Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywieniowych do stołówki szkolnejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywieniowych do stołówki szkolnejSzczegóły informacji
Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywieniowych do stołówki szkolnej
Status: ogłoszony
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Zakup
Zamawiający: Zespół Edukacyjny w Nowinach Wielkich
Finansowanie: własne środki
Nr UZP: nie dotyczy
Termin składania ofert / wniosków: 2022-08-22 12:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-08-22 12:15:00
Ogłoszono dnia: 2022-07-22 przez Elżbieta Kwaśna
Treść:
Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywieniowych do stołówki szkolnej
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i codzienna dostawa artykułów spożywczych przez okres 12 miesięcy. od 01 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od telefonicznego złożenia zamówienia do godziny 7:30.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach całego zamówienia. Nie dopuszcza dzielenia w ramach poszczególnych części.
- Uwaga: Istotne warunki zamówienia.
Szacunkowa ilość zamówienia z podziałem na części:
Podstawą wyboru oferty będzie najkorzystniejsza / najtańsza oferta brutto.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Realizacja zamówienia: od 01.09.2022 r. do 31.08.2023 r.
- Dostawy do Zamawiającego Wykonawca ma realizować codziennie, własnym środkiem transportu, po zamówieniu ze strony Zamawiającego: telefon, e-mail, pismo.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę – na całe zamówienie,
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik 1.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. Osobą wskazaną do kontaktu jest sekretarz Zespołu Edukacyjnego w godzinach pracy szkoły tj.: poniedziałek-piątek w godz. 9.00 – 14.00, pod numerem telefonu 95 751-19-76
- Miejsce , termin oraz sposoby składania ofert:
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w wybrany sposób:
- osobiście/pocztą/kurierem na adres: Zespół Edukacyjny w Nowinach Wielkich, ul Wiejska 26, 66 – 460 Witnica.
- za pośrednictwem Internetu – e-mail spsekretarka@op.pl
Ofertę należy złożyć do 22 sierpnia 2022 r. do godz.12.00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 sierpnia 2022 r. o godzinie 12.15. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi telefonicznie Oferentów w ciągu 7 dni od dnia otwarcia i rozstrzygnięcia postępowania.
Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena brutto za daną cześć lub w przypadku ofert całościowych za całe zamówienie
- Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż termin związany ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do przeprowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: odwołanie, skarga.
- Niniejsze postepowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień publicznych.
- Formularz oferty,
- Formularze cenowe z podziałem na kategorie:
- pieczywo
- nabiał,
- artykuły spożywcze,
- warzywa i owoce,
- mięso i wędliny,
- mrożonki.
3. Wzór umowy.
- Klauzula informacyjna dla uczestników postepowań o zamówienie publiczne
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Zespół Edukacyjny w Nowinach Wielkich. Adres do korespondencji: Nowiny Wielkie, ul Wiejska 26, 66-460 Witnica, telefon 95751-19-76.
- Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych , z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
- Ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 29 czerwca 2020 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- Ustawa o narodowym zasobie archiwalnymi archiwach,
- Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
- prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.
- Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stad, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 29 czerwca 2020 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywieniowych do stołówki szkolnejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywieniowych do stołówki szkolnej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: zenowinywielkie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-07-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Kwaśna |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-07-22 15:02:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Elżbieta Woźniak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-07-25 13:02:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Elżbieta Woźniak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-07-25 13:02:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 342 raz(y) |