych, małych i średnich przedsiębiorstw.
 
 
W zakresie nadzorowania działalności gospodarki komunalnej:
1. Podejmowanie działań na rzecz utrzymania i renowacji istniejących oraz budowy nowych zieleńców, parków, skwerów i innych terenów rekreacyjnych, a także organizacja i wspieranie społecznych działań zmierzających do utrzymania tych obiektów w należytym stanie.
2. Zlecanie do wykonania zadań komunalnych realizowanych przez Miasto i Gmine Witnica Miejskim Zakładom Komunalnym Sp. z o.o. w Witnicy, Centrum Integracji Społecznej oraz w razie potrzeby zewnętrznym podmiotom gospodarczym.
3. Nadzorowanie harmonogramu prac realizowanych przez pracowników robót społecznie użytecznych

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys,
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  6. kwestionariusz osobowy,
  7. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia  z Krajowego Rejestru Karnego),
  8. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  10. Ewentualne referencje z poprzednich miejsc pracy.
  11. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami:
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
• ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000);
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260)”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-07-20 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie  Urzędu   lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Witnica,  66-460 Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji i drogownictwa”, w terminie do dnia 20.07.2021 r., do godz. 1530.  Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Witnica. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Witnica www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica i na tablicy informacyjnej w holu Urzędu. Informacja
o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej.
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Miasta i Gminy Urszula Sawicka (tel. 095 721 64 40).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Witnica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia Bon
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-07 09:16:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-07 09:17:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-07 09:17:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
317 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony