ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta i Gminy Witnica
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WOR.20.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: WOR.20.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. kadr i dowodów osobistych

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy

Wymiar etatu: pełen

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd

Data udostępnienia: 2021-09-08

Ogłoszono dnia: 2021-09-08

Termin składania dokumentów: 2021-09-17 15:30:00

Nr ogłoszenia: WOR.20.2021

Zlecający: Gmina Witnica

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
  7. znajomość następujących ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, ubezpieczeń społecznych, archiwizacji dokumentacji, pracowniczych planach kapitałowych, o ochronie danych osobowych, ubezpieczeń społecznych, ustawa o dowodach osobistych, ustawa o samorządzie gminnym;
  8. bardzo dobra znajomość programów: KADRY i EPUE oraz  MS Office;
  9. znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane wykształcenie wyższe w zakresie prawa pracy lub zarządzania kadrami;
  2. staż pracy w jednostce samorządowej;
  3. staż pracy na stanowisku związanym z obsługą kadrową pracowników;
  4. umiejętność zarządzania czasem pracy i informacją, umiejętność pracy w zespole, identyfikacja z instytucją, właściwa postawa etyczna, bezstronność, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, cierpliwość, asertywność, kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres.
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
  7. mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. W zakresie kadr:
  1. przygotowanie dokumentów dotyczących nawiązywania, zmiany i rozwiązywania stosunku pracy z pracownikami Urzędu i dyrektorami jednostek organizacyjnych;
  2. prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze,
  3. prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych;
  4. ustalanie uprawnień pracowników do dodatków stażowych i nagród jubileuszowych,
  5. prowadzenie spraw związanych z uprawnieniami pracowników do emerytur, rent inwalidzkich i rodzinnych,
  6. prowadzenie spraw urlopów wypoczynkowych, bezpłatnych, macierzyńskich, wychowawczych i okolicznościowych,
  7. wydawanie zaświadczeń i świadectw pracy związanych ze stosunkiem pracy,
  8. prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem służby przygotowawczej,
  9. ewidencja czasu pracy,
  10. prowadzenie spraw związanych z oceną okresową pracowników,
  11. prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników oraz kontrola ich aktualności;
  12. prowadzenie spraw związanych z organizacją, praktyk, staży, prac interwencyjnych i robót publicznych,
  13. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, przygotowania zawodowego, itp.;
  14. sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami;
  15. sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa,
  16. organizacja kursów, szkoleń i innych form podnoszenia kwalifikacji,
  17. prowadzenie spraw związanych z PEFRON i IPPK.
 
  1. W zakresie dowodów osobistych:
  1. wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość poprzez:
    - przyjmowanie wniosków w sprawie wydawania dowodów osobistych;
    - wprowadzanie do systemu RDO danych niezbędnych do wydania nowego dowodu osobistego;
    - wydawanie wyprodukowanego dowodu osobistego wnioskodawcy;
  2. aktualizacja kopert osobowych;
  3. wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego;
  4. udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych;
  5. wydawanie upoważnionym organom i instytucjom dokumentów przechowywanych w kopertach osobowych, prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji oraz udzielanie informacji.
     
  1. W ramach realizowanych w Wydziale zadań opracowanie planów pracy i elementów projektu budżetu gminy.
  2. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.
  3. Prowadzenie wymaganej dokumentacji, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz przekazywanie jej do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta i Gminy Witnica przy ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, parter. W budynku brak jest windy osobowej.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys.
  3. Kserokopie świadectw pracy.
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Kwestionariusz osobowy.
  7. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia  z Krajowego Rejestru Karnego),
  8. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  10. Ewentualne referencje z poprzednich miejsc pracy.
  11. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018, poz. 1260) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami:
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r.   w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
-  ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U.  2019, poz. 1781,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2019, poz. 1282)”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-09-17 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie  Urzędu   lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Witnica,  66-460 Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. kadr i dowodów osobistych”, w terminie  do dnia 17.09.2021 r., do godz. 1530.  Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Witnica. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Witnica www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica i na tablicy informacyjnej w holu Urzędu. Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej.
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Gminy Urszula Sawicka (tel. 95 721 64 40).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Witnica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Graniczna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-08 15:26:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-08 15:27:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-08 15:36:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
791 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony