Wyniki innych postępowań
Szczegóły informacji
Zapytanie ofertowe
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Batorego
Finansowanie: przelew
Nr UZP: nie dotyczy
Termin składania ofert / wniosków: 2018-03-28 15:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-03-28 15:10:00
Ogłoszono dnia: 2018-03-13 przez Halina Wysługocka
Treść:
Brody , dnia 13 marca 2018 r.
Zapytanie ofertowe
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.
1.Zamawiający : Publiczna Szkoła Podstawowa w Brodach , ul. Kilińskiego 11, 68-343 Brody, tel. 683712509 zaprasza do złożenia oferty na:
2. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sanitarno- higienicznych, szatni i korytarzy szkolnych.
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie prac remontowych w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych, szatniach i korytarzach w budynkach Publicznej szkoły Podstawowej w Brodach zawierający wykaz podstawowych robót budowlanych:
przygotowanie podłoży pod malowanie,
roboty malarskie emulsyjne, olejne, chlorokauczukowe,
wymiana płytek ściennych glazurowych,
wymiana płytek posadzkowych,
wymiana urządzeń sanitarnych,
wymiana skrzydeł drzwiowych,
Szczegółowy wykaz robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Termin realizacji zamówienia: od 25.06.2018 r. do 24.08. 2018 r.
4. Kryteria oceny ofert: cena 100%.
5. Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert w dniu 28.03.2018r. o godz.15:10.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 28.03.2018 r., do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego – Publiczna Szkoła Podstawowa w Brodach ul. Kilińskiego 11, 68-343 Brody (liczy się data wpływu).
7. Sposób przygotowania oferty:
1. Zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku - załącznik nr 1- Formularz oferty,
2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
3. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej w oparciu o załączony kosztorys ofertowy oraz oględziny na miejscu.
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni,
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
6. Oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa,
7. Cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
8. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z zakresem robót na miejscu - Publiczna Szkoła Podstawowa w Brodach ul. Kilińskiego 11 i wykonać na tej podstawie ofertę cenową.
9. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
10. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy pzp,
8. Ofertę złożoną pisemnie należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta na - Remont pomieszczeń”.
9. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) w sprawach formalnych i merytorycznych: Barbara Czahajda tel.68 3712509
10. W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a wybranym Wykonawcą - z chwilą zawarcia tej umowy
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert - na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
13. Załączniki:
1) formularz - Oferta Wykonawcy,
2) kosztorys ofertowy
3) wzór umowy,
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Publiczna Szkoła Podstawowa w Brodach |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Halina Wysługocka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Wysługocka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-13 13:36:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-13 13:55:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-24 09:45:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2258 raz(y) |