ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lipinkach Łużyckich
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: specjalista ds. kadr i płac

Miejsce pracy: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Lipinkach Łużyckich

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Lipinkach Łużyckich

Data udostępnienia: 2020-06-29

Ogłoszono dnia: 2020-06-29

Termin składania dokumentów: 2020-07-10 13:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2020

Zlecający: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Lipinkach Łużyckich

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;  
  4. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, lub ekonomiczne/administracyjne studia podyplomowe i co najmniej 4-letni staż pracy na podobnym stanowisku; bądź wykształcenie średnie i co najmniej 5- letni staż pracy na podobnym stanowisku;
  5. posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  6. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac;
  7. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
  8. znajomość zagadnień kadrowo - płacowych;
  9. znajomość przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn.zm.);
  10. znajomość ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 266 z późn.zm.);
  11.  znajomość ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej (Dz.U. z 2019 r., poz. 1942 z późn.zm.);
  12. znajomość ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2019 r., poz. 2215).
  13. znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282)
b. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła znajomość programu Płatnik, pakietu MS Office, programu płacowo - kadrowego (PROGMAN), program SIO, program sprawozdawczy GUS;
  2. samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy na stanowisku, a także w zespole, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. obsługa kadrowa i płacowa szkoły;
  2. bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących prowadzonego odcinka;
  3. sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracyjnych  i obsługowych Zespołu;
  4. przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczonych pracowników;
  5. obliczanie i przekazywanie za każdy miesiąc kalendarzowy (składek na ubezpieczenie społeczne, składek na ubezpieczenie zdrowotne, składek na fundusz pracy, zgłaszanie do ZUS nowych pracowników i wyrejestrowywanie pracowników, z którymi umowa została rozwiązana);
  6. obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, (sporządzanie stosownej dokumentacji);
  7. terminowe przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowej;
  8. kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń oraz rocznej informacji RMUA;
  9. obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych – pracowników;
  10. sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych /PIT-y/ dla wszystkich   pracowników     i terminowe przekazywanie pracownikom i Urzędom Skarbowym;
  11. sporządzenie kart wynagrodzeń;
  12. prowadzenie akt personalnych wszystkich pracowników szkoły;
  13. ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami;
  14. przygotowywanie umów dla nauczycieli i pracowników szkoły zatrudnionych                  w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, świadectw pracy, dokumentacji związanej          z rozwiązaniem stosunku pracy;
  15. przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło;
  16. wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia                                            i wynagrodzenia;
  17. prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi;
  18. sporządzanie listy obecności pracowników administracji i obsługi na każdy miesiąc, dopilnowanie wpisywania się pracowników w każdym dniu;
  19. sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników Zespołu na renty            i emerytury;
  20. prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów;
  21. sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS, SIO;
  22. sporządzanie wymaganych przez Gminę analiz wykorzystania funduszu płac oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości;
  23. współpraca przy opracowaniu preliminarza budżetowego szkoły;
  24. podejmowanie i transportowanie gotówki z PKO w Żarach do szkoły;
  25. przechowywanie gotówki w kasie podręcznej i w kasie ogniotrwałej;
  26. wypisywanie i prowadzenie czeków gotówkowych;
  27. prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania jak: książeczki czekowe, kwitariusze przychodowe, świadectwa;
  28. prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym przygotowywanie umów pożyczek mieszkaniowych;
  29. pomoc głównemu księgowemu w systematycznej i rytmicznej realizacji budżetu oraz sprawozdawczości;
  30. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej na zlecenie Dyrektora Zespołu i inne prace zlecone przez bezpośredniego zwierzchnika i głównego księgowego;
  31. kontrola ważności książeczek zdrowia pracowników dla celów sanitarno – epidemiologicznych;
  32. kontrola terminowości wykonywania badań wstępnych, kontrolnych i okresowych przez nauczycieli pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych;
  33. organizacja szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie bhp i p.poż.;
  34. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pomocy zdrowotnej nauczycieli oraz emerytów nauczycieli;
  35. archiwizowanie dokumentacji kadrowej;
  36. prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych;
  37. prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokonywanie stosownych wpisów;
  38. organizacja okresowych przeglądów stanu technicznego budynku;
  39. organizacja okresowych przeglądów kominiarskich, elektrycznych, gaśnic, hydrantów itp.
  40. zakup odzieży roboczej wraz z prowadzeniem ewidencji rozchodu;
  41. prowadzenie rejestru wypadków przy pracy pracowników Zespołu oraz wypadków dzieci uczęszczających do przedszkola i szkoły.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. budynek trzykondygnacyjny, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze;
  2. praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
  3. czas pracy: 1 etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo;
  4. wysiłek umysłowy;
  5. praca przy komputerze powyżej 4h dziennie;

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. curriculum vitae;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie;
  5. kserokopie świadectw, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (oryginały do wglądu), itp.;
  6. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu);
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.   
                          Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.  z 2019r., poz. 1781 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz.1282)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-07-10 13:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Lipinkach Łużyckich w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na stanowisko specjalisty do spraw kadr i płac w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Lipinkach Łużyckich w terminie do dnia 10 lipca  2020r. do godz. 13.00.
Aplikacje, które wpłyną do Szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w zakresie wskazanym w ogłoszeniu. O terminie rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Lipinkach Łużyckich ul. Szkolna 7 lub telefonicznie pod numerem telefonu 68 3752085.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
c. Miejsce:
Sekretariat Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Lipinkach Łużyckich

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lipinkach Łużyckich
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-06-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Serwatka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-06-29 13:29:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Lech
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-06-29 13:33:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Lech
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-06-30 09:12:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1990 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony