Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZGKiM-1110-2/21-BKDrukuj informację Ogłoszenie numer: ZGKiM-1110-2/21-BKSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko urzędnicze w dziale księgowości
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Data udostępnienia: 2021-10-27
Ogłoszono dnia: 2021-10-27
Termin składania dokumentów: 2021-11-08 12:00:00
Nr ogłoszenia: ZGKiM-1110-2/21-BK
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie ,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe i co najmniej roczny staż pracy lub średnie i co najmniej 3– letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie o kierunku ekonomicznym,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług, podatku dochodowym od osób prawnych, prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych,
- znajomość przepisów KPA, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Cywilnego,
- umiejętności organizacyjne i negocjacyjne oraz pracy w zespole,
- biegła obsługa komputera oraz znajomość: pakietu MS OFFICE (WORD,EXCEL),
- dyspozycyjność i komunikatywność, samodzielność, dokładność, terminowość,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku ds. płac i księgowości,
- mile widziana znajomość programów Symfonia Finanse i Księgowość, Symfonia Kadry i Płace, Płatnik
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów do KG i rejestru VAT.
- Sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań VAT, CIT, PIT, ZUS, GUS.
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, PUP).
- Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
- Obliczanie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom na podstawie przepisów.
- Obliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wypłacanych na podstawie umów cywilnoprawnych.
- Wystawianie dokumentacji płacowej do spraw emerytalno-rentowych, zasiłków, itp.
- Rozliczenia zasiłków z ubezpieczeń społecznych, urlopów wypoczynkowych i innych przerw w wykonywaniu pracy.
- Przygotowanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości.
- Ustalanie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami Komorników Sądowych oraz organami skarbowymi.
- Sporządzanie deklaracji do PFRON.
- Wystawianie FV za energię elektryczną oraz not księgowych.
- Wypłata świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych..
- Archiwizowanie dokumentów w zakresie swojej działalności zgodne z instrukcją kancelaryjną.
- Zastępstwo na stanowisku do spraw kadrowych i organizacyjnych.
- Prowadzenie postępowania windykacyjnego zgodnie z obowiązującą procedurą windykacyjną.
- Innych zadań i poleceń Kierownika Zakładu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- stanowisko pracy usytuowane jest w budynku ZGKiM w Iłowej przy ul. Żeromskiego 25 bez podjazdu i windy,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, drukarkę niezbędne oprogramowanie, telefon,
- praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin , w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- oświetlenie w pomieszczeniu biurowym - naturalne i sztuczne,
- wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym min. +18o C,
- dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie ubiegania się o stanowisko z podaniem telefonu kontaktowego i adresu do korespondencji,
- życiorys z opisem pracy zawodowej (CV),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( do pobrania ze strony BIP),
- dokumenty lub ich kserokopie potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej,
- oświadczenie lub zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska urzędniczego,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- deklarację o możliwym terminie przystąpienia do pracy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-11-08 12:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem:
„Stanowisko urzędnicze w dziale finansowo-księgowym w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iłowej – Oferta” w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iłowej przy ul. Żeromskiego 25 sekretariat pokój nr 10 do 08 listopada 2021 r. do godz. 12:00.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iłowej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne kandydata , który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby po zakończeniu naboru.
VII. Informacje dodatkowe:
Sprawdzenie niezbędnej znajomości przepisów prawnych może zostać przeprowadzone w formie wewnętrznego testu sprawdzającego.
Ocena ofert oraz rozmowy z wybranymi kandydatami odbędzie się po w/w terminie.
O terminie rozmowy wybrani kandydaci zostaną odrębnie powiadomieni.Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZGKiM-1110-2/21-BKDrukuj informację Ogłoszenie numer: ZGKiM-1110-2/21-BK
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iłowej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-10-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Kleszczyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-10-27 13:26:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Józef Brzezicki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-10-27 13:28:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Józef Brzezicki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-11-16 12:31:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1256 raz(y) |