ˆ

Zapytania ofertowe

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zakład Gospodraki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim zwraca się z prośbą o wycenę na zakup i dostawę materiałów budowlanych

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zakład Gospodraki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim zwraca się z prośbą o wycenę na zakup i dostawę materiałów budowlanych do budowy przyłącza kanalizacji deszczowej na potrzeby cmentarza komunalnego w Krośnie Odrzańskim
 
Prosimy o składanie ofert na dołączonym załączniku do 7.03.2024r. do godziny 12:00
 
Osoba do kontaktu:
Zastępca Kierownika Działu Usług Komunalnych
Kornelia Rymaszewska
tel. 516-551-989

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-04 14:51:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-04 14:52:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-04 14:58:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
166 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Prace remontowe

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zakład Gospodraki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim zwraca się z prośbą o wycenę prac remontowych polegających na położeniu nowej nawierzchni z masy bitumicznej o długości 60 mb i szerokości 6 metrów wraz zwykonaniem odwodnienia kanalizacji deszczowej na aleji wjazdowej na Cmentarz Komunalny przy ulicy Kościuszki w Krośnie Odrzańskim.
Prosimy o składanie ofert do 5.03.2024r. do godziny 12:00
Osoba do kontaktu:
Zastępca Kierownika Działu Usług Komunalnych
Kornelia Rymaszewska
tel. 516-551-989

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-27 08:17:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-27 08:19:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-27 08:21:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
228 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wymiana poziomej instalacji zimnej wody w ZGKiM przy ul. Wiejskiej 23 w Krośnie Odrzańskim

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAPYTANIE OFERTOWE
Wymiana poziomej instalacji zimnej wody w ZGKiM
przy ul. Wiejskiej 23 w Krośnie Odrzańskim
 
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 EURO.
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
NIP: 926-10-00-601
II. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zapytania jest „Wymiana poziomej instalacji zimnej wody w ZGKiM
przy ul. Wiejskiej 23 w Krośnie Odrzańskim”
 
III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia
  • demontaż poziomej instalacji zimnej wody
  • likwidacja starego zasobnika ciepłej wody
  • montaż poziomej instalacji zimnej wody z rur stalowych ocynkowanych
  • montaż zaworów kulowych
  • montaż zaworów ppoż
  • roboty ogólnobudowlane (naprawcze)
Termin wykonania zamówienia do 31.03.2024 r.
Ofertę cenową należy złożyć do 09.02.2024 r. do godziny 10.00, pokój nr 10 (sekretariat), ul. Wiejska 23 66-600 Krosno Odrzańskie.
Oferta musi zawierać nazwę zamówienia: „Wymiana poziomej instalacji zimnej wody w ZGKiM przy ul. Wiejskiej 23 w Krośnie Odrzańskim”.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Weronika Jerczyńska, tel. 68 383 5185.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-30 09:13:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-30 09:13:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-30 09:13:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
517 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE NA USŁUGI DOTYCZĄCE OKRESOWEJ KONTROLI PRZEWODÓW KOMINOWYCH W BUDYNKACH GMINNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKIM W ROKU 2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 23.01.2024 r.
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE NA USŁUGI DOTYCZĄCE OKRESOWEJ KONTROLI PRZEWODÓW KOMINOWYCH W BUDYNKACH GMINNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKIM W ROKU 2024
 
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim zaprasza do złożenia oferty cenowej na przeprowadzenie okresowej kontroli przewodów kominowych, wentylacyjnych, spalinowych oraz stanu technicznego instalacji gazowych na 2024 rok, w budynkach gminnych administrowanych przez ZGKiM.
 
  1. ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23
66-600 Krosno Odrzańskie
 
  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dotyczącej okresowej kontroli przewodów kominowych 2024, zgodnie z formularzem ofertowym zawartym  w załączniku niniejszego zapytania.
  2. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie ofert.
  3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne w tym zakresie uprawnienia.
 
  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Do końca  2024 r.
 
  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
    1. Oferent ma przedstawić ofertę:
- opatrzona pieczątką firmową,
 
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez Oferenta.
 
  1. MIIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
 
         Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lub , 683835412, poczty tradycyjnej, kuriera lub też dostarczone osobiście na adres Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 23,  66-600 Krosno Odrzańskie do dnia 02.02.2024  roku do godz. 13.00.
 
  1. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
         O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wybranego oferenta telefonicznie lub  za pośrednictwem poczty elektronicznej.
 
  1. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Joanna Płotczyk pod numerem telefonu 683835185, 607065827 oraz adresem e-mail:
 
  1. ZAŁĄCZNIKI
Formularz ofertowy
 
                                

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-23 11:09:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-23 11:09:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-23 11:10:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
698 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zakup materiałów budowlanych dla ZGKiM Krosno Odrzańskie 2024/2025 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 22.01.2024 r.
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
- zakup materiałów budowlanych dla ZGKiM Krosno Odrzańskie 2024/2025 roku
 
W związku z potrzebą zaopatrzenia Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim w materiały budowlane zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy materiałów.
 
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 EURO.
 
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
NIP: 926-10-00-601
 
II. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zapytania jest zakup materiałów budowlanych w 2024/2025 roku do ZGKiM w Krośnie Odrzańskim, zgodnie z ilością zawartą w załączniku nr 1. do niniejszego zapytania.
 
III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia
Materiały budowlane kupowane będą zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Materiały budowlane muszą być dostępne w sklepach, hurtowniach zlokalizowanych na terenie miasta Krosno Odrzańskie.
Materiały winny posiadać aprobaty techniczne i certyfikaty, przedstawiona cena winna zawierać cenę netto plus podatek VAT oraz obejmować wszystkie koszty z realizacją przedmiotu zamówienia.
 
Najważniejszym kryterium oceny ofert będzie cena brutto.
 
Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
 
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
 
 
Termin wykonania zamówienia do 31.01.2025 r.
Ofertę cenową należy złożyć do 29.01.2024 r. do godziny 12.00, pokój nr 10 (sekretariat), ul. Wiejska 23 66-600 Krosno Odrzańskie.
Oferta musi zawierać nazwę zamówienia: „ Oferta na zakup materiałów budowlanych dla ZGKiM Krosno Odrzańskie w 2024/2025 roku”.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Marcin Papierowski, tel. 68 383 5185.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-22 07:38:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-22 07:42:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 07:47:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
721 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę słupów oświetleniowych oraz osprzętu do budowy oświetlenia na Cmentarzu Komunalnym w Krośnie Odrzańskim

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę słupów oświetleniowych oraz osprzętu do budowy oświetlenia na Cmentarzu Komunalnym w Krośnie Odrzańskim
Zapytanie ofertowe
na zakup i dostawę słupów oświetleniowych oraz osprzętu do budowy oświetlenia na Cmentarzu Komunalnym w Krośnie Odrzańskim
o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4, pkt. 8 (wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 EURO – nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych).
I. ZAMAWIAJĄCY:  Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, ul.Wiejska 23, 66 – 600 Krosno Odrzańskie
II. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO: Przedmiotem zapytania jest zakup i dostawa zakup i dostawę słupów oświetleniowych oraz osprzętu do budowy oświetlenia na Cmentarzu Komunalnym w Krośnie Odrzańskim dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
III. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie się kierował kryterium:
cena 100 %
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 29.02.2024 r.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
  1. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
  2. Oferta powinna być:
–           opatrzona pieczątką firmową,
–           posiadać datę sporządzenia,
–           zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
–           podpisana czytelnie przez wykonawcę.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę cenową (załącznik nr 1) należy złożyć do dnia 31.01.2024r. do godziny 12ºº, pok. nr 10 (sekretariat), ul. Wiejska23, 66-600 Krosno Odrzańskie w kopercie z dopiskiem „Oferta na zakup i dostawę słupów oświetleniowych oraz osprzętu do budowy oświetlenia na Cmentarzu Komunalnym w Krośnie Odrzańskim.” lub przesłać na adres e-mail:
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE: Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Kornelia Rymaszewska,
IX. ZAŁĄCZNIKI: Wzór formularza ofertowego.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-10 09:40:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-10 09:42:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-17 09:46:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
978 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim na rok 2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zaprasza do złożenia oferty na zadanie: 
 
„Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim na rok 2024”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim w łącznej ilości ok.17.000 litrów, w tym:
  • Olej napędowy ON – ok. 13.000 litrów,
  • Benzyna bezołowiowa – ok. 4.000 litrów.
Wskazane ilości poszczególnych paliw stanowią wartość orientacyjną i nie są dla Zamawiającego obligatoryjne oraz mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb.
Wymagane warunki:
  1. Dostęp do paliw na stacji lub stacjach na terenie miasta Krosno Odrzańskie należących do Wykonawcy
  2. Dostawca musi posiadać w ciągłej sprzedaży wymagany przez Zamawiającego asortyment paliw.
  3. Termin płatności za zakupione paliwo na rachunek bankowy Sprzedającego wynosi 14 dni wszystkich kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu.
  4. Zakup paliw będzie się odbywał zgodnie z istniejącymi cenami na dystrybutorze w momencie tankowania pomniejszony o stały upust w % (podany w ofercie)
  5. Wszelkie rozliczenia finansowe pomiędzy Zamawiającym a dostawcą będą się odbywać w złotych polskich (PLN).
  6. Zakupy paliw będą realizowane na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań.
  7. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz osób uprawnionych do zakupu paliwa będzie przekazany Dostawcy po zawarciu umowy.
  8. Dostawca obowiązany jest przedstawić dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego
  9. Na żądanie Zamawiającego, Dostawca dostarczy kopię aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo Energetyczne (DZ.U.z 2012 r., poz. 1059 z późn. Zm).
2. Wymagany termin realizacji:
Zakup i dostawa będą realizowane sukcesywnie w terminie:
od 1.01.2024 do 31.12.2024 r.
3. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie się kierował kryterium: cena 100 %
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  • Formularz oferty według załączonego wzoru
5. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
  • Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
  • Cena przedstawiona w ofercie, powinna być ceną „średnią” 1 litra paliwa z 3 kolejnych dni w okresie od 06.12.2023 r. do 08.12.2023 r.(włącznie) pomniejszona o przyznany upust.
6. Opis sposobu sporządzania oferty
  • Oferty wg załączonego wzoru należy składać w terminie do dnia 13.12.2023 r. do godziny 12.00 (liczy się data wpływu do Zamawiającego) na adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23
66-600 Krosno Odrzańskie
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej pełnymi danymi Wykonawcy (nazwa, adres, nr telefonu) i opisanej następujący sposób:
Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim na rok 2024”
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
7. Informacje dodatkowe
Zastrzega się prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
8. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
  • Marcin Papierowski, tel. 68/3835185 e-mail:
9. Załączniki:
Zał_1. Formularz oferty

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-04 11:26:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-04 11:26:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-04 11:26:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1307 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 16.11.2023r.
 
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej
o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4, pkt. 8 (wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 EURO - nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych).
 
I. ZAMAWIAJĄCY:       Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim,
            ul. Wiejska 23, 66 - 600 Krosno Odrzańskie
 
II. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO: Przedmiotem zapytania jest zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej w 2024 roku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
 
III. TERMIN REALIZACJI I ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1.  Odzież robocza, obuwie oraz środki ochrony indywidualnej dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego na koszt Dostawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, w terminie do 7 dni od przyjęcia zamówienia.
2. Odzież robocza, obuwie robocze jak i środki ochrony muszą spełniać Podstawowe Wymogi Bezpieczeństwa zawarte w Dyrektywie Europejskiej 89/686/EEC.
 
3.         Odzież robocza musi posiadać pasy odblaskowe o szerokości 5 cm na:
            -           spodniach roboczych letnich i ocieplanych - po dwa pasy odblaskowe na nogawkach,
            -           bluzach roboczych letnich i ocieplanych, kurtkach ocieplanych – po dwa pasy na rękawach i jeden w dolnej części bluzy.
4.         Odzież robocza musi mieć naniesiony nadruk logo Zakładu o treści:                 Z G K i M
                                                                                                                               Krosno Odrzańskie
            -           na plecach odzieży roboczej i kamizelkach odblaskowych nadruk duży na powierzchni
                        o szer. 27 cm i wys. 11 cm,
            -           z przodu odzieży roboczej na górnej kieszonce nadruk mały szer. 5 cm i wys. 2 cm,
            -           na czapkach drelichowych mały nadruk logo Zakładu. 
5. Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
6. Zamawiający zastrzega, iż kryterium wyboru oferty będzie zarówno cena jak i  potwierdzenie spełnienia wymogów  określonych w pkt.
7.  Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej zaznacza, iż zakup i dostawa może ulec zmianie w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.
 
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
 
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
  1. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
  2. Oferta powinna być:
-           opatrzona pieczątką firmową,
-           posiadać datę sporządzenia,
-           zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
-           podpisana czytelnie przez wykonawcę.
 
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę cenową (załącznik nr 1) należy złożyć do dnia 01.12.2023r. do godziny 12ºº, pok. nr 10 (sekretariat), ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie lub przesłać na adres e-mail: Oferta musi zawierać nazwę zamówienia: „Oferta na zakup i dostawę odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w 2024 r. dla ZGKiM w Krośnie Odrzańskim”.
 
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
 
VIII. DODATKOWE INFORMACJE: Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Weronika Jerczyńska, e-mail:
  
IX. ZAŁĄCZNIKI: Wzór formularza ofertowego

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-16 11:49:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-16 11:50:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-16 11:50:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1475 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Renowacja schodów i podestu przy kaplicy na cmentarzu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Renowacja schodów i podestu przy kaplicy na cmentarzu
 
Zapraszamy do złożenia oferty na zadanie:
„ Renowacja schodów i podestu przy kaplicy na cmentarzu”
  1. Opis zamówienia:Wykonanie obudowy schodów oraz podestu przy wejściu do kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Krośnie Odrzańskim.
  2. Wymagany termin realizacji: 30.04.2024r.
  3. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie się kierował kryterium:
    cena 100 %
  4.  Zamawiający zaprasza Wykonawców w formie zapytania ofertowego, do złożenia oferty na wykonanie prac budowlano-kamieniarskich polegających na :
  • Demontażu obecnej okładziny wykonanej z płytek gresowych
  • Przygotowanie podłoża pod nową okładzinę
  • Wykonanie i montaż stopni granitowych płomieniowanych, płyt granitowych na podeście oraz podstopni granitowych polerowanych

5. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną,
6.Opis sposobu sporządzania oferty:

• należy składać w terminie do dnia 30.11.2023r. do godziny 13.00 (liczy się data wpływu do Zamawiającego)
na adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23
66-600 Krosno Odrzańskie
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej pełnymi danymi Wykonawcy (nazwa, adres, nr telefonu)
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
 
7. Informacje dodatkowe
Zastrzega się prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
  • Dyrektor Rafał Sujak, tel. 68 383 5185
  • Kornelia Rymaszewska, tel. 68 383 5185, e-mail :
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-08 08:36:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jędro
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-08 08:36:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jędro
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-08 08:36:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1556 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Budowa kolumbarium, przy ul. Kościuszki, w Krośnie Odrzańskim

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zapraszamy do złożenia oferty na zadanie:
 „Budowa kolumbarium, przy ul. Kościuszki, w Krośnie Odrzańskim.”

1. Opis zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowanym projektem – w zakresie prac wykończeniowych polegających na montażu płyt granitowych jak niżej;
UWAGA ! OFERTA DOTYCZY JEDNEGO PODWÓJNEGO KOLUBARIUM
2. Wymagany termin realizacji:
31.10.2023r.
3. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie się kierował kryterium:
cena 100 %
4. Zamawiający zaprasza Wykonawców w formie zapytania ofertowego, do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, oraz przeprowadzenie czynności odbiorowych jak niżej:
1) Kolumbaria pojedyncze (szt. 4, ilość nisz 4×15=60),
a) Przednie ranty należy pokryć Superflexem D2,
b) Płyty przednie granit czarny. Wymiary 66 cm x 54 cm x 3 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 15. Mocowanie płyt granitowych do prefabrykatów za pomocą np. R-KEX – epoksydowa kotwa chemiczna z prętem gwintowanym M10 R-STUDS-10130, sztuk 4 na płytę plus zaślepki z PCV szt.4 na płytę,
c) Przód kolumbarium płyta cokołowa granit popielaty (łączona w połowie długości) – płyta o wymiarach 340 cm x 40 cm x 2, 5 cm. Ilość sztukdla jednego kolumbarium 1. Mocowanie płyty za pomocą zaprawy klejowej Weber ZP415,
d) Boki kolumbarium, płyty granit popielaty – płyty o wymiarach 210 cm x 55 cm x 3 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 2. Mocowanie płyt do prefabrykatów za pomocą zaprawy klejowej Weber ZP415.
e) Płyta górna (przykrycie) granit popielaty (łączona w połowie długości) – płyta o wymiarach 360 cm x 65 cm x 3 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 1. Mocowanie płyty do prefabrykatów za pomocą zaprawy klejowej Weber ZP415 –zastosować poduszkę gr. 2 cm zaprawy klejowej celem możliwości uzyskania spadku 1,5% w stronę przodu kolumbarium,
f) Tył kolumbarium pokryć Superflexem D2 z zatopioną siatką z włókna szklanego np. Protektor 145g/m2.
2) Kolumbaria podwójne (szt. 5, ilość nisz 5×30=150),
a) Przednie ranty należy pokryć Superflexem D2,
b) Płyty przednie granit czarny. Wymiary 66 cm x 54 cm x 3 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 30. Mocowanie płyt granitowych do prefabrykatów za pomocą np. R-KEX – epoksydowa kotwa chemiczna z prętem gwintowanym M10 R-STUDS-10130, sztuk 4 na płytę plus zaślepki z PCV szt.4 na płytę,
c) Przody kolumbarium płyty cokołowe granit popielaty (łączona w połowie długości) – płyta o wymiarach 340 cm x 40 cm x 2, 5 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 2. Mocowanie płyty za pomocą zaprawy klejowej Weber ZP415,
d) Boki kolumbarium, płyty granit popielaty – płyty o wymiarach 210 cm x 50 cm x 3 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 4. Mocowanie płyt do prefabrykatów za pomocą zaprawy klejowej Weber ZP415,
e) Płyta górna (przykrycie) granit popielaty (łączona w połowie długości) – płyta o wymiarach 360 cm x 55 cm 3 cm. Ilość sztuk dla jednego kolumbarium 2. Mocowanie płyty do prefabrykatów za pomocą zaprawy klejowej Weber ZP415 – zastosować poduszkę gr. 2 cm zaprawy klejowej celem możliwości uzyskania spadku 1,5% w stronę przodów kolumbarium.
Uwagi:
a) Wszystkie styki płyt granitowych wypełnić silikonem,
b) Ostateczne wymiary płyt granitowych bezwzględnie określić po wykonaniu stanu surowego
tj. montażu prefabrykatów betonowych.
5. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną,
6. Opis sposobu sporządzania oferty:
• należy składać w terminie do dnia 15.09.2023r. do godziny 12.00 (liczy się data wpływu do Zamawiającego) na adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23
66-600 Krosno Odrzańskie
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej pełnymi danymi Wykonawcy (nazwa, adres, nr telefonu)
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj.:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
7. Informacje dodatkowe
Zastrzega się prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
8. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
• Jan Kostura, tel. 68 383 5185
9. Projekt budowlany do wglądu dostępny w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.
UWAGA! OFERTA DOTYCZY JEDNEGO PODWÓJNEGO KOLUBARIUM

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
ZGKiM Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Sujak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-11 14:15:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Weronika Jerczyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-11 14:15:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Weronika Jerczyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-11 14:15:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2068 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji