Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zaświadczenia.Drukuj informacjęSprawa: Wydanie zaświadczenia.Szczegóły informacji
Wydanie zaświadczenia.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: KOMUNIKACJA - REJESTRACJA POJAZDÓW
Ogłoszono dnia: 2014-12-03 12:31:45
Termin załatwienia
Niezwłocznie.
Miejsce załatwienia
Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp., ul.Myśliborska 34, nr tel. (95) 7355-723, I piętro – hala obsługi rejestracji pojazdów lub punkt kancelaryjny Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Myśliborska 34, parter lub kancelaria Urzędu Miasta ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.
Telefon kontaktowy
97 7355 723; 95 7355 724
Adres e-mail
Błąd!
Sposób załatwienia
- Osobisty.
- Przez pełnomocnika.
- Za pośrednictwem poczty.
Miejsce odbioru
Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp., ul.Myśliborska 34, 66-400 Gorzów Wlkp.
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o wydanie zaświadczenia – pobierz druk
- Stosowne oświadczenie składane pod odpowiedzialnością karną za składanie fałszywych zeznań, jeżeli jest wymagane (powinno być wystawione przez właściciela lub współwłaściciela) – pobierz druk
- Dowód własności pojazdu (w przypadku gdy właścicielem pojazdu jest inny podmiot niż wpisany w dowodzie rejestracyjnym) – więcej informacji
- Dokumenty firmy, w przypadku nabycia pojazdu na firmę.
- Do wglądu: dokument/y tożsamości właściciela/wszystkich współwłaścicieli.
Czas realizacji
Niezwłocznie.
Opłaty
- Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia: 17,00zł – pobierz druk opłaty
- Pełnomocnictwo – w przypadku załatwiania sprawy przez osobę upoważnioną – więcej informacji
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Uwagi
- W przypadku przesłania wniosku o wydanie zaświadczenia, za pośrednictwem poczty, należy dokładnie sprawdzić poprawność danych zawartych w załączonych dokumentach.
- Celem przyspieszenia załatwienia sprawy, na wniosku można podać kontaktowy numer telefonu.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym.
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego.