ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta i Gminy Witnica
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2015-02-09

Ogłoszono dnia: 2015-02-09 przez Sylwia Ławniczak - Karbowiak

Termin składania dokumentów: 2015-02-23 16:30:00

Nr ogłoszenia: 2

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Witnica

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  3. znajomość przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami, zwłaszcza w zakresie ustawy o  Kodeks Postępowania Administracyjnego, o opłacie skarbowej, a także o samorządzie gminnym, o finansach publicznych i instrukcja kancelaryjna.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane wykształcenie administracyjne,
  2. znajomość programów komputerowych z zakresu arkusza kalkulacyjnego  i baz danych,
  3. dyspozycyjność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie,
  4. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
  5. zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
  6. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
  7. znajomość języka obcego mile widziana.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Organizacja zakupów sprzętu i materiałów biurowych oraz rozprowadzenie ich  na  poszczególne stanowiska pracy.
  2. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją obiektu Urzędu, a w szczególności :
- opracowywanie projektów remontów i modernizacji obiektu oraz konsultowanie ich z  Sekretarzem Gminy,
- czuwanie nad wykonawstwem i rozliczeniem przyjętych do realizacji remontów, modernizacji i dostaw,
- nadzorowanie pracowników obsługi w zakresie organizacji i kontroli jakości świadczonej przez nich pracy,
- nadzorowanie zabezpieczenia obiektu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
- prowadzenie tablicy informacyjnej, wizytówek na drzwiach poszczególnych biur, oznaczeń dodatkowych (np. drogi ewakuacji), ochrona p. poż. obiektu,
- nadzorowanie zakupów wyposażenia, mebli, itp.
  1. Wykonywanie prac administracyjnych i technicznych związanych z pracą w Biurze Obsługi Klienta, a w szczególności:
- wydawanie druków i formularzy niezbędnych do załatwienia spraw w Urzędzie, zgodnie z procedurami określonymi przez wydziały i stanowiska pracy,
- udzielanie pomocy interesantom przy składaniu wniosków, informowanie o wysokości obowiązujących opłat skarbowych i administracyjnych,
- udzielanie wszelkiej informacji dla klientów w sprawach załatwianych przez Urząd,
- prowadzenie głównego dziennika korespondencji, a w szczególności ewidencjonowanie wszystkich wpływających do Urzędu pism, po uprzednim zadekretowaniu ich przez Burmistrza lub Sekretarza oraz przekazywanie ich na poszczególne stanowiska pracy, prowadzenie pocztowej książki nadawczej,
- prowadzenie współpracy z wszystkimi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie wspierania, przez pracowników Biura Obsługi Klienta, załatwiania spraw należących do kompetencji tych komórek organizacyjnych,
przekazywanie zainteresowanym interesantom informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw nie należących do kompetencji Urzędu MiG Witnica,  załatwianych przez inne instytucje administracji publicznej, w tym również udzielanie informacji o kontaktach z tymi instytucjami oraz rodzajami druków i procedur stosowanych przez nie.
4. Wydawanie zaświadczeń i pisemnych informacji w zakresie przejętych i realizowanych przez BOK zadań, należących do kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu.
  1. Prowadzenie stałego monitoringu wydatków realizowanych na stanowisku, współdziałanie w tym zakresie z Wydziałem Finansów i Budżetu

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta i Gminy Witnica przy ul. Krajowej Rady Narodowej 6, parter. W budynku brak jest windy osobowej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys,
  2. list  motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. posiadane referencje,
  7. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, wyszczególnione w punktach 3 i 4.
kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz.
  1. 1202) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-02-23 16:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie  Urzędu   lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Witnica,  66-460 Witnica, ul. Krajowej Rady Narodowej 6, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. obsługi klienta”, w terminie do dnia 23.02.2015 r., do godz. 1630.  Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Witnica. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie  Urzędu   lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Witnica,  66-460 Witnica, ul. Krajowej Rady Narodowej 6, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. obsługi klienta”, w terminie do dnia 23.02.2015 r., do godz. 1630.  Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Witnica. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Witnica www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica i  na tablicy informacyjnej w holu Urzędu. Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej.
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Miasta i Gminy Sylwia Ławniczak-Karbowiak (tel. 095 721 64 40).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Witnica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sylwia Ławniczak - Karbowiak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-02-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia Ławniczak - Karbowiak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-02-09 16:01:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-02-09 16:05:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-27 20:38:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3085 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony