Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 49/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 49/2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. przewozów
Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego
Data udostępnienia: 2021-08-02
Ogłoszono dnia: 2021-08-02
Termin składania dokumentów: 2021-08-16 15:30:00
Nr ogłoszenia: 49/2021
Id ogłoszenia: WOR.I.2110.49.2021.LM
Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
• posiadanie obywatelstwa polskiego;
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
• nieposzlakowana opinia;
• wykształcenie średnie techniczne lub wyższe (wyższe preferowane: transport, ekonomika transportu, zarządzanie transportem);
• znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych,
• umiejętności z zakresu komunikacji społecznej;
• umiejętność działania pod presją czasu,
• wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
• dyspozycyjność;
• obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność,
• umiejętności analityczne,
• umiejętności czytania rysunków technicznych.
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
• nieposzlakowana opinia;
• wykształcenie średnie techniczne lub wyższe (wyższe preferowane: transport, ekonomika transportu, zarządzanie transportem);
• znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych,
• umiejętności z zakresu komunikacji społecznej;
• umiejętność działania pod presją czasu,
• wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
• dyspozycyjność;
• obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność,
• umiejętności analityczne,
• umiejętności czytania rysunków technicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• znajomość przepisów następujących ustaw:
- ustawa o publicznym transporcie zbiorowym,
- ustawa Prawo przewozowe,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o finansach publicznych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Kodeks cywilny,
- Prawo zamówień publicznych
- ustawa o elektromobilnosci i paliwach alternatywnych,
• umiejętność redagowania pism urzędowych i umów cywilnoprawnych;
• doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych na podstawie Prawo zamówień publicznych;
• znajomość układu sieci komunikacji miejskiej oraz topografii miasta;
• znajomość tematyki wprowadzania zmian w organizacji ruchu;
• zdolności analityczne.
• znajomość przepisów następujących ustaw:
- ustawa o publicznym transporcie zbiorowym,
- ustawa Prawo przewozowe,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o finansach publicznych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Kodeks cywilny,
- Prawo zamówień publicznych
- ustawa o elektromobilnosci i paliwach alternatywnych,
• umiejętność redagowania pism urzędowych i umów cywilnoprawnych;
• doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych na podstawie Prawo zamówień publicznych;
• znajomość układu sieci komunikacji miejskiej oraz topografii miasta;
• znajomość tematyki wprowadzania zmian w organizacji ruchu;
• zdolności analityczne.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień na stanowisku należy w szczególności:
1) prowadzenie spraw związanych z planowaniem rozwoju publicznego transportu zbiorowego;
2) prowadzenie analizy konkurencyjności usług przewozowych;
3) okresowa ocena i aktualizacja Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego;
4) opracowywanie projektów porozumień międzygminnych w zakresie publicznego transportu zbiorowego;
5) przygotowywanie projektów uchwał w sprawie zmian w planie transportowym;
6) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian w planie transportowym, przebiegu linii komunikacyjnych lub rozkładach jazdy;
7) tworzenie planów strategicznych dla komunikacji miejskiej na podstawie badań marketingowych;
8) opracowywanie informacji niezbędnej do tworzenia rozkładów jazdy;
9) weryfikacja wniosków i dokumentów operatora – przewoźnika stanowiących podstawę obliczania rekompensaty dla przewozów publicznie użytecznych.
10) badanie i analiza potrzeb przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym,
z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej;
11) podejmowanie działań dla zapewnienia odpowiednich warunków funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego;
12) określanie sposobu oznakowania środków transportu wykorzystywanych w przewozach o charakterze użyteczności publicznej;
13) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących stawek opłat za korzystanie przez operatorów i przewoźników z przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem albo zarządzającym jest jednostka samorządu terytorialnego zlokalizowanych na liniach komunikacji miejskiej;
14) określanie przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem lub zarządzającym jest jednostka samorządu terytorialnego, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów,
15) prowadzenie ewidencji operatorów i przewoźników, którym udostępniono przystanki,
16) określanie przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem lub zarządzającym nie jest jednostka samorządu terytorialnego, udostępnianych dla wszystkich operatorów i przewoźników oraz informowaniu o stawce opłat za korzystanie z tych obiektów;
17) przygotowywanie projektów opłat za przewóz oraz innych opłat, o których mowa
w ustawie Prawo przewozowe, za usługę świadczoną przez operatora - przewoźnika
w zakresie publicznego transportu zbiorowego;
18) opiniowanie projektów taryf przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym;
19) ustalanie sposobu dystrybucji biletów za usługę świadczoną przez operatora w zakresie publicznego transportu zbiorowego;
20) organizowanie komunikacji okolicznościowej;
21) określanie i badanie standardów usług przewozowych;
22) wykonywanie zadań związanych z publikacją ogłaszania przetargów w biuletynach informacji krajowej i europejskiej.
1) prowadzenie spraw związanych z planowaniem rozwoju publicznego transportu zbiorowego;
2) prowadzenie analizy konkurencyjności usług przewozowych;
3) okresowa ocena i aktualizacja Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego;
4) opracowywanie projektów porozumień międzygminnych w zakresie publicznego transportu zbiorowego;
5) przygotowywanie projektów uchwał w sprawie zmian w planie transportowym;
6) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian w planie transportowym, przebiegu linii komunikacyjnych lub rozkładach jazdy;
7) tworzenie planów strategicznych dla komunikacji miejskiej na podstawie badań marketingowych;
8) opracowywanie informacji niezbędnej do tworzenia rozkładów jazdy;
9) weryfikacja wniosków i dokumentów operatora – przewoźnika stanowiących podstawę obliczania rekompensaty dla przewozów publicznie użytecznych.
10) badanie i analiza potrzeb przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym,
z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej;
11) podejmowanie działań dla zapewnienia odpowiednich warunków funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego;
12) określanie sposobu oznakowania środków transportu wykorzystywanych w przewozach o charakterze użyteczności publicznej;
13) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących stawek opłat za korzystanie przez operatorów i przewoźników z przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem albo zarządzającym jest jednostka samorządu terytorialnego zlokalizowanych na liniach komunikacji miejskiej;
14) określanie przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem lub zarządzającym jest jednostka samorządu terytorialnego, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów,
15) prowadzenie ewidencji operatorów i przewoźników, którym udostępniono przystanki,
16) określanie przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem lub zarządzającym nie jest jednostka samorządu terytorialnego, udostępnianych dla wszystkich operatorów i przewoźników oraz informowaniu o stawce opłat za korzystanie z tych obiektów;
17) przygotowywanie projektów opłat za przewóz oraz innych opłat, o których mowa
w ustawie Prawo przewozowe, za usługę świadczoną przez operatora - przewoźnika
w zakresie publicznego transportu zbiorowego;
18) opiniowanie projektów taryf przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym;
19) ustalanie sposobu dystrybucji biletów za usługę świadczoną przez operatora w zakresie publicznego transportu zbiorowego;
20) organizowanie komunikacji okolicznościowej;
21) określanie i badanie standardów usług przewozowych;
22) wykonywanie zadań związanych z publikacją ogłaszania przetargów w biuletynach informacji krajowej i europejskiej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Myśliborska 34, II piętro. W budynku jest winda osobowa. Praca wymaga przemieszczania się w terenie obejmującym obszar miasta Gorzowa Wlkp. Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Pierwsza umowa o pracę zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych zawarta zostanie na czas określony 6 miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
pow. 6%
V. Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
• dokumenty potwierdzające wykształcenie: kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni;
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
• dokumenty potwierdzające wykształcenie: kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni;
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami:
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych oso i oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
• ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781);
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1282)”.
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami:
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych oso i oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
• ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781);
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1282)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-08-16 15:30:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko do spraw przewozów ” składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 16 sierpnia 2021 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 16 sierpnia 2021 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
c. Miejsce:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko do spraw przewozów ” składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 16 sierpnia 2021 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 16 sierpnia 2021 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA POTRZEB REKRUTACJI
Zgodnie z art. 5 ust. 1 lit. a, art. 12 ust. 1 oraz art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) w skrócie nazywanego RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Gorzowa Wlkp., z siedzibą 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4.
2. W sprawie zakresu i sposobu przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących a także przysługujących z tego tytułu praw, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych:
1) listownie: ul. Łokietka 22, 66-400 Gorzów Wlkp.;
2) telefonicznie: tel. 95 735 55 63;
3) za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@um.gorzow.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO oraz Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.Kodeks pracy
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji na stanowisko ds. przewozów.
5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo
do cofnięcia zgody.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2018 roku o pracownikach samorządowych.
8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
Zgodnie z art. 5 ust. 1 lit. a, art. 12 ust. 1 oraz art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) w skrócie nazywanego RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Gorzowa Wlkp., z siedzibą 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4.
2. W sprawie zakresu i sposobu przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących a także przysługujących z tego tytułu praw, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych:
1) listownie: ul. Łokietka 22, 66-400 Gorzów Wlkp.;
2) telefonicznie: tel. 95 735 55 63;
3) za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@um.gorzow.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO oraz Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.Kodeks pracy
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji na stanowisko ds. przewozów.
5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo
do cofnięcia zgody.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2018 roku o pracownikach samorządowych.
8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-08-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Lidia Matys |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-08-02 15:55:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Lidia Matys |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-08-02 16:23:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Lidia Matys |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-06-17 13:00:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 883 raz(y) |