ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywieniowych do stołówki szkolnejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywieniowych do stołówki szkolnej

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywieniowych do stołówki szkolnej

Status: ogłoszony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Zakup

Zamawiający: Zespół Edukacyjny w Nowinach Wielkich

Finansowanie: własne środki

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2022-08-22 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-08-22 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Edukacyjny w Nowinach Wielkich, ul. Wiejska 26. 66-460 Witnica

Ogłoszono dnia: 2022-07-22 przez Elżbieta Kwaśna

Treść:

Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywieniowych do stołówki szkolnej
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest zakup i codzienna dostawa artykułów spożywczych przez okres 12 miesięcy. od 01 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od telefonicznego złożenia zamówienia do godziny 7:30.
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach całego zamówienia. Nie dopuszcza dzielenia w ramach poszczególnych części.
  
  1. Uwaga: Istotne warunki zamówienia.
 
Szacunkowa ilość zamówienia z podziałem na części:
 
Podstawą wyboru oferty będzie najkorzystniejsza / najtańsza oferta brutto.
 
  1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  3. Realizacja zamówienia: od 01.09.2022 r. do 31.08.2023 r.
  4. Dostawy do Zamawiającego Wykonawca ma realizować codziennie, własnym środkiem transportu, po zamówieniu ze strony Zamawiającego: telefon, e-mail, pismo.
  5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  6. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę – na całe zamówienie,
III.     Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
  1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik 1.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
 
Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
 
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. Osobą wskazaną do kontaktu jest sekretarz Zespołu Edukacyjnego w godzinach pracy szkoły tj.: poniedziałek-piątek w godz. 9.00 – 14.00, pod numerem telefonu 95 751-19-76
 
  1. Miejsce , termin oraz sposoby składania ofert:
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w wybrany sposób:
- osobiście/pocztą/kurierem na adres: Zespół Edukacyjny w Nowinach Wielkich, ul Wiejska 26, 66 – 460 Witnica.
- za pośrednictwem Internetu – e-mail spsekretarka@op.pl
 
Ofertę należy złożyć do 22 sierpnia 2022 r. do godz.12.00
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 sierpnia 2022 r. o godzinie 12.15. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi telefonicznie  Oferentów w ciągu 7 dni od dnia otwarcia i rozstrzygnięcia postępowania.
 
Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena brutto za daną cześć lub w przypadku ofert całościowych za całe zamówienie
 
  1. Informacje o formalnościach
  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż termin związany ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do przeprowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych   tj.: odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postepowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień publicznych.
  1. Formularz oferty,
  2. Formularze cenowe z podziałem na kategorie:
- pieczywo
- nabiał,
- artykuły spożywcze,
- warzywa i owoce,
- mięso i wędliny,
- mrożonki.
3. Wzór umowy.
  1. Klauzula informacyjna dla uczestników postepowań o zamówienie publiczne
  1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku  z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Zespół Edukacyjny w Nowinach Wielkich. Adres do korespondencji: Nowiny Wielkie, ul Wiejska 26, 66-460 Witnica, telefon 95751-19-76.
  2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych , z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania  z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postepowaniem     o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
  • Ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,
  • Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 29 czerwca 2020 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy    w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
  • Ustawa o narodowym zasobie archiwalnymi archiwach,
  • Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
  1. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
  • prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo do sprostowania danych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
  • prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego   z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  1. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.
  2. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stad, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia  11 września  2019 r. – Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 29  czerwca  2020 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może  żądać zamawiający od wykonawcy.                                                                                                                                      

Załączniki

  • zapytanie ofertowe (DOCX, 22 KiB) Data publikacji: 2022-07-25 | Data wytworzenia informacji: 2022-07-25 | złożone: 2022-07-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-08-22
  • wzór umowy (DOC, 48 KiB) Data publikacji: 2022-07-25 | Data wytworzenia informacji: 2022-07-25 | złożone: 2022-07-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-08-22
  • oferta (DOC, 29.5 KiB) Data publikacji: 2022-07-25 | Data wytworzenia informacji: 2022-07-25 | złożone: 2022-07-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-08-22
  • artykuły spożywcze (ODT, 22.7 KiB) Data publikacji: 2022-07-25 | Data wytworzenia informacji: 2022-07-25 | złożone: 2022-07-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-08-22
  • mięsa wędliny (ODT, 12.1 KiB) Data publikacji: 2022-07-25 | Data wytworzenia informacji: 2022-07-25 | złożone: 2022-07-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-08-22
  • mrożonki (ODT, 7.8 KiB) Data publikacji: 2022-07-25 | Data wytworzenia informacji: 2022-07-25 | złożone: 2022-07-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-08-22
  • nabiał (ODT, 11.3 KiB) Data publikacji: 2022-07-25 | Data wytworzenia informacji: 2022-07-25 | złożone: 2022-07-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-08-22
  • pieczywo (ODT, 7.4 KiB) Data publikacji: 2022-07-25 | Data wytworzenia informacji: 2022-07-25 | złożone: 2022-07-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-08-22
  • ryby i artykuły rybne (ODT, 6.9 KiB) Data publikacji: 2022-07-25 | Data wytworzenia informacji: 2022-07-25 | złożone: 2022-07-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-08-22
  • warzywa i owoce (ODT, 14.4 KiB) Data publikacji: 2022-07-25 | Data wytworzenia informacji: 2022-07-25 | złożone: 2022-07-25, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2022-08-22

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
zenowinywielkie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Kwaśna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-22 15:02:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Elżbieta Woźniak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-25 13:02:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Elżbieta Woźniak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-25 13:02:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
260 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony