Aktualności
Szczegóły informacji
Nabór do zespołu ds. opracowania projektu Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023-2026
Informacja ogłoszona dnia 2022-05-20 10:47:41 przez Aleksandra Adach, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego ogłosił nabór członków do Zespołu ds. opracowania projektu Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023-2026.
Zespół będzie składał się z 8 członków, w tym:
- 4 przedstawicieli strony społecznej;
- 1 przedstawiciela Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego;
- 1 przedstawiciela Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
- 2 przedstawicieli Rady Miasta Gorzowa Wielkopolskiego.
Przedstawicielami strony społecznej mogą być:
- mieszkańcy miasta Gorzowa Wielkopolskiego;
- przedstawiciele organizacji pozarządowych, działających na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego;
- przedstawiciele podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zwanych dalej „organizacjami pozarządowymi”, działających na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego;
- przedstawiciele ośrodków terapeutycznych, działających na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego.
Jeżeli kandydatów na członków zespołu ze strony społecznej będzie więcej niż 4, członkowie zespołu zostaną wybrani w drodze losowania.
Regulamin naboru przedstawicieli strony społecznej:
- kryteria, jakie powinien spełnić kandydat ze strony społecznej:
- ukończone 18 lat;
- mieszkaniec Gorzowa Wielkopolskiego lub/i przedstawiciel organizacji pozarządowej/ ośrodka terapeutycznego, działających na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego;
- kandydatów na członków zespołu należy zgłaszać na formularzu, który stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia;
- jeden podmiot może zgłosić maksymalnie jednego kandydata;
- kandydatów na członków zespołu można zgłaszać w terminie do 10.06.2022 r. (decyduje data wpływu);
- zgłoszenia złożone po terminie określonym w pkt. 4, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone na innym formularzu, nie będą rozpatrywane;
- zgłoszenia należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zespół ds. opracowania Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023-2026” bezpośrednio w Urzędzie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego przy ul. Sikorskiego 4, za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, ul. Sikorskiego 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, lub korzystając z opcji przesyłki za pomocą paczkomatu urzad24.inpost.pl/Gorzow (decyduje data wpływu).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-05-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aleksandra Adach |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-05-20 10:32:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Aleksandra Adach |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-05-20 10:47:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Aleksandra Adach |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-05-20 10:47:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 480 raz(y) |