Wyniki innych postępowań
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont siedmiu gabinetów lekcyjnych i trzech pomieszczeń sanitarno-higienicznychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont siedmiu gabinetów lekcyjnych i trzech pomieszczeń sanitarno-higienicznychSzczegóły informacji
Remont siedmiu gabinetów lekcyjnych i trzech pomieszczeń sanitarno-higienicznych
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Batorego
Finansowanie: przelew
Nr UZP: nie dotyczy
Termin składania ofert / wniosków: 2024-06-19 15:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-06-19 15:10:00
Ogłoszono dnia: 2024-05-29 przez Barbara Czahajda
Treść:
Brody , dnia 29 maja 2024 r.
Zapytanie ofertowe
Na podstawie art. 2, ust. 1.pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.
1.Zamawiający : Zespół Szkolno-Przedszkolny w Brodach , ul. Kilińskiego 11, 68-343 Brody, tel. 683712629 zaprasza do złożenia oferty na:
2. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest remont siedmiu gabinetów lekcyjnych
i trzech pomieszczeń sanitarno- higienicznych.
i trzech pomieszczeń sanitarno- higienicznych.
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie prac remontowych w gabinetach lekcyjnych i pomieszczeniach sanitarno-higienicznych w budynkach Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brodach,
ul. Kilińskiego 11. Szacunkowa powierzchnia prac: 340m²
ul. Kilińskiego 11. Szacunkowa powierzchnia prac: 340m²
Wykaz robót budowlanych:
przygotowanie podłoży pod malowanie,
roboty malarskie emulsyjne, olejne, chlorokauczukowe,
wykonanie wentylacji grawitacyjnej w dwóch gabinetach.
3. Termin realizacji zamówienia: od 24.06.2024 r. do 23.08. 2024 r.
4. Kryteria oceny ofert: cena 100%.
5. Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert w dniu 19.06.2024r. o godz.15:10.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 19.06.2024 r., do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Brodach,
w siedzibie Zamawiającego – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Brodach,
ul. Kilińskiego 11, 68-343 Brody (liczy się data wpływu).
7. Sposób przygotowania oferty:
1. Zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku - załącznik nr 1- Formularz oferty,
2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
3. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej w oparciu
na podstawie oględziny na miejscu.
na podstawie oględziny na miejscu.
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni,
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
6. Oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa,
7. Cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
8. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się
z zakresem robót na miejscu - Zespól Szkolno-Przedszkolny w Brodach,
ul. Kilińskiego 11 i wykonać na tej podstawie ofertę cenową.
z zakresem robót na miejscu - Zespól Szkolno-Przedszkolny w Brodach,
ul. Kilińskiego 11 i wykonać na tej podstawie ofertę cenową.
9. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
10. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy pzp,
8. Ofertę złożoną pisemnie należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta na - Remont pomieszczeń”.
9. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) w sprawach formalnych i merytorycznych: Barbara Czahajda tel.68 3712629
10. W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a wybranym Wykonawcą - z chwilą zawarcia tej umowy
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert - na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont siedmiu gabinetów lekcyjnych i trzech pomieszczeń sanitarno-higienicznychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont siedmiu gabinetów lekcyjnych i trzech pomieszczeń sanitarno-higienicznych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Publiczna Szkoła Podstawowa w Brodach |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Czahajda |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-29 18:19:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marzanna Greń |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-29 18:23:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marzanna Greń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-19 18:43:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 189 raz(y) |