Wyniki innych postępowań
Szczegóły informacji
Dostawa kostki brukowej, krawężników i kruszywa dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska”
Status: rozstrzygnięty
Tryb: zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Gmina Witnica
Finansowanie: Własne
Nr UZP: nie dotyczy
Termin składania ofert / wniosków: 2014-08-28 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-08-28 10:15:00
Ogłoszono dnia: 2014-08-08 przez Eugeniusz Kurzawski
Treść:
Witnica, 08.08.2014 r.
Wykonawcy
Zapytanie ofertowe
(do niniejszego trybu nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych
( tekst jednolity Dz. U z 9 sierpnia 2013r, poz.907; art. 4 pkt. 8 wymienionej ustawy)
( tekst jednolity Dz. U z 9 sierpnia 2013r, poz.907; art. 4 pkt. 8 wymienionej ustawy)
Znak: WRG.RG.7031.13.2014
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę kostki brukowej, krawężników i kruszywa dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska”
Burmistrz Miasta i Gminy Witnica zaprasza do składania ofert na dostawę kostki brukowej, krawężników i kruszywa dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska”
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej, krawężników i kruszywa łamanego dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska” w zakresie i z zachowaniem wymogów określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. (załącznik nr 4) zwanym dalej OPZ.
Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania częściowe:
Zadanie nr 1 – Dostawa kostki brukowej i krawężników
Zadanie nr 2 – Dostawa kruszywa łamanego.
Szczegóły dotyczące każdego z zadań zostały zawarte w OPZ.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej, krawężników i kruszywa łamanego dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska” w zakresie i z zachowaniem wymogów określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. (załącznik nr 4) zwanym dalej OPZ.
Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania częściowe:
Zadanie nr 1 – Dostawa kostki brukowej i krawężników
Zadanie nr 2 – Dostawa kruszywa łamanego.
Szczegóły dotyczące każdego z zadań zostały zawarte w OPZ.
II. Termin wykonania zamówienia
Przewidywany termin wykonania zamówienia – nie później niż do dnia 28.08.2014 r.
Przewidywany termin wykonania zamówienia – nie później niż do dnia 28.08.2014 r.
III. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie do dnia 14.08.2014 r .do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Witnica, ul. K.R.N. 6, 66-460 Witnica, pokój nr 1.
2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy składającego ofertę oraz oznaczenie:
„Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: dostawę kostki brukowej, krawężników i kruszywa dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska”
3. Oferta winna zawierać dokumenty wskazane w pkt. V Zaproszenia, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną€ do reprezentowania Wykonawcy.
4. Wszystkie informacje podane w ofercie przez Wykonawcę winny być podane w języku polskim, w sposób czytelny. Dokumenty pochodzące od Wykonawcy oraz formularze udostępnione przez Zamawiającego winny być wypełnione na komputerze (wydruk), maszynie do pisania lub ręcznie, nieścieralnym atramentem.
5. Cena podana w ofercie powinna być wyrażona liczbą i słonie oraz uwzględniać wszelkie elementy cenotwórcze występujące przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności wskazane w OPZ.
1. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie do dnia 14.08.2014 r .do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Witnica, ul. K.R.N. 6, 66-460 Witnica, pokój nr 1.
2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy składającego ofertę oraz oznaczenie:
„Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: dostawę kostki brukowej, krawężników i kruszywa dla zadania inwestycyjnego: „Przebudowa drogi w miejscowości Nowiny Wielkie – ulica Pyrzańska”
3. Oferta winna zawierać dokumenty wskazane w pkt. V Zaproszenia, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną€ do reprezentowania Wykonawcy.
4. Wszystkie informacje podane w ofercie przez Wykonawcę winny być podane w języku polskim, w sposób czytelny. Dokumenty pochodzące od Wykonawcy oraz formularze udostępnione przez Zamawiającego winny być wypełnione na komputerze (wydruk), maszynie do pisania lub ręcznie, nieścieralnym atramentem.
5. Cena podana w ofercie powinna być wyrażona liczbą i słonie oraz uwzględniać wszelkie elementy cenotwórcze występujące przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności wskazane w OPZ.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
W przedmiotowym postępowaniu ofertę może złożyć Wykonawca, który:
a) Dla zadania nr1: prowadzi działalność gospodarczą obejmującą sprzedaż (lub produkcję i sprzedaż) kostki brukowej, bruku, krawężników i podobnych materiałów oraz wykonał w ramach prowadzonej działalności w roku 2013 przynajmniej jedną dostawę materiałów składających się na zadanie nr 1 (niezależnie od ich ilości),
b) Dla zadania nr 2: prowadzi działalność gospodarczą obejmująca sprzedaż (lub produkcje i sprzedaż) kruszywa łamanego oraz wykonał w ramach prowadzonej działalności w roku 2013 przynajmniej jedną dostawę materiałów składających się na zadanie nr 2 (niezależnie od ich ilości).
W przedmiotowym postępowaniu ofertę może złożyć Wykonawca, który:
a) Dla zadania nr1: prowadzi działalność gospodarczą obejmującą sprzedaż (lub produkcję i sprzedaż) kostki brukowej, bruku, krawężników i podobnych materiałów oraz wykonał w ramach prowadzonej działalności w roku 2013 przynajmniej jedną dostawę materiałów składających się na zadanie nr 1 (niezależnie od ich ilości),
b) Dla zadania nr 2: prowadzi działalność gospodarczą obejmująca sprzedaż (lub produkcje i sprzedaż) kruszywa łamanego oraz wykonał w ramach prowadzonej działalności w roku 2013 przynajmniej jedną dostawę materiałów składających się na zadanie nr 2 (niezależnie od ich ilości).
V. Wymagane dokumenty:
1. Na etapie składania oferty Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę:
a) Wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1),
b) Oświadczenie Wykonawcy dot. Aktualnego wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, niezaleganie z opłacaniem składek ZUS i podatków oraz posiadanie wymaganych prawem uprawnień, wiedzy i doświadczenia, dysponowanie potencjałem umożliwiającym wykonanie zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 2),
c) Zaparafowanego wzoru umowy (załącznik nr 3)
2. Ponadto Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wskazanych w pkt. IV Zaproszenia:
a) Zamawiający wykorzysta do oceny spełnienia tego warunku oświadczenie, o którym mowa w pkt. V.1.b) Zaproszenia.
3. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, że przed podpisaniem umowy może zażądać od Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu przedstawienia do wglądu oryginałów dokumentów potwierdzających złożone oświadczenie.
1. Na etapie składania oferty Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę:
a) Wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1),
b) Oświadczenie Wykonawcy dot. Aktualnego wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, niezaleganie z opłacaniem składek ZUS i podatków oraz posiadanie wymaganych prawem uprawnień, wiedzy i doświadczenia, dysponowanie potencjałem umożliwiającym wykonanie zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 2),
c) Zaparafowanego wzoru umowy (załącznik nr 3)
2. Ponadto Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wskazanych w pkt. IV Zaproszenia:
a) Zamawiający wykorzysta do oceny spełnienia tego warunku oświadczenie, o którym mowa w pkt. V.1.b) Zaproszenia.
3. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, że przed podpisaniem umowy może zażądać od Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu przedstawienia do wglądu oryginałów dokumentów potwierdzających złożone oświadczenie.
VI. Informacje dot. Postępowania:
1. Kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu jest cena.
2. W niniejszym postępowaniu obowiązują w szczególności następujące zasady (do których stosuje się odpowiednio przepisy ustawy, o której mowa w pkt. VII, ppkt 4 Zaproszenia): pisemności postępowania uzupełniona możliwością porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami droga elektroniczną i faksem; solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia przez wykonawców występujących wspólnie; pisemności umowy; równego traktowania wykonawców i zachowania zasad uczciwej konkurencji; określenia przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych cech technicznych i jakościowych; wykluczenia wykonawcy; odrzucenia oferty; unieważnienia postępowania; zapewnienia gwarancji bezstronności osób przeprowadzających postępowanie; formy składanych oświadczeń oraz języka oferty; dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty; żądania wykazu podwykonawców, składania jednej oferty przez każdego wykonawcę; informowania wszystkich wykonawców o wyniku postępowania.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści niniejszego zaproszenia i załączników do niego przed upływem terminu składania ofert. Dokonanie tej zmiany będzie wiążące dla Wykonawców.
4. Termin składania ofert może ulec zmianie. W szczególności może to nastąpić w przypadku określonym w punkcie VI, ppkt. 3 niniejszego Zaproszenia, jeśli zmiany będą istotne i będą miały wpływ na treść składanych ofert.
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przed złożeniem oferty ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy – przed jej zawarciem.
6. Postępowanie zostanie rozstrzygnięte również w sytuacji, gdy po przeprowadzeniu badania i oceny ofert, w postępowaniu pozostanie tylko jedna ważna oferta.
7. Zamawiający dopuszcza wezwanie Wykonawców do uzupełnienia oświadczeń bądź dokumentów brakujących, błędnych lub potwierdzających złożone oświadczenie albo wyjaśnienia ich treści.
1. Kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu jest cena.
2. W niniejszym postępowaniu obowiązują w szczególności następujące zasady (do których stosuje się odpowiednio przepisy ustawy, o której mowa w pkt. VII, ppkt 4 Zaproszenia): pisemności postępowania uzupełniona możliwością porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami droga elektroniczną i faksem; solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia przez wykonawców występujących wspólnie; pisemności umowy; równego traktowania wykonawców i zachowania zasad uczciwej konkurencji; określenia przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych cech technicznych i jakościowych; wykluczenia wykonawcy; odrzucenia oferty; unieważnienia postępowania; zapewnienia gwarancji bezstronności osób przeprowadzających postępowanie; formy składanych oświadczeń oraz języka oferty; dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty; żądania wykazu podwykonawców, składania jednej oferty przez każdego wykonawcę; informowania wszystkich wykonawców o wyniku postępowania.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści niniejszego zaproszenia i załączników do niego przed upływem terminu składania ofert. Dokonanie tej zmiany będzie wiążące dla Wykonawców.
4. Termin składania ofert może ulec zmianie. W szczególności może to nastąpić w przypadku określonym w punkcie VI, ppkt. 3 niniejszego Zaproszenia, jeśli zmiany będą istotne i będą miały wpływ na treść składanych ofert.
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przed złożeniem oferty ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy – przed jej zawarciem.
6. Postępowanie zostanie rozstrzygnięte również w sytuacji, gdy po przeprowadzeniu badania i oceny ofert, w postępowaniu pozostanie tylko jedna ważna oferta.
7. Zamawiający dopuszcza wezwanie Wykonawców do uzupełnienia oświadczeń bądź dokumentów brakujących, błędnych lub potwierdzających złożone oświadczenie albo wyjaśnienia ich treści.
VII. Pozostałe informacje:
1. Osobą odpowiedzialną za kontakt z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia oraz procedury udzielania zamówienia jest: Pan Paweł Łopatka – Główny specjalista ds. planowania i rozwoju, tel: +48 95 721 64 46
2. Wykonawca pozostaje związany ofertę przez okres 14 dn, licząc od daty składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość wnioskowania do Wykonawców o przedłużenie tego okresu, celem prawidłowego przeprowadzenia badania i oceny ofert.
3. Przedmiotowe postępowanie nie podlega reżimowi ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. 2013.907 ze zm.)
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 sierpnia 2014 r. o godz. 10:15 w Sali Konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Witnicy, ul. K.R.N. 6, 66-460 Witnica, I piętro.
5. Zamawiający zawiadomi Wykonawców o wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty pocztą elektroniczna na adres email podany przez Wykonawcę w ofercie oraz poprzez zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Witnica. http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica/ podajac nazwę / imię i nazwisko Wykonawcy wybranego w każdym z zadań oraz najkorzystniejszą cenę oferty.
1. Osobą odpowiedzialną za kontakt z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia oraz procedury udzielania zamówienia jest: Pan Paweł Łopatka – Główny specjalista ds. planowania i rozwoju, tel: +48 95 721 64 46
2. Wykonawca pozostaje związany ofertę przez okres 14 dn, licząc od daty składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość wnioskowania do Wykonawców o przedłużenie tego okresu, celem prawidłowego przeprowadzenia badania i oceny ofert.
3. Przedmiotowe postępowanie nie podlega reżimowi ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. 2013.907 ze zm.)
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 sierpnia 2014 r. o godz. 10:15 w Sali Konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Witnicy, ul. K.R.N. 6, 66-460 Witnica, I piętro.
5. Zamawiający zawiadomi Wykonawców o wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty pocztą elektroniczna na adres email podany przez Wykonawcę w ofercie oraz poprzez zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Witnica. http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica/ podajac nazwę / imię i nazwisko Wykonawcy wybranego w każdym z zadań oraz najkorzystniejszą cenę oferty.
VIII. Załączniki:
1. Formularz oferty
2. Formularz oświadczenia Wykonawcy
3. Projekt umowy
4. Opis Przedmiotu Zamówienia
1. Formularz oferty
2. Formularz oświadczenia Wykonawcy
3. Projekt umowy
4. Opis Przedmiotu Zamówienia
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Witnica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paweł Łopatka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-08-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Eugeniusz Kurzawski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-08-08 14:45:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-08-08 14:48:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-08-18 14:50:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1519 raz(y) |