ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Inne ogłoszenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Poszukiwana osoba na stanowisko kierownika śds

Akapit nr 1 - brak tytułu

Środowiskowy Dom Samopomocy przy ul. Walczaka 1 w Gorzowie Wielkopolskim poszukuje osoby na stanowisko kierownika.
 
Środowiskowe domy samopomocy, zwane inaczej ośrodkami wsparcia, służą budowaniu sieci oparcia społecznego i przygotowują do życia w społeczeństwie oraz funkcjonowania w środowisku. Są przeznaczone dla osób przewlekle psychicznie chorych i niepełnosprawnych intelektualnie. To placówki okresowego dziennego lub całodobowego pobytu, w którym osoby z zaburzeniami psychicznymi mogą otrzymać częściową opiekę i pomoc w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych oraz posiłek.
 
Konieczne wymagania:
  • wykształcenie wyższe, na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w domu;
  • ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
  • staż: 3 lata w jednostkach pomocy społecznej i co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
 
Link do treści ogłoszenia w Centralnej Bazie Ofert Pracy:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-02-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dominika Ślązak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-02-12 08:56:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dominika Ślązak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-02-12 08:56:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dominika Ślązak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-12 09:56:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4751 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Karty informacyjne poradnictwa, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r.o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej

Akapit nr 1 - brak tytułu

W załączniku karty informacyjne poradnictwa, zgodnie z § 5 ust. 4  Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioleta Szymczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-02 10:25:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wioleta Szymczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-02 10:29:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wioleta Szymczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-02 10:29:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6856 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nieodpłatna pomoc prawna w Gorzowie Wielkopolskim w 2020 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Podstawa prawna:
 
Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 roku o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 294 ze zm.)
Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 grudnia 2018 roku w sprawie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego. (Dz. U. z 2018, poz. 2492)
 
Kto może skorzystać z nieodpłatnej pomocy:
 
Każda osoba, która nie jest w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej (należy złożyć oświadczenie).
Porady co do zasady udzielane są podczas osobistej wizyty w punkcie.
Osoby, które ze względu na niepełnosprawność ruchową nie są w stanie przybyć do punktu lub doświadczają trudności w komunikowaniu się mogą uzyskać nieodpłatne porady również za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, przez zorganizowanie wizyty w ich miejscu zamieszkania lub w miejscu wyposażonym w urządzenie ułatwiające porozumiewanie się z osobami doświadczającymi trudności w komunikowaniu się lub w miejscu, w którym zapewnia się możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego. Przed udzieleniem porady telefonicznej, należy dostarczyć oświadczenie, że nie jest w stanie ponieść kosztów pomocy prawnej (za pomocą: faxu, wersji elektronicznej, listownie lub za pośrednictwem członków rodziny lub innych osób upoważnionych).
 
Zapisy na porady:
 
pod nr telefonu: 95 73 55 909 (poniedziałek – piątek 11.00-14.00).
Osoby doświadczające trudności w komunikowaniu się - mailowo na adres
 
Zakres nieodpłatnej pomocy prawnej:
  1. poinformowanie o obowiązującym stanie prawnym, o przysługujących uprawnieniach lub o spoczywających obowiązkach, w tym w związku z toczącym się postepowaniem przygotowawczym, administracyjnym, sadowym lub sądowoadministracyjnym;
  2. wskazanie sposobu rozwiązania problemu prawnego;
  3. sporządzenie projektu pisma w sprawach o których mowa w pkt 1 i 2, z wyłączeniem pism procesowych w toczący się postepowaniu przygotowawczym lub sądowym i pism w toczącym się postepowaniu sądowoadministracyjnym;
  4. nieodpłatną mediację;
  5.  sporządzenie projektu pisma o zwolnienie od kosztów sądowych lub ustanowienie pełnomocnika z urzędu w postępowaniu sądowym lub ustanowienie adwokata, radcy prawnego, doradcy podatkowego lub rzecznika patentowego
    w postępowaniu sądowoadministracyjnym oraz poinformowanie o kosztach postępowania i ryzyku finansowym związanym ze skierowaniem sprawy na drogę sądową.
  6. Nieodpłatna pomoc prawna nie obejmuje spraw związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, z wyjątkiem przygotowania do rozpoczęcia tej działalności.
 
Lokalizacja punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
 
Punkt
Lokalizacja - adres
Porad udzielają
Harmonogram przyjęć
Punkt nr 1
 
Budynek „LAMUS”
Gorzów Wielkopolski
ul. Sikorskiego 5
pokój nr 1
 
  • Radca prawny Ada Rój;
  • Mediator Radosław Trzaskowski
Zastępcy:
  • Radca prawny Małgorzata Duliniec;
  • Radca prawny Karolina Berdowska
 
 
poniedziałek   07:30 -11:30
wtorek             07:30 -11:30
środa               07:30 -11:30
czwartek         07:30 -11:30
piątek              07:30 -11:30
 
Punkt nr 2
 
Budynek „LAMUS”
Gorzów Wielkopolski
ul. Sikorskiego 5
pokój nr 1
  • Adwokat Magdalena Piasecka;
  • Adwokat Sylwia Domańska;
  • Radca prawny
    Nikola Modzelewska;
  • Adwokat Elwira Pławska- Raczkowska;
  • Radca prawny Anna Mieczkowska
 
 
poniedziałek   11:30 -15:30
wtorek             11:30 -15:30
środa               11:30 -15:30
czwartek          11:30 -15:30
piątek               11:30 -15:30
 
Punkt nr 3
Budynek Wydziału Spraw Społecznych  Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Gorzów Wielkopolski
ul. Teatralna 26,
1 piętro, pokój nr 2
  • Radca prawny Marta Paczkowska-Przypis
  • Adwokat Katarzyna Bereda;
  • Radca prawny / mediator Justyna Goćwińska;
  • Adwokat Aleksandra   Przybył - Owczarek;
  • Adwokat Aleksandra Węglarz
 
 
poniedziałek   07:30 -11:30
wtorek             07:30 -11:30
środa               07:30 -11:30
czwartek          07:30 -11:30
piątek               07:30 -11:30
Punkt nr 4
 
Budynek „LAMUS”
Gorzów Wielkopolski
ul. Sikorskiego 5
pokój nr 1
 
  • Radca prawny Karolina Berdowska;
  • Mediator Radosław Trzaskowski
Zastępcy:
  • Radca prawny Ada Rój;
  • Radca prawny Małgorzata Duliniec
 
poniedziałek   15:30 -19:30
wtorek             15:30 -19:30
środa               15:30 -19:30
czwartek          15:30 -19:30
piątek               15:30 -19:30
 
Punkt nr 5
Budynek Wydziału Spraw Społecznych  Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Gorzów Wielkopolski
ul. Teatralna 26,
1 piętro, pokój nr 2
 
  • Radca prawny Dagmara Kotlarska;
  • Radca prawny Ada Rój;
  • Adwokat Paulina Kałkus;
  • Adwokat Monika Maliszewska;
  • Radca prawny Marcin Kaczmarczyk
 
poniedziałek    11:30 – 15:30
wtorek              11:30 – 15:30
środa                11:30 – 15:30
czwartek          11:30 – 15:30
piątek               11:30 – 15:30
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Punkty 1 i 4 prowadzone są przez organizację pozarządową wybraną w ramach otwartego konkursu ofert tj. Fundacja Czysta Woda, ul. 30 Stycznia 29, 66-400 Gorzów Wielkopolski.
Punkty 2, 3 i 5 obsługiwane są przez adwokatów i radców prawnych wskazanych przez Okręgową Izbę Adwokacką w Zielonej Górze oraz Okręgową Izbę Radców Prawnych w Zielonej Górze.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioleta Szymczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-02 08:53:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wioleta Szymczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-02 08:59:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wioleta Szymczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-31 10:58:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6318 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Raport z ewaluacji Budżetu Obywatelskiego 2020

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szanowni Państwo,
za nami edycja Budżetu Obywatelskiego 2020 - procedura polegająca na naborze, weryfikacji formalnej, spotkaniach dyskusyjnych, głosowaniu, ewaluacji. Przedstawiamy raport z ewaluacji Budżetu Obywatelskiego 2020, w którym zostały zebrane odpowiedzi na pytania, komentarze i uwagi.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-11-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Klaudia Jodłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-11-27 15:12:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Klaudia Jodłowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-11-27 15:14:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Klaudia Jodłowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-11-28 09:18:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7968 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół z ustalenia wyników głosowania mieszkańców na zadania zgłoszone do Budżetu Obywatelskiego 2020 wraz z listą zadań przeznaczonych do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego 2020.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół z ustalenia wyników głosowania mieszkańców na zadania zgłoszone do Budżetu Obywatelskiego 2020 wraz z listą zadań przeznaczonych do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego 2020.
 
Zgodnie z §13 ust. 1 Regulaminu stanowiącego załącznik do Uchwały nr III/33/2018 Rady Miasta Gorzowa Wlkp. z dnia 19 grudnia 2018r. w sprawie wymagań jakie powinien spełniać projekt budżetu obywatelskiego oraz zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych do budżetu obywatelskiego w ramach budżetu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego w dniach od 9 do 23 września 2019r. zostało zorganizowane głosowanie mieszkańców.
W głosowaniu oddano łącznie 14.127 głosów. Każdy mieszkaniec mógł oddać cztery głosy – jeden w kategorii rejonowej, jeden w kategorii oświatowej, dwa w kategorii ogólnomiejskiej – jeden na zadanie twarde, jeden na zadanie miękkie. Oddano 6625 głosów drogą elektroniczną i 7502 w sposób tradycyjny – papierowy. Ilość ważnych głosów wyniosła 9448, a nieważnych głosów – 4679. Najczęściej popełniane błędy to: oddanie więcej niż jednego głosu w danej kategorii, błędne dane mieszkańców, brak podpisu, oddanie głosów przez osoby nieuprawnione np. spoza Gorzowa Wielkopolskiego.
 
Liczba głosów ważnych oddanych na poszczególne zadania:
Kategoria ogólnomiejska projekty twarde (nazwa zadania, szacunkowy koszt, liczba ważnych głosów):
OG 1. Projekt połączony: Pojemniki na odchody zwierzęce w mieście; Tablica informująca o zanieczyszczeniu powietrza (161.200zł) – 546
OG 2. Rozbudowa skateparku w Parku Kopernika (520.000zł) – 2062
OG 3. Trasa siedmiu wzgórz – trasa spacerowa Nordic Walking, ścieżka rowerowa (519.546zł) – 2509
OG 4. Park Aktywności w Parku Czechówek (523.980zł) – 578
 
Kategoria ogólnomiejska projekty miękkie (nazwa zadania, szacunkowy koszt, liczba ważnych głosów):
OG 5. Zawody ekstremalne na skateparku (50.000zł) - 1792
OG 6. Festiwal siatkówki plażowej (12.000zł) - 636
OG 7. Trener osiedlowy – darmowe zajęcia rekreacyjno-sportowe dla mieszkańców (50.000zł) - 731
OG 8. Smoki pływają po Warcie 2020 (50.000zł) – 1470
 
Kategoria oświatowa (nazwa zadania, szacunkowy koszt, liczba ważnych głosów):
OŚ 1. Połączony projekt: Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 4 przy ul. Kobylogórskiej 107; Budowa boiska „Stadionowe Piaski” przy Szkole Podstawowej nr 21 przy ul. Taczaka 1; Budowa mini boiska przy Zespole Szkół Ogrodniczych przy ul. Poznańskiej 23; Montaż wiaty rowerowej ze stojakami rowerowymi przy IV Liceum Ogólnokształcącym, ul. Kosynierów Gdyńskich 8; Montaż wiaty rowerowej ze stojakami rowerowymi przy Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Zamenhofa 2a (1.148.270zł) – 3546
 
Kategoria rejonowa (nazwa zadania, szacunkowy koszt, liczba ważnych głosów):
Zakanale:
R1 – Połączony projekt: Oświetlenie ul. Karnińskiej odcinek od nr 1 a do nr 3; Budowa drogi asfaltowej przy ul. Braci Paździorków (327.088zł) – 83
R2 – Przebudowa ulicy Zuchów (402.500zł) - 275
R3 – Budowa drogi, kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia przy ul. Cysterskiej (398.520zł) - 919
R4 – Budowa chodnika przy ul. Krótkiej (305.129zł) - 872
R5 – Wykonanie nakładki asfaltowej bez odwodnienia przy ul. Kowalskiego (347.854zł) - 65
R6 – Budowa drogi dojazdowej z kostki brukowej przy ul. Strażackiej 106-106c (401.937zł) - 0
R7 – Budowa parkingu przy boisku sportowym przy ul. Strażackiej (361.136zł) – 379
Manhattan:
R8 – Połączony projekt: Budowa drogi wraz z kanalizacją deszczową przy
ul. Bogusławskiego 33-41; Budowa miejsc parkingowych przy ul. Plac Jana Pawła II (399.650zł) - 134
R9 – Połączony projekt: Dojazd do garaży przy ul. Pileckiego; Budowa małego placu zabaw w Parku Górczyńskim (324.750zł) – 42
R10 – Połączony projekt: Budowa chodnika przy ul. Starzyńskiego; „Zamiast błotnych ostańców – przestrzeń dla mieszkańców” – przebudowa odcinka ul. Sosabowskiego (396.177zł) - 325
R11 – Połączony projekt: Parking przy ul. Dowgielewiczowej 15-37; Budowa chodnika od
ul. Dekerta 44 do ul. Janockiego i od ul. Janockiego do Szarych Szeregów (395.715zł) - 617
R12 - Połączony projekt: Budowa chodnika przy ul. Szmaragdowej; Budowa parkingu przy ul. Sosnkowskiego 50-56; Montaż latarni ulicznych przy części ul. Plac Jana Pawła II (379.615zł) - 205
R13 – Remont ścieżek w obrębie fontanny Motylia w Parku Górczyńskim (273.675zł) - 62
R14 – Remont ul. Batalionu Zośka wraz z regulacją miejsc parkingowych (326.000zł) - 69
R15 – Oświetlenie odcinka ul. Zielona Kotlina (379.200zł) - 1292
R16 – Budowa wielofunkcyjnego boiska typu Orlik w Parku Górczyńskim (400.000zł) – 117
R17 – Budowa drogi pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Dekerta (380.400zł) - 155
R18 – Rozbudowa placu zabaw w Parku 750-lecia (80.073zł) - 24
R19 – Boisko do koszykówki w Parku 750-lecia (318.906zł) - 53
R20 – Park 750-lecia – bezpieczny i czysty – oświetlenie i kosze na psie odchody (351.000zł) – 73
Dolinki:
R21 -  Połączony projekt: Przebudowa drogi Głowackiego (boczna) od nr 40-66 do nr 54; Remont schodów prowadzących na Dolinki – błonia za Filharmonią oraz montaż 3 latarni; Dostosowanie przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ulic Piłsudskiego i Walczaka do potrzeb osób niedowidzących (344.575zł) – 260
 
R22 - Połączony projekt: Przebudowa i budowa chodników wraz z przebudową zjazdów w ciągu ul. Żniwnej; Budowa parkingu przy kompleksie przychodni, przy ul. Piłsudskiego 1 (345.400zł) - 1206
R23 - Połączony projekt: Przebudowa ul. Warszawskiej – dojazd do budynków nr 134-140b wraz z budową oświetlenia; Remont nawierzchni jezdni odcinka ul. Podmiejskiej Bocznej (383.100zł) - 63
R24 - Połączony projekt: Budowa chodnika przy ul. Krańcowej; „Bezpieczna droga do szkoły” przebudowa chodnika przy ul. Okólnej 35; „Bezpieczny chodnik dla seniora” przebudowa chodnika przy ul. Okólnej 28; Synchronizacja sygnalizacji świetlnych przy ul. Pomorskiej (399.145zł) - 152
R25 - Budowa nakładki asfaltowej przy ul. Wawrowskiej (263.300zł) – 12
Osiedle Słoneczne:
R26 - Połączony projekt: Budowa toru rowerowego dla dzieci i młodzieży; Remont chodnika oraz schodów przy ul. Gwiaździstej 20 -22; Doposażenie „wielopokoleniowej strefy rekreacji przy ul. Słonecznej 96, 86-90, 91-95”; Remont drogi i chodnika od schodów przy ul. Gwiaździstej 18 do ul. Słonecznej 6; Stworzenie 10 miejsc parkingowych przy ul. Gwiaździstej (400.425zł) - 392
R27 - Połączony projekt: Parking na 16 miejsc postojowych przy ul. Gwiaździstej; 40 miejsc postojowych przy ulicy Gwiaździstej (321.400zł) - 34
R28 - Remont jezdni przy ul. Skarżyńskiego i ul. Gagarina (400.400zł) - 302
R29 - Poprawa bezpieczeństwa przez wykonanie drogi przy ul. Olimpijskiej 12-30 (352.766zł) - 168
R30 - Rozbudowa sygnalizacji i budowa drogi pieszo-rowerowej przy Alei 11 Listopada – etap I (401.293zł) - 47
R31 - Przyjazne podwórko przy ul. Słonecznej 56-57 (92.504zł) – 39
Zamoście:
 
R32 - Przebudowa ul. Akacjowej (395.408zł) – 18
 
Wieprzyce:
 
R33 - Połączony projekt: Budowa oświetlenia przy odcinku ul. Dolnej, Budowa drogi dojazdowej do budynków przy ul. Dobrej 14,15,15 d; Budowa dojazdu do ul. Dobrej wraz z jej uporządkowaniem (344.885zł) – 40
Górczyn:
R34 - Połączony projekt:  Remont chodnika przy ul. Szwoleżerów; Remont nawierzchni
ul. Wyszyńskiego – droga dojazdowa do budynków nr 132b-144b;  Budowa miejsc parkingowych od skrzyżowania z ul. Rataja do wjazdu do Panoramy (399.400zł) – 92
Śródmieście:
R35 - Połączony projekt: Wjazd do posesji przy ul. Dzieci Wrzesińskich 7; Budowa miejsc postojowych przy ul. Kosynierów Gdyńskich 30-32; Zagospodarowanie podwórka przy ul. Estkowskiego i ul. Moniuszki (370.675zł) – 305
Piaski:
R36 - Połączony projekt: Budowa miejsc parkingowych przy ul. Kazimierza Wielkiego 102-112; Zestaw urządzeń do treningu ogólnorozwojowego i biegów przeszkodowych przy ścieżce biegowej przy ul. Słowiańskiej; Remont parkingu przy ul. Kuratowskiej (przy garażach); Fanty za fanty, kino na bojo, dawaj kolego na Cegielskiego – zadanie miękkie; Budowa chodnika przy ul. Owocowej na odcinku od mostku do Przedszkola Kubusia Puchatka; Próg zwalniający na ul. Ukośnej (400.600zł) – 174
Staszica:
R37 - Połączony projekt: Modernizacja chodnika przy ul. Norwida; Oświetlenie ścieżki łączącej ul. Ikara z ul. Sportową; Plac zabaw między budynkami przy ul. Aleje Konstytucji 3 Maja, Asnyka, Grottgera; Zakup i montaż 3 ławek przy ul. Sportowej 3a i 3b; Zakup i montaż 3 stojaków rowerowych przy ul. Sportowej 5 (396.128zł) – 108.
 
W ramach Budżetu Obywatelskiego 2020 przewidziano do realizacji 37 projektów zadań zgłoszonych przez mieszkańców, tj. w kategorii ogólnomiejskiej – 2, w kategorii oświatowej – 5,  w kategorii rejonowej – 30.
Lista zadań przeznaczonych do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego 2020:
 
Kategoria Ogólnomiejska
  1. Trasa siedmiu wzgórz – trasa spacerowa Nordic Walking, ścieżka rowerowa (projekt twardy - 2509 głosów) - 519.546zł
  2. Zawody ekstremalne na skateparku (projekt miękki – 1792 głosy) – 50.000zł

 
Kategoria Oświatowa:
  1. Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 4 przy ul. Kobylogórskiej 107 – 141.870zł
  2. Budowa boiska „Stadionowe Piaski” przy Szkole Podstawowej nr 21 przy
    ul. Taczaka 1 – 645.000zł
  3. Budowa mini boiska przy Zespole Szkół Ogrodniczych przy ul. Poznańskiej 23
    – 260.000zł
  4. Montaż wiaty rowerowej ze stojakami rowerowymi przy IV Liceum Ogólnokształcącym, ul. Kosynierów Gdyńskich 8 – 50.700zł
  5. Montaż wiaty rowerowej ze stojakami rowerowymi przy Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Zamenhofa 2a – 50.700zł
 
Kategoria rejonowa:
Zakanale:
  1. Budowa drogi, kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia przy ul. Cysterskiej
    - 398.520zł
Manhattan:
  1. Oświetlenie odcinka ul. Zielona Kotlina - 379.200zł
Dolinki:
  1. Przebudowa i budowa chodników wraz z przebudową zjazdów w ciągu ul. Żniwnej
    – 145.000zł
  2. Budowa parkingu przy kompleksie przychodni, przy ul. Piłsudskiego 1 – 200.400zł
Osiedle Słoneczne:
  1. Budowa toru rowerowego dla dzieci i młodzieży – 114.758zł
  2. Remont chodnika oraz schodów przy ul. Gwiaździstej 20-22 – 50.520zł
  3. Doposażenie „wielopokoleniowej strefy rekreacji przy ul. Słonecznej 96, 86-90, 91-95” – 112.447zł
  4. Remont drogi i chodnika od schodów przy ul. Gwiaździstej 18 do ul. Słonecznej 6
    – 73.000zł
  5. Stworzenie 10 miejsc parkingowych przy ul. Gwiaździstej – 49.700zł
Zamoście:
 
  1.  Przebudowa ul. Akacjowej - 395.408zł
 
Wieprzyce:
 
  1. Budowa oświetlenia przy odcinku ul. Dolnej – 280.000zł
  2. Budowa drogi dojazdowej do budynków przy ul. Dobrej 14,15,15 d – 29.100zł
  3. Budowa dojazdu do ul. Dobrej wraz z jej uporządkowaniem – 35.785zł 
     
Górczyn:
  1. Remont chodnika przy ul. Szwoleżerów – 42.800zł
  2. Remont nawierzchni ul. Wyszyńskiego – droga dojazdowa do budynków nr 132b-144b – 193.600zł
  3. Budowa miejsc parkingowych od skrzyżowania z ul. Rataja do wjazdu do Panoramy
    – 163.000zł
Śródmieście:
  1. Wjazd do posesji przy ul. Dzieci Wrzesińskich 7 – 116.872zł
  2. Budowa miejsc postojowych przy ul. Kosynierów Gdyńskich 30-32 – 190.009zł
  3. Zagospodarowanie podwórka przy ul. Estkowskiego i ul. Moniuszki – 63.794zł
Piaski:
  1. Budowa miejsc parkingowych przy ul. Kazimierza Wielkiego 102-112 – 107.000zł
  2. Zestaw urządzeń do treningu ogólnorozwojowego i biegów przeszkodowych przy ścieżce biegowej przy ul. Słowiańskiej – 80.000zł
  3. Remont parkingu przy ul. Kuratowskiej (przy garażach) – 134.000zł
  4. Fanty za fanty, kino na bojo, dawaj kolego na Cegielskiego (zadanie miękkie)
    – 20.000zł
  5. Budowa chodnika przy ul. Owocowej na odcinku od mostku do Przedszkola Kubusia Puchatka – 52.000zł
  6. Próg zwalniający na ul. Ukośnej – 7600zł
Staszica:
  1. Modernizacja chodnika przy ul. Norwida – 214.600zł
  2. Oświetlenie ścieżki łączącej ul. Ikara z ul. Sportową – 82.500zł
  3. Plac zabaw między budynkami przy ul. Aleje Konstytucji 3 Maja, Asnyka, Grottgera
    – 90.628zł
  4. Zakup i montaż 3 ławek przy ul. Sportowej 3a i 3b – 4500zł
  5. Zakup i montaż 3 stojaków rowerowych przy ul. Sportowej – 3900zł

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-10-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Klaudia Jodłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-10-09 14:19:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Klaudia Jodłowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-10-09 14:30:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Klaudia Jodłowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-10-24 15:51:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7464 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wniosek o przeprowadzenie konsultacji społecznych w sprawie przeznaczenia działki nr 250/34 przy ul.Kazimierza Wielkiego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 Informuję, iż w dniu 16 lipca 2019 r. do Prezydenta Miasta Gorzowa Wielkopolskiego wpłynął wniosek o przeprowadzenie konsultacji społecznych w sprawie przeznaczenia działki nr 250/34 przy ul. Kazimierza Wielkiego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-07-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Piekarska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-07-23 16:28:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marta Piekarska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-07-23 16:38:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marta Piekarska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-07-23 16:38:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10358 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Sprawozdanie zbiorcze z realizacji zobowiązań z tytułu świadczenia podstawowych usług publicznych komunikacji miejskiej na terenie Miasta Gorzów Wlkp. oraz gmin, z którymi Miasto zawarło porozumienie komunalne.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-07-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek Dobek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-07-01 14:54:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Leszek Dobek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-07-01 15:07:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Leszek Dobek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-07-01 15:07:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10253 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie Nr 1 / II / 2019 Prezydenta Miasta Gorzowa Wielkopolskiego w sprawie miejskiego koronera

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie Nr 1 / II / 2019
Prezydenta Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
z dnia 09 stycznia 2019 r.
 
Ogłaszam nabór ofert od podmiotów wykonujących działalność leczniczą, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. 2018 poz. 2190 ze zm.), dysponujących osobami uprawnionymi do wykonania czynności związanych ze stwierdzaniem zgonów i ich przyczyn oraz wystawianiem kart zgonu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 3 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzenia zgonu i jego przyczyny (Dz. U. 1961.39.202), osobom zmarłym na terenie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego.  
 
Podstawa prawna: art. 92 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. 2018 poz. 995 ze zm.) oraz art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t. j. Dz. U. 2017 poz. 912 ze zm.)
 
Ogłoszenie dotyczy stwierdzania zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu w przypadku, gdy nie można ustalić lekarza podstawowej opieki zdrowotnej lub lekarza leczącego zmarłego w ostatniej chorobie, a zgon nie został stwierdzony przez lekarza wezwanego do nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania.
 
Oferty należy składać zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Lekarz koroner”. Zgłoszenia od podmiotów zainteresowanych podpisaniem umowy na świadczenie tego typu usług, przyjmowane są bezpośrednio w Kancelarii Głównej Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski lub drogą pocztową na adres:
 
Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Wydział Spraw Społecznych
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski
 
Wyżej opisane czynności będą wykonywane w oparciu o umowę cywilnoprawną zawartą z podmiotem wykonującym działalność leczniczą. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia.
 
Zgłoszenie powinno zawierać w szczególności:
  1. kserokopię aktualnego odpisu z rejestru lub odpowiedniego wyciągu z ewidencji lub innych dokumentów potwierdzających status prawny podmiotu wykonującego działalność leczniczą i umocowanie osób go reprezentujących – jeżeli dotyczy;
  2. pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu leczniczego, o ile umocowanie do działania w jego imieniu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz ze zgłoszeniem – jeżeli dotyczy;
  3. informację o kwalifikacjach osób (lekarzy) uprawnionych do wykonywania ww. czynności, którymi dysponuje podmiot wykonujący działalność leczniczą;
  4. oświadczenie podmiotu wykonującego działalność leczniczą o możliwości świadczenia ww. usług całodobowo we wszystkie dni w roku;
  5. proponowaną cenę jednostkową wykonania usługi stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu, zgodnie z ogłoszeniem.
 
Wszystkie załączniki należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli zgodnie z rejestrem lub innym dokumentem potwierdzającym status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących (imienna pieczątka bądź czytelny podpis oraz data, z jaką dokonuje potwierdzenia).
 
Decyzję o wyborze podmiotu wykonującego działalność leczniczą podejmuje Prezydent Miasta. Od podjętych decyzji nie przysługuje odwołanie. Prezydent Miasta zastrzega sobie prawo do odwołania ogłoszenia bez podania przyczyny.
 
Informacji w przedmiotowej sprawie udziela:
 
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.
Wydział Spraw Społecznych
ul. Teatralna 26, I piętro, pok. nr 6
tel. 95 73555 971.
 
 
Z up. Prezydenta Miasta
/-/
Małgorzata Domagała
Zastępca Prezydenta Miasta
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dominika Ślązak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dominika Ślązak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-14 10:02:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dominika Ślązak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-14 10:05:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dominika Ślązak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-14 10:05:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20446 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa

Akapit nr 1 - brak tytułu

W związku z art. 8a ustawy z dnia 05 sierpnia 2015 roku o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej Starosta sporządza i aktualizuje listę jednostek nieodpłatnego poradnictwa, dostępnego dla mieszkańców powiatu.
W załączeniu lista nieodpłatnego poradnictwa.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wioleta Szymczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioleta Szymczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-03 14:50:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wioleta Szymczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-03 14:51:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wioleta Szymczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-02 12:23:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18381 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Raport z konsultacji społecznych dotyczących zmiany Uchwały nr XVII/171/2015 Rady Miasta Gorzowa Wlkp. w sprawie przyjęcia Regulaminu Konsultacji Społecznych z Mieszkańcami Gorzowa Wlkp.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Od 14 czerwca do 5 lipca 2018r. można było zgłosić swoje uwagi, wnioski i opinie do propozycji zmiany Uchwały nr XVII/171/2015 Rady Miasta Gorzowa Wlkp. w sprawie przyjęcia Regulaminu Konsultacji Społecznych z Mieszkańcami Gorzowa Wlkp.
 W ramach konsultacji odbyło się spotkanie otwarte z mieszkańcami oraz dyżur konsultacyjny. Przez cały czas trwania konsultacji mieszkańcy Gorzowa Wlkp. mieli również możliwość zgłosić swoje wnioski i uwagi na specjalnym formularzu.
 
Małgorzata Tillmann
Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata Tillmann
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Tillman
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-08-02 07:47:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marta Piekarska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-08-02 07:52:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marta Piekarska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-08-02 07:52:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
17011 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji