Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.bip.gminazg.pl/


Zielona Góra: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2012 / 2013
Numer ogłoszenia: 396046 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zielona Góra , ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4755670, faks 068 4755660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2012 / 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań wykonawcy obejmuje: 1) zimowe utrzymanie dróg gminnych o łącznej dł. 34,840 km oraz parkingów o pow. 1200m2, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu solanki wraz z odpłużaniem (własny sprzęt, ludzie itd.); 2) jezdnia odśnieżana i posypywana na całej szerokości; 3) zakładany czas odśnieżania drogi nie może przekraczać 4 godzin po ustaniu opadów, z tym, że dopuszcza się po intensywnych opadach pozostawienie na jezdni cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu nie utrudniającego ruchu; 4) zwalczanie śliskości prowadzone będzie przez posypywanie w czasie nie przekraczającym 4 godzin od wystąpienia zjawiska powodującego śliskość; 5) utrzymanie ciągłej przejezdności dróg i ulic; 6) zorganizowanie całodobowych dyżurów dyspozytorskich oraz zapewnienie koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych; 7) uzyskiwanie aktualnych informacji o stanie pogody ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej; 8) zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg; 9) w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt; 10) zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających realizację zadań wg ustalonego zakresu oraz przygotowanie niezbędnej, potrzebnej ilości soli, ciągłej łączności ze Zleceniodawcą oraz składanie meldunków z prowadzonej akcji zimowej; 11) podczas zimowego utrzymania dróg Zleceniobiorca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu; 12) lokalizacja robót ujęta jest na załączonych mapkach, stanowiących załącznik do umowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty. - Dowód wpłacenia wadium. - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp). - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). - Wykaz prac jakie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli dotyczy). - Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zielona Góra ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, pok. 405.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, pok. 207 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie