Wydział Administracyjny
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wydział Administracyjny
Akapit nr 1 - brak tytułu
Dyrektor: Gabriela Szarzyńska
tel. 95 7355 896
fax 95 7355 670
e-mail:
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. - budynek przy ul. Sikorskiego 4
pok. 309 piętro II
Zakres działania wydziału:
- koordynowanie działań w Sali Obsługi Klienta;
- prowadzenie kancelarii urzędu;
- prowadzenie obsługi klientów w zakresie kompleksowej informacji urzędowej przez kancelarię;
- prowadzenie rejestrów i ekspozycja ogłoszeń własnych i wpływających do urzędu;
- zapewnienie funkcjonowania i ciągłości obsługi systemu kolejkowego QMS;
- obsługiwanie korespondencji wychodzącej w systemie Elektroniczny nadawca;
- prowadzenie powielarni w zakresie składu komputerowego, druku i powielania na potrzeby urzędu;
- obsługiwanie centrali telefonicznej;
- zapewnienie obsługi teleinformatycznej urzędu;
- wdrożenie, nadzór i administrowanie we współpracy z Wydziałem Zarządzania Systemami Informatycznymi elektronicznym systemem obiegu dokumentów w urzędzie;
- prowadzenie prenumeraty wydawnictw, czasopism i dzienników promulgacyjnych oraz prowadzenie biblioteki urzędu;
- prowadzenie urzędowego rejestru pieczęci, zaopatrywanie urzędu w pieczęcie oraz kasowanie zbędnych egzemplarzy;
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynkami urzędu, gospodarką lokalami biurowymi, w tym inwestycje, remonty, konserwacje itp.;
- załatwianie spraw z zakresu zaopatrzenia materiałowego i technicznego na cele administracyjne, zakup mebli i sprzętu biurowego, prowadzenie dokumentacji inwentarzowej, konserwacja sprzętu ruchomego;
- zapewnienie ochrony obiektów i mienia urzędu;
- utrzymanie czystości, estetyki, zabezpieczenie obiektów urzędu, a także terenu wokół nich;
- prowadzenie spraw związanych z transportem własnym i transportem obcym wykorzystywanym na cele urzędu;
- przygotowywanie sal urzędu do odbycia sesji rady, posiedzeń komisji rady, narad, szkoleń, spotkań;
- prowadzenie magazynu i gospodarki materiałami biurowymi;
- wyposażenie materiałowo-techniczne lokali wyborczych w mieście;
- wykonywanie w zleconym zakresie prac związanych z wyborami powszechnymi, referendum, konsultacjami społecznymi oraz spisem powszechnym;
- koordynowanie spraw związanych z ubezpieczeniami urzędu;
- prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ośrodka Wczasów Pracowniczych w Dziwnowie;
- prowadzenie obsługi zadań z zakresu zakładowej działalności socjalnej;
- prowadzenie archiwum zakładowego;
- realizowanie programu ochrony przeciwpożarowej w urzędzie;
- utrzymywanie gotowości do przemieszczania miejsca pracy prezydenta wraz z niezbędną obsługą zgodnie z opracowanymi dokumentami obronnymi i zarządzania kryzysowego;
- współdziałanie z Wydziałem Audytu Wewnętrznego, Kontroli i Analiz, Wydziałem Zarządzania Systemami Informatycznymi oraz Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych nad przestrzeganiem tajemnicy służbowej;
- sprawowanie nadzoru i wdrażanie zmian w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Kinga Pawlikowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-05-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Lidia Matys |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-03-31 16:01:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Katarzyna Nowakowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-03-31 16:01:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Jaworska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-05-09 09:11:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7543 raz(y) |