ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta i Gminy Witnica
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki innych postępowań

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawę kostki brukowej, krawężników i kruszywa dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawę kostki brukowej, krawężników i kruszywa dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska”

Szczegóły informacji

Dostawę kostki brukowej, krawężników i kruszywa dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: zapytanie ofertowe

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Witnica

Finansowanie: Własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2014-08-28 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-08-28 10:15:00

Ogłoszono dnia: 2014-08-08 przez Paweł Łopatka

Treść:

Witnica, 08.08.2014 r.

     Wykonawcy
       
    
Zapytanie ofertowe
(do niniejszego trybu nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych
( tekst jednolity Dz. U z 9 sierpnia 2013r, poz.907; art. 4 pkt. 8 wymienionej ustawy)
    
Znak: WRG.RG.7031.13.2014
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę kostki brukowej, krawężników i kruszywa dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska”

Burmistrz Miasta i Gminy Witnica zaprasza do składania ofert na dostawę kostki brukowej, krawężników i kruszywa dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska”
 
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej, krawężników i kruszywa łamanego dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska” w zakresie i z zachowaniem wymogów określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. (załącznik nr 4) zwanym dalej OPZ.
Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania częściowe:
Zadanie nr 1 – Dostawa kostki brukowej i krawężników
Zadanie nr 2 – Dostawa kruszywa łamanego.
Szczegóły dotyczące każdego z zadań zostały zawarte w OPZ.
 
II. Termin wykonania zamówienia
Przewidywany termin wykonania zamówienia – nie później niż do dnia 28.08.2014 r.
 
III. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie do dnia 14.08.2014 r .do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Witnica, ul. K.R.N. 6, 66-460 Witnica, pokój nr 1.
2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy składającego ofertę oraz oznaczenie:
„Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: dostawę kostki brukowej, krawężników i kruszywa dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska”
3. Oferta winna zawierać dokumenty wskazane w pkt. V Zaproszenia, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną€ do reprezentowania Wykonawcy.
4. Wszystkie informacje podane w ofercie przez Wykonawcę winny być podane w języku polskim, w sposób czytelny. Dokumenty pochodzące od Wykonawcy oraz formularze udostępnione przez Zamawiającego winny być wypełnione na komputerze (wydruk), maszynie do pisania lub ręcznie, nieścieralnym atramentem.
5. Cena podana w ofercie powinna być wyrażona liczbą i słonie oraz uwzględniać wszelkie elementy cenotwórcze występujące przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności wskazane w OPZ.
 
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
W przedmiotowym postępowaniu ofertę może złożyć Wykonawca, który:
a) Dla zadania nr1: prowadzi działalność gospodarczą obejmującą sprzedaż (lub produkcję i sprzedaż) kostki brukowej, bruku, krawężników i podobnych materiałów oraz wykonał w ramach prowadzonej działalności w roku 2013 przynajmniej jedną dostawę materiałów składających się na zadanie nr 1 (niezależnie od ich ilości),
b) Dla zadania nr 2: prowadzi działalność gospodarczą obejmująca sprzedaż (lub produkcje i sprzedaż) kruszywa łamanego oraz wykonał w ramach prowadzonej działalności w roku 2013 przynajmniej jedną dostawę materiałów składających się na zadanie nr 2 (niezależnie od ich ilości).
 
V. Wymagane dokumenty:
1. Na etapie składania oferty Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę:
a) Wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1),
b) Oświadczenie Wykonawcy dot. Aktualnego wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, niezaleganie z opłacaniem składek ZUS i podatków oraz posiadanie wymaganych prawem uprawnień, wiedzy i doświadczenia, dysponowanie potencjałem umożliwiającym wykonanie zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 2),
c) Zaparafowanego wzoru umowy (załącznik nr 3)
2. Ponadto Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wskazanych w pkt. IV Zaproszenia:
a) Zamawiający wykorzysta do oceny spełnienia tego warunku oświadczenie, o którym mowa w pkt. V.1.b) Zaproszenia.
3. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, że przed podpisaniem umowy może zażądać od Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu przedstawienia do wglądu oryginałów dokumentów potwierdzających złożone oświadczenie.
 
VI.  Informacje dot. Postępowania:
1. Kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu jest cena.
2. W niniejszym postępowaniu obowiązują w szczególności następujące zasady (do których stosuje się odpowiednio przepisy ustawy, o której mowa w pkt. VII, ppkt 4 Zaproszenia): pisemności postępowania uzupełniona możliwością porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami droga elektroniczną i faksem; solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia przez wykonawców występujących wspólnie; pisemności umowy; równego traktowania wykonawców i zachowania zasad uczciwej konkurencji; określenia przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych cech technicznych i jakościowych; wykluczenia wykonawcy; odrzucenia oferty; unieważnienia postępowania; zapewnienia gwarancji bezstronności osób przeprowadzających postępowanie; formy składanych oświadczeń oraz języka oferty; dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty; żądania wykazu podwykonawców, składania jednej oferty przez każdego wykonawcę; informowania wszystkich wykonawców o wyniku postępowania.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści niniejszego zaproszenia i załączników do niego przed upływem terminu składania ofert. Dokonanie tej zmiany będzie wiążące dla Wykonawców.
4. Termin składania ofert może ulec zmianie. W szczególności może to nastąpić w przypadku określonym w punkcie VI, ppkt. 3 niniejszego Zaproszenia, jeśli zmiany będą istotne i będą miały wpływ na treść składanych ofert.
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przed złożeniem oferty ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy – przed jej zawarciem.
6. Postępowanie zostanie rozstrzygnięte również w sytuacji, gdy po przeprowadzeniu badania i oceny ofert, w postępowaniu pozostanie tylko jedna ważna oferta.
7. Zamawiający dopuszcza wezwanie Wykonawców do uzupełnienia oświadczeń bądź dokumentów brakujących, błędnych lub potwierdzających złożone oświadczenie albo wyjaśnienia ich treści.
 
VII. Pozostałe informacje:
1. Osobą odpowiedzialną za kontakt z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia oraz procedury udzielania zamówienia jest: Pan Paweł Łopatka – Główny specjalista ds. planowania i rozwoju, tel: +48 95 721 64 46
2. Wykonawca pozostaje związany ofertę przez okres 14 dn, licząc od daty składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość wnioskowania do Wykonawców o przedłużenie tego okresu, celem prawidłowego przeprowadzenia badania i oceny ofert.
3. Przedmiotowe postępowanie nie podlega reżimowi ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. 2013.907 ze zm.)
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 sierpnia 2014 r. o godz. 10:15 w Sali Konferencyjnej Urzędu Miasta i  Gminy w Witnicy, ul. K.R.N. 6, 66-460 Witnica, I piętro.
5. Zamawiający zawiadomi Wykonawców o wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty pocztą elektroniczna na adres email podany przez Wykonawcę w ofercie oraz poprzez zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Witnica. http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica/  podajac nazwę / imię i nazwisko Wykonawcy wybranego w każdym z zadań oraz najkorzystniejszą cenę oferty.
 
VIII. Załączniki:
1. Formularz oferty
2. Formularz oświadczenia Wykonawcy
3. Projekt umowy
4. Opis Przedmiotu Zamówienia

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony