ˆ

Aktualności

Szczegóły informacji

Nabór do zespołu ds. opracowania projektu Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023-2026

Informacja ogłoszona dnia 2022-05-20 10:47:41 przez Aleksandra Adach, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego ogłosił nabór członków do Zespołu  ds. opracowania projektu Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023-2026.
Zespół będzie składał się z 8 członków, w tym:
  1. 4 przedstawicieli strony społecznej;
  2. 1 przedstawiciela Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego;
  3. 1 przedstawiciela Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
  4. 2 przedstawicieli Rady Miasta Gorzowa Wielkopolskiego.
       Przedstawicielami strony społecznej mogą być:
  1. mieszkańcy miasta Gorzowa Wielkopolskiego;
  2. przedstawiciele organizacji pozarządowych, działających na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego;
  3. przedstawiciele podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zwanych dalej „organizacjami pozarządowymi”, działających na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego;
  4. przedstawiciele ośrodków terapeutycznych, działających na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego.
      Jeżeli kandydatów na członków zespołu ze strony społecznej będzie więcej niż 4, członkowie zespołu zostaną wybrani w drodze losowania.
 
      Regulamin naboru przedstawicieli strony społecznej:
  1. kryteria, jakie powinien spełnić kandydat ze strony społecznej:
  • ukończone 18 lat;
  • mieszkaniec Gorzowa Wielkopolskiego lub/i przedstawiciel organizacji pozarządowej/ ośrodka terapeutycznego, działających na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego;
  1. kandydatów na członków zespołu należy zgłaszać na formularzu, który stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia;
  2. jeden podmiot może zgłosić maksymalnie jednego kandydata;
  3. kandydatów na członków zespołu można zgłaszać w terminie do 10.06.2022 r. (decyduje data wpływu);
  4. zgłoszenia złożone po terminie określonym w pkt. 4, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone na innym formularzu, nie będą rozpatrywane;
  5. zgłoszenia należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zespół ds. opracowania Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023-2026” bezpośrednio w Urzędzie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego przy ul. Sikorskiego 4, za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, ul. Sikorskiego 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, lub korzystając z opcji przesyłki za pomocą paczkomatu urzad24.inpost.pl/Gorzow  (decyduje data wpływu).
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Adach
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-05-20 10:32:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aleksandra Adach
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-05-20 10:47:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Aleksandra Adach
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-05-20 10:47:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
480 raz(y)