Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta i Gminy Witnica
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. rozliczeń podatku VAT

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy

Wymiar etatu: pełen

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansów i Budżetu

Data udostępnienia: 2017-03-06

Ogłoszono dnia: 2017-03-06 przez Sylwia Ławniczak-Karbowiak

Termin składania dokumentów: 2017-03-21 15:30:00

Nr ogłoszenia: XI.2017

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Witnica

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, wskazane ekonomiczne,
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nie karalność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. praktyczne stosowanie ustaw: z zakresu rachunkowości oraz ustawy o podatku od towarów i usług, o finansach publicznych, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, ustawy o samorządzie gminnym, kpa i instrukcji kancelaryjnej,
  7. doświadczenie zawodowe poza Urzędem (jednostką) przy wykonywaniu podobnych czynności księgowych – 1 rok lub doświadczenie w pracy w Urzędzie (jednostce), w tym na pokrewnych stanowiskach – 1 rok lub 6 m-cy stażu.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  2. znajomość programów komputerowych z zakresu arkusza kalkulacyjnego, programów księgowych i doświadczenie w obsłudze baz danych,
  3. samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
  6. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
  7. zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
  8. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
  9. łatwość nawiązywania kontaktu, dobry kontakt z interesantem,
  10. znajomość języka obcego mile widziana.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wykonywanie obowiązków płatnika podatku VAT, w tym:
    • wystawianie faktur VAT,
    • prowadzenie rejestrów zakupów i sprzedaży dla celów rozliczenia podatku VAT,
    • prowadzenie rejestrów zbiorczych VAT na podstawie rejestrów cząstkowych jednostek organizacyjnych,
    • sporządzanie deklaracji VAT dla Urzędu,
    • sporządzanie deklaracji zbiorczej VAT na podstawie deklaracji cząstkowych jednostek organizacyjnych,
    • rozliczanie podatku VAT przy wykorzystaniu prewspółczynnika,
    • kontrola prawidłowości danych dotyczących podatku VAT, przekazywanych do Ministerstwa Finansów za pomocą Jednolitego Pliku Kontrolnego,
    • prowadzenie rozliczeń w ramach scentralizowanego podatku VAT oraz instruktażu dla pracowników wydziałów Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie przepisów podatku VAT,
    • przygotowywanie i aktualizacja procedur i instrukcji związanych z obiegiem dokumentów pomiędzy scentralizowanymi jednostkami,
    • bezpośrednia współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT.
  2. Prace w zakresie księgowości czynszowej:
    • bieżące księgowanie w systemie komputerowym wpłat czynszowych,
    • nanoszenie przyznanych dodatków mieszkaniowych na podstawie decyzji otrzymanych z MGOPS,
    • windykacja należności czynszowych i sporządzanie tytułów wykonawczych do właściwych instancji,
    • bieżąc analiza zaległości czynszowych,
    • sporządzanie sprawozdań finansowych z zakresu wymiaru czynszów, kosztów eksploatacji i wpłat oraz wysokości sald końcowych, jak również wykazów dłużników,
    • rozliczanie wpłat wnoszonych przez właścicieli tzw. wspólnot mieszanych.
  3. Prace administracyjne w zakresie Wydziału Finansów i Budżetu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta i Gminy Witnica przy ul. Krajowej Rady Narodowej 6, parter. W budynku brak jest windy osobowej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. posiadane referencje,
  7. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, wyszczególnione w punktach 3 i 4,
  8. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-03-21 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie  Urzędu   lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Witnica,  66-460 Witnica, ul. Krajowej Rady Narodowej 6, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. rozliczeń podatku VAT”, w terminie do dnia 21.03.2017 r., do godz. 1530.  Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Witnica. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miasta i Gminy Witnica,  66-460 Witnica, ul. Krajowej Rady Narodowej 6

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Witnica www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica i na tablicy informacyjnej w holu Urzędu. Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej.
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Miasta i Gminy Sylwia Ławniczak-Karbowiak (tel. 095 721 64 40).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Witnica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sylwia Ławniczak-Karbowiak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia Ławniczak-Karbowiak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-06 17:19:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-06 17:20:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-07 14:41:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
801 raz(y)