Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. obsługi interesanta
Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy
Wymiar etatu: pełen
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2019-11-25
Ogłoszono dnia: 2019-11-25
Termin składania dokumentów: 2019-12-06 14:30:00
Nr ogłoszenia: WOR.120.45.2019.WOR
Zlecający: Gmina Witnica
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
- minimum roczny staż pracy w administracji, w szczególności na stanowisku związanym z realizacją w/w zadań.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu archiwów zakładowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o finansach publicznych.
- umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- znajomość programów komputerowych z zakresu arkusza kalkulacyjnego, programów księgowych,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
- sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
- zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
- utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
- łatwość nawiązywania kontaktu, dobry kontakt z interesantem.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Obsługa interesantów w zakresie:
- udzielania informacji w sprawach dotyczących zadań Urzędu,
- wydawania druków zgodnie z obowiązującymi procedurami dla spraw realizowanych przez komórki organizacyjne,
- przyjmowania składanych dokumentów, ze wstępną weryfikacją pod względem ich kompletności i poprawności,
- bieżącej rejestracji przyjętych dokumentów.
- Przyjmowanie korespondencji oraz wysyłanie korespondencji z Urzędu.
- Prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej, w tym nadzorowanie poprawności składania korespondencji do wysyłki, organizacja wysyłki i odbioru korespondencji.
- Wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów.
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia Urzędu.
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem pojazdów służbowych,
- Obsługa merytoryczna Komisji Rady Miejskiej.
- Załatwianie spraw z zakresu opieki społecznej trafiających do Urzędu i prowadzenie ich w tym zakresie we współpracy z Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Witnicy.
- Wykonywanie czynności należących do kompetencji gminy z zakresu realizacji ustawy z dnia 25 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r., poz. 1239);
- Prowadzenie spraw należących do kompetencji gminy w zakresie realizacji ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2190), a w szczególności:
- ustalenie potrzeb gminy w zakresie opieki zdrowotnej oraz prowadzenie w tym zakresie stałego monitoringu usług medycznych dostępnych na terenie gminy i zapotrzebowania społecznego na nie,
- współpraca z podmiotami świadczącymi usługi zdrowotne na terenie gminy w zakresie ilości i jakości świadczonych usług, zapotrzebowana na nie oraz ich dostępności dla obywateli,
- opiniowanie Narodowemu Funduszowi Zdrowia o potrzebach gminy w zakresie opieki zdrowotnej,
- przedkładanie Burmistrzowi sprawozdań o sytuacji służby zdrowia na terenie Gminy.
- Prowadzenie wynikającej z zakresu realizowanych zadań sprawozdawczości;
- W ramach realizowanych w Wydziale zadań opracowanie planów pracy i elementów projektu budżetu gminy.
- Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz przekazywanie jej do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta i Gminy Witnica przy ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, parter. W budynku brak jest windy osobowej.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys.
- Kserokopie świadectw pracy.
- Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Kwestionariusz osobowy.
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Ewentualne referencje z poprzednich miejsc pracy.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami:
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1000);
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 )”.
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1000);
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 )”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-12-06 14:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Witnica, 66-460 Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. obsługi interesanta, w terminie do dnia 6.12.2019 r., do godz. 1430. Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Witnica. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Witnica www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica i na tablicy informacyjnej w holu Urzędu. Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej.
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Gminy Urszula Sawicka (tel. 95 721 64 40).