ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Dom Dziecka w Sulęcinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Nabór na stanowisko wychowawcy w Domu Dziecka w Sulęcinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nabór na stanowisko wychowawcy w Domu Dziecka w Sulęcinie
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Wychowawca w Domu Dziecka w Sulęcinie
Miejsce wykonywania pracy: Dom Dziecka w Sulęcinie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Data udostępnienia: 2024-04-26
Ogłoszono dnia: 2024-04-26
Termin składania dokumentów: 2024-05-24 15:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2024
Zlecający: Dyrektor Domu Dziecka w Sulęcinie
  1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
  1. Wymagania niezbędne:
1. Warunki niezbędne określone w ustawie o pracownikach samorządowych tj.:
1)  posiadanie obywatelstwa polskiego,
2)  posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
2. Wymagania niezbędne określone w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej tj.:
1) wykształcenie wyższe- ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą albo na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji
2) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona,
3) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego.
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku.
4. Znajomość przepisów prawnych:
- Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej z dnia 09.06.2011 r.;
- Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.12.2011 r. w sprawie instytucjonalnej pieczy zastępczej;
- Statutu Domu Dziecka w Sulęcinie
- Regulaminu Organizacyjnego Domu Dziecka w Sulęcinie
 
  1. Wymagania dodatkowe:
1.Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
2. Ukończony kurs na opiekuna i kierownika wycieczek.
3. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, staranność, terminowość, cierpliwość, samodzielność, dobra organizacja pracy, zdolność do samodzielnej pracy w warunkach stresu, szybkość w działaniu i podejmowaniu decyzji, umiejętność rozwiązywania problemów.
4. Włączanie się w życie placówki i dyspozycyjność.
5. Mile widziane prawo jazdy kat. B. oraz aktualna książeczka sanitarno - epidemiologiczna.
6. Znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu.
 
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Bezpośrednia opieka nad dziećmi przebywającymi w placówce.
2. Planowanie i realizacja indywidualnej oraz grupowej pracy wychowankom, dostosowanej do ich wieku, stanu zdrowia, możliwości, potrzeb i zainteresowań.
3. Kierowanie procesem wychowawczym dzieci.
4. Opracowywanie planu pomocy dziecku, prowadzenie karty pobytu dziecka oraz pozostałej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Udział w pracach zespołu do spraw okresowej oceny sytuacji dziecka.
6. Współpraca z rodziną dziecka, z osobami biorącymi udział w procesie wychowawczym dziecka, z sądem oraz innymi instytucjami.
 
  1. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. określenie stanowiska: Wychowawca;
2. miejscem pracy jest: Dom Dziecka w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin;
3. zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin;
4. równoważny system pracy.
 
  1. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wg stanu na marzec 2024 r. - 0%
 
  1. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny podpisany własnoręcznie.
2. Życiorys (CV) podpisany własnoręcznie.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie wg załączonego wzoru.
4. Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5. Kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia
6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
 
(wg załączonego wzoru zgody).
7. Oświadczenie podpisane własnoręcznie:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) o nieposzlakowanej opinii,
e) potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku określonym w naborze,
f) o tym, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona;
g) o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku , gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;
(wg załączonego wzoru oświadczenia).
 
VI.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
  1. Termin: 2024-05-24 15:00:00
  2. Sposób składania dokumentów:
    1. Osobiście w siedzibie Domu Dziecka – ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcinie
    2. Za pośrednictwem poczty elektronicznej- wysyłając skany dokumentów na adres e-mail:
    3. Za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
  3. Miejsce: Domu Dziecka – ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcinie.
 
  1. Informacje dodatkowe:
    1. Przyjmujemy wyłącznie kserokopie dokumentów, nadesłanych dokumentów nie zwracamy. W toku postępowania kandydat może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów pod rygorem wykluczenia postępowania rekrutacyjnego.
    2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, za termin złożenia oferty uważa się dzień wpływu oferty do Domu Dziecka.
    3. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów.
    4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
    5. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
    6. Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy.
    7. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.bip.wrota.lubuskie.pl/ddsulecin/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Dziecka w Sulęcinie.
    8. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
 
  1. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi.
Administrator: Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dom Dziecka w Sulęcinie jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Domu Dziecka.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
  • Dom Dziecka w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9
  • e-mail:
  • telefon: 517186031
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1.będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 1 Art. 221 ustawy z.26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, § 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,2  Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.) (dalej: RODO), 3 Art. 6 ust. 1 lit a RODO, 4 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa lub umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Okres przechowywania danych
Dokumenty kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych oraz pozostałych kandydatów nie wybranych w drodze naboru są przechowywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dane osobowe zawarte w protokole z naboru są przechowywane zgodnie z oznaczeniem kategorii archiwalnej wskazanej w jednolitym rzeczowym wykazie akt Domu Dziecka w Sulęcinie.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
  1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  2. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  4. usunięcia danych osobowych,
  5. wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne

Załączniki

Metryczka informacji

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Dziecka w Sulęcinie
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Cichała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dariusz Cichała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-26 09:48:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dariusz Cichała
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-26 09:48:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
52 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o zakończonym naborze na stanowisko wychowawcy w Domu Dziecka w Sulęcinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o zakończonym naborze na stanowisko wychowawcy w Domu Dziecka w Sulęcinie
Dyrektor Domu Dziecka w Sulęcinie informuje o zakończonym naborze na stanowisko: wychowawcy – 1 etat.
Adres: ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin.
 
Wynik naboru:

NIE ROZSTRZYGNIĘTO
 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W odpowiedzi na ogłoszenie o naborze na w/w. stanowisko nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym nie dokonano wyboru osoby do zatrudnienia na w/w stanowisko.
Komisja Konkursowa podjęła decyzję o zakończeniu naboru na stanowisko wychowawcy bez rozstrzygnięcia naboru.
Postanowiono ponownie przeprowadzić nabór na stanowisko wychowawcy.

Metryczka informacji

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Dziecka w Sulęcinie
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Cichała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dariusz Cichała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-26 09:43:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dariusz Cichała
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-26 09:43:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
37 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o zakończonym naborze na stanowisko Pedagoga w Domu Dziecka w Sulęcinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o zakończonym naborze na stanowisko
Pedagoga w Domu Dziecka w Sulęcinie
 
Dyrektor Domu Dziecka w Sulęcinie informuje o zakończonym naborze na stanowisko: Pedagoga 1/2 etatu.
Adres: ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin.

Wynik naboru:
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko wychowawcy w Domu Dziecka w Sulęcinie została wybrana pani Wioletta Kobylnik.

Zastosowane metody i techniki naboru:    
- wstępna weryfikacja na podstawie złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W wyniku ogłoszenia o rekrutacji na stanowisko pedagoga wpłynęła jedna oferty pracy. Złożona oferta spełniła wymagania formalne wymienione w ogłoszeniu o naborze. Na rozmowę kwalifikacyjną stawiła się jedna kandydatka. Nabór przeprowadzono na podstawie analizy wykształcenia i dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej kandydatki oraz w oparciu o rozmowę kwalifikacyjną.
W wyniku przeprowadzonego naboru Komisja uznała, że Pani Wioletta Kobylnik  spełnia wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz posiada wiedzę, a także predyspozycje,  tym samym daje gwarancję samodzielnego, a także należytego wykonywania powierzonych zadań wynikających z zakresu obowiązków przypisanych do stanowiska, na które prowadzony był nabór.
Komisja Konkursowa podjęła decyzję o zakończeniu naboru na stanowisko Pedagoga.

Metryczka informacji

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Dziecka w Sulęcinie
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Cichała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dariusz Cichała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-29 09:46:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dariusz Cichała
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-29 09:46:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
78 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór na stanowisko wychowawcy w Domu Dziecka w Sulęcinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Wychowawca w Domu Dziecka w Sulęcinie
Miejsce wykonywania pracy: Dom Dziecka w Sulęcinie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Data udostępnienia: 2024-02-06
Ogłoszono dnia: 2024-02-06
Termin składania dokumentów: 2024-03-29 15:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2024
Zlecający: Dyrektor Domu Dziecka w Sulęcinie
  1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
  1. Wymagania niezbędne:
1. Warunki niezbędne określone w ustawie o pracownikach samorządowych tj.:
1)  posiadanie obywatelstwa polskiego,
2)  posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
2. Wymagania niezbędne określone w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej tj.:
1) wykształcenie wyższe- ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą albo na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji
2) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona,
3) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego.
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku.
4. Znajomość przepisów prawnych:
- Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej z dnia 09.06.2011 r.;
- Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.12.2011 r. w sprawie instytucjonalnej pieczy zastępczej;
- Statutu Domu Dziecka w Sulęcinie
- Regulaminu Organizacyjnego Domu Dziecka w Sulęcinie
 
  1. Wymagania dodatkowe:
1.Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
2. Ukończony kurs na opiekuna i kierownika wycieczek.
3. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, staranność, terminowość, cierpliwość, samodzielność, dobra organizacja pracy, zdolność do samodzielnej pracy w warunkach stresu, szybkość w działaniu i podejmowaniu decyzji, umiejętność rozwiązywania problemów.
4. Włączanie się w życie placówki i dyspozycyjność.
5. Mile widziane prawo jazdy kat. B. oraz aktualna książeczka sanitarno - epidemiologiczna.
6. Znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu.
 
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Bezpośrednia opieka nad dziećmi przebywającymi w placówce.
2. Planowanie i realizacja indywidualnej oraz grupowej pracy wychowankom, dostosowanej do ich wieku, stanu zdrowia, możliwości, potrzeb i zainteresowań.
3. Kierowanie procesem wychowawczym dzieci.
4. Opracowywanie planu pomocy dziecku, prowadzenie karty pobytu dziecka oraz pozostałej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Udział w pracach zespołu do spraw okresowej oceny sytuacji dziecka.
6. Współpraca z rodziną dziecka, z osobami biorącymi udział w procesie wychowawczym dziecka, z sądem oraz innymi instytucjami.
 
  1. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. określenie stanowiska: Wychowawca;
2. miejscem pracy jest: Dom Dziecka w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin;
3. zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin;
4. równoważny system pracy.
 
  1. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wg stanu na styczeń 2024 r. - 0%
 
  1. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny podpisany własnoręcznie.
2. Życiorys (CV) podpisany własnoręcznie.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie wg załączonego wzoru.
4. Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5. Kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia
6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
 
(wg załączonego wzoru zgody).
7. Oświadczenie podpisane własnoręcznie:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) o nieposzlakowanej opinii,
e) potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku określonym w naborze,
f) o tym, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona;
g) o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku , gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;
(wg załączonego wzoru oświadczenia).
 
VI.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
  1. Termin: 2024-03-29 15:00:00
  2. Sposób składania dokumentów:
    1. Osobiście w siedzibie Domu Dziecka – ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcinie
    2. Za pośrednictwem poczty elektronicznej- wysyłając skany dokumentów na adres e-mail:
    3. Za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
  3. Miejsce: Domu Dziecka – ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcinie.
 
  1. Informacje dodatkowe:
    1. Przyjmujemy wyłącznie kserokopie dokumentów, nadesłanych dokumentów nie zwracamy. W toku postępowania kandydat może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów pod rygorem wykluczenia postępowania rekrutacyjnego.
    2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, za termin złożenia oferty uważa się dzień wpływu oferty do Domu Dziecka.
    3. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów.
    4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
    5. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
    6. Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy.
    7. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.bip.wrota.lubuskie.pl/ddsulecin/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Dziecka w Sulęcinie.
    8. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
 
  1. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi.
Administrator: Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dom Dziecka w Sulęcinie jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Domu Dziecka.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
  • Dom Dziecka w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9
  • e-mail:
  • telefon: 517186031
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1.będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 1 Art. 221 ustawy z.26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, § 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,2  Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.) (dalej: RODO), 3 Art. 6 ust. 1 lit a RODO, 4 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa lub umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Okres przechowywania danych
Dokumenty kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych oraz pozostałych kandydatów nie wybranych w drodze naboru są przechowywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dane osobowe zawarte w protokole z naboru są przechowywane zgodnie z oznaczeniem kategorii archiwalnej wskazanej w jednolitym rzeczowym wykazie akt Domu Dziecka w Sulęcinie.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
  1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  2. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  4. usunięcia danych osobowych,
  5. wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne

Załączniki

Metryczka informacji

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Dziecka w Sulęcinie
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Wójcik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Natalia Wójcik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-06 11:44:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Natalia Wójcik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-06 11:44:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
289 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór na stanowisko pedagoga w Domu Dziecka w Sulęcinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pedagog w Domu Dziecka w Sulęcinie
Miejsce wykonywania pracy: Dom Dziecka w Sulęcinie
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Data udostępnienia: 2024-02-06
Ogłoszono dnia: 2024-02-06
Termin składania dokumentów: 2024-02-29 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2024
Zlecający: Dyrektor Domu Dziecka w Sulęcinie
  1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
  1. Wymagania niezbędne:
1. Warunki niezbędne określone w ustawie o pracownikach samorządowych tj.:
1)  posiadanie obywatelstwa polskiego,
2)  posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
2. Wymagania niezbędne określone w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej tj.:
1) wykształcenie wyższe- ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą albo na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji
2) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona,
3) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego.
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku.
4. Znajomość przepisów prawnych:
- Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej z dnia 09.06.2011 r.;
- Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.12.2011 r. w sprawie instytucjonalnej pieczy zastępczej;
- Statutu Domu Dziecka w Sulęcinie
- Regulaminu Organizacyjnego Domu Dziecka w Sulęcinie
 
  1. Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
2. Ukończony kurs na opiekuna i kierownika wycieczek.
3. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, staranność, terminowość, cierpliwość, samodzielność, dobra organizacja pracy, zdolność do samodzielnej pracy w warunkach stresu, szybkość w działaniu i podejmowaniu decyzji, umiejętność rozwiązywania problemów.
4. Włączanie się w życie placówki i dyspozycyjność.
5. Mile widziane prawo jazdy kat. B. oraz aktualna książeczka sanitarno - epidemiologiczna.
6. Znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu.
 
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Opracowywanie indywidualnej diagnozy pedagogicznej dotyczącej sytuacji życiowej, edukacyjnej, zdrowotnej dziecka oraz ustalenia wskazań do dalszej pracy z dzieckiem.
  2. Prowadzenie zajęć specjalistycznych (kompensacyjno-korekcyjnych).
  3. Opracowywanie rocznych planów pracy pedagogicznej oraz dokonywanie analizy semestralnej i całorocznej jego wykonania.
  4. Przedstawianie dyrektorowi sprawozdań, wniosków i propozycji  mających na celu usprawnienie działalności Domu Dziecka.
  5. Zapoznanie się z opiniami, orzeczeniami i zaleceniami poradni psychologiczno-pedagogicznej realizowanie tych zaleceń.
  6. Nadzorowanie aktualności badań pedagogiczno-psychologicznych.
  7. Opiniowanie zachowań wychowanków na bazie obserwacji własnych oraz zebranych informacji.
  8. Współdziałanie z wychowawcą i psychologiem w opracowywaniu indywidualnych planów pracy dziecka.
  9. Pozostawanie w stałym kontakcie z pedagogami (szkolnymi, w ośrodkach) w celu zapewnienia warunków do uzyskania jak najlepszych wyników nauczania i wychowania.
  10. Współdziałanie z nauczycielami i wychowawcami w wykrywaniu przyczyn trudności dydaktycznych i wychowawczych oraz pomoc w ustalaniu właściwych metod oddziaływania na wychowanka.
  11. Utrzymywanie kontaktu z rodzinami dzieci, prawnymi opiekunami oraz rodzinami zaprzyjaźnionymi.
  12. Opieka nad Radą Domu w Domu Dziecka.
  13. Opieka nad osobami odbywającymi staż lub praktykę w Domu Dziecka.
  14. Właściwe i systematyczne prowadzenie dokumentacji pedagogicznej,  zwłaszcza:
  1. dziennik obserwacji wychowanków
  2. dziennik zajęć pedagogicznych wraz konspektami zajęć
  3. kartę kontaktów z rodzinami dzieci
  4. inną dokumentację niezbędną do pracy
  1. Prowadzenie poradnictwa dla rodziców dzieci przebywających w Domu Dziecka. Pomoc im w rozwiązywaniu problemów wychowawczych i życiowych. Pedagogizacja rodziców.
  2. Inspirowanie różnorodnych form pracy wychowawczej w Domu Dziecka oraz prowadzenie konsultacji pedagogicznych z wychowawcami.
  3. Współdziałanie z sądami, szkołami, ośrodkami adopcyjno-opiekuńczymi, organizacjami społecznymi, ośrodkami pomocy społecznej, powiatowymi centrami pomocy i instytucjami wspierającymi dziecko i rodzinę.
  4. Bezwzględne uczestnictwo w Zespole do Spraw Okresowej Oceny Sytuacji Dziecka oraz przestrzeganie jego wniosków.
  5. Udzielanie pomocy wychowankom w rozpoczęciu samodzielnego życia oraz w początkowym okresie po usamodzielnieniu.
  6. Dyspozycyjność podczas interwencji wieczornych, weekendowych, świątecznych, feryjnych lub wakacyjnych.
  7.   Zapewnienie opieki wychowankom w czasie dokonywanych czynności przez policję, prokuraturę i sąd oraz w trakcie przewożenia wychowanków do innych placówek.
  8. W trakcie nieobecności jednego z wychowawców wykonywanie jego obowiązków.
  9. Podejmowanie innych zadań dodatkowych na rzecz Domu Dziecka.
  10. Przestrzeganie zasad  bezpieczeństwa i higieny  pracy  oraz przepisów ppoż. podczas wykonywanej pracy.
 
  1. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. określenie stanowiska: Pedagog;
2. miejscem pracy jest: Dom Dziecka w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin;
3. zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin;
4. równoważny system pracy.
 
  1. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wg stanu na styczeń 2024 r. - 0%
 
  1. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny podpisany własnoręcznie.
2. Życiorys (CV) podpisany własnoręcznie.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie wg załączonego wzoru.
4. Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5. Kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia
6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
 
(wg załączonego wzoru zgody).
7. Oświadczenie podpisane własnoręcznie:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) o nieposzlakowanej opinii,
e) potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku określonym w naborze,
f) o tym, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona;
g) o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku , gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;
(wg załączonego wzoru oświadczenia).
 
VI.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
  1. Termin: 2023-02-29 15:00:00
  2. Sposób składania dokumentów:
    1. Osobiście w siedzibie Domu Dziecka – ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcinie
    2. Za pośrednictwem poczty elektronicznej – wysyłając skany dokumentów na adres e-mail:
    3. Za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
  3. Miejsce: Domu Dziecka – ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcinie.
 
  1. Informacje dodatkowe:
    1. Przyjmujemy wyłącznie kserokopie dokumentów, nadesłanych dokumentów nie zwracamy. W toku postępowania kandydat może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów pod rygorem wykluczenia postępowania rekrutacyjnego.
    2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, za termin złożenia oferty uważa się dzień wpływu oferty do Domu Dziecka.
    3. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów.
    4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
    5. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
    6. Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy.
    7. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.bip.wrota.lubuskie.pl/ddsulecin/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Dziecka w Sulęcinie.
    8. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
 
  1. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi.
Administrator: Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dom Dziecka w Sulęcinie jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Domu Dziecka.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
  • Dom Dziecka w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9
  • e-mail:
  • telefon: 517186031
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1.będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 1 Art. 221 ustawy z.26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, § 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,2  Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.) (dalej: RODO), 3 Art. 6 ust. 1 lit a RODO, 4 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa lub umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Okres przechowywania danych
Dokumenty kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych oraz pozostałych kandydatów nie wybranych w drodze naboru są przechowywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dane osobowe zawarte w protokole z naboru są przechowywane zgodnie z oznaczeniem kategorii archiwalnej wskazanej w jednolitym rzeczowym wykazie akt Domu Dziecka w Sulęcinie.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
  1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  2. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  4. usunięcia danych osobowych,
  5. wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne

Załączniki

Metryczka informacji

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Dziecka w Sulęcinie
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Wójcik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Natalia Wójcik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-06 11:39:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Natalia Wójcik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-06 11:39:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
255 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o zakończonym naborze na stanowisko pedagoga w Domu Dziecka w Sulęcinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o zakończonym naborze na stanowisko pedagoga w Domu Dziecka w Sulęcinie
Dyrektor Domu Dziecka w Sulęcinie informuje o zakończonym naborze na stanowisko: pedagoga – 1/2 etatu.
Adres: ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin.
 
Wynik naboru:

NIE ROZSTRZYGNIĘTO
 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W odpowiedzi na ogłoszenie o naborze na w/w. stanowisko nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym nie dokonano wyboru osoby do zatrudnienia na w/w stanowisko.
Komisja Konkursowa podjęła decyzję o zakończeniu naboru na stanowisko pedagoga bez rozstrzygnięcia naboru.
Postanowiono ponownie przeprowadzić nabór na stanowisko pedagoga.

Metryczka informacji

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Dziecka w Sulęcinie
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Wójcik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Natalia Wójcik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-16 09:31:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Natalia Wójcik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-16 09:31:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
561 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór na stanowisko pedagoga w Domu Dziecka w Sulęcinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pedagog w Domu Dziecka w Sulęcinie
Miejsce wykonywania pracy: Dom Dziecka w Sulęcinie
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Data udostępnienia: 2023-09-18
Ogłoszono dnia: 2023-09-18
Termin składania dokumentów: 2023-10-06 15:00:00
Nr ogłoszenia: 7/2023
Zlecający: Dyrektor Domu Dziecka w Sulęcinie
  1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
  1. Wymagania niezbędne:
1. Warunki niezbędne określone w ustawie o pracownikach samorządowych tj.:
1)  posiadanie obywatelstwa polskiego,
2)  posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
2. Wymagania niezbędne określone w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej tj.:
1) wykształcenie wyższe- ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą albo na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji
2) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona,
3) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego.
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku.
4. Znajomość przepisów prawnych:
- Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej z dnia 09.06.2011 r.;
- Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.12.2011 r. w sprawie instytucjonalnej pieczy zastępczej;
- Statutu Domu Dziecka w Sulęcinie
- Regulaminu Organizacyjnego Domu Dziecka w Sulęcinie
 
  1. Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
2. Ukończony kurs na opiekuna i kierownika wycieczek.
3. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, staranność, terminowość, cierpliwość, samodzielność, dobra organizacja pracy, zdolność do samodzielnej pracy w warunkach stresu, szybkość w działaniu i podejmowaniu decyzji, umiejętność rozwiązywania problemów.
4. Włączanie się w życie placówki i dyspozycyjność.
5. Mile widziane prawo jazdy kat. B. oraz aktualna książeczka sanitarno - epidemiologiczna.
6. Znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu.
 
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Opracowywanie indywidualnej diagnozy pedagogicznej dotyczącej sytuacji życiowej, edukacyjnej, zdrowotnej dziecka oraz ustalenia wskazań do dalszej pracy z dzieckiem.
  2. Prowadzenie zajęć specjalistycznych (kompensacyjno-korekcyjnych).
  3. Opracowywanie rocznych planów pracy pedagogicznej oraz dokonywanie analizy semestralnej i całorocznej jego wykonania.
  4. Przedstawianie dyrektorowi sprawozdań, wniosków i propozycji  mających na celu usprawnienie działalności Domu Dziecka.
  5. Zapoznanie się z opiniami, orzeczeniami i zaleceniami poradni psychologiczno-pedagogicznej realizowanie tych zaleceń.
  6. Nadzorowanie aktualności badań pedagogiczno-psychologicznych.
  7. Opiniowanie zachowań wychowanków na bazie obserwacji własnych oraz zebranych informacji.
  8. Współdziałanie z wychowawcą i psychologiem w opracowywaniu indywidualnych planów pracy dziecka.
  9. Pozostawanie w stałym kontakcie z pedagogami (szkolnymi, w ośrodkach) w celu zapewnienia warunków do uzyskania jak najlepszych wyników nauczania i wychowania.
  10. Współdziałanie z nauczycielami i wychowawcami w wykrywaniu przyczyn trudności dydaktycznych i wychowawczych oraz pomoc w ustalaniu właściwych metod oddziaływania na wychowanka.
  11. Utrzymywanie kontaktu z rodzinami dzieci, prawnymi opiekunami oraz rodzinami zaprzyjaźnionymi.
  12. Opieka nad Radą Domu w Domu Dziecka.
  13. Opieka nad osobami odbywającymi staż lub praktykę w Domu Dziecka.
  14. Właściwe i systematyczne prowadzenie dokumentacji pedagogicznej,  zwłaszcza:
  1. dziennik obserwacji wychowanków
  2. dziennik zajęć pedagogicznych wraz konspektami zajęć
  3. kartę kontaktów z rodzinami dzieci
  4. inną dokumentację niezbędną do pracy
  1. Prowadzenie poradnictwa dla rodziców dzieci przebywających w Domu Dziecka. Pomoc im w rozwiązywaniu problemów wychowawczych i życiowych. Pedagogizacja rodziców.
  2. Inspirowanie różnorodnych form pracy wychowawczej w Domu Dziecka oraz prowadzenie konsultacji pedagogicznych z wychowawcami.
  3. Współdziałanie z sądami, szkołami, ośrodkami adopcyjno-opiekuńczymi, organizacjami społecznymi, ośrodkami pomocy społecznej, powiatowymi centrami pomocy i instytucjami wspierającymi dziecko i rodzinę.
  4. Bezwzględne uczestnictwo w Zespole do Spraw Okresowej Oceny Sytuacji Dziecka oraz przestrzeganie jego wniosków.
  5. Udzielanie pomocy wychowankom w rozpoczęciu samodzielnego życia oraz w początkowym okresie po usamodzielnieniu.
  6. Dyspozycyjność podczas interwencji wieczornych, weekendowych, świątecznych, feryjnych lub wakacyjnych.
  7.   Zapewnienie opieki wychowankom w czasie dokonywanych czynności przez policję, prokuraturę i sąd oraz w trakcie przewożenia wychowanków do innych placówek.
  8. W trakcie nieobecności jednego z wychowawców wykonywanie jego obowiązków.
  9. Podejmowanie innych zadań dodatkowych na rzecz Domu Dziecka.
  10. Przestrzeganie zasad  bezpieczeństwa i higieny  pracy  oraz przepisów ppoż. podczas wykonywanej pracy.
 
  1. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. określenie stanowiska: Pedagog;
2. miejscem pracy jest: Dom Dziecka w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin;
3. zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin;
4. równoważny system pracy.
 
  1. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wg stanu na sierpień 2023 r. - 0%
 
  1. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny podpisany własnoręcznie.
2. Życiorys (CV) podpisany własnoręcznie.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie wg załączonego wzoru.
4. Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5. Kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia
6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
 
(wg załączonego wzoru zgody).
7. Oświadczenie podpisane własnoręcznie:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) o nieposzlakowanej opinii,
e) potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku określonym w naborze,
f) o tym, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona;
g) o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku , gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;
(wg załączonego wzoru oświadczenia).
 
VI.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
  1. Termin: 2023-10-06 15:00:00
  2. Sposób składania dokumentów:
    1. Osobiście w siedzibie Domu Dziecka – ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcinie
    2. Za pośrednictwem poczty elektronicznej - wysyłając skany dokumentów na adres e-mail:
    3. Za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
  3. Miejsce: Domu Dziecka – ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcinie.
 
  1. Informacje dodatkowe:
    1. Przyjmujemy wyłącznie kserokopie dokumentów, nadesłanych dokumentów nie zwracamy. W toku postępowania kandydat może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów pod rygorem wykluczenia postępowania rekrutacyjnego.
    2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, za termin złożenia oferty uważa się dzień wpływu oferty do Domu Dziecka.
    3. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów.
    4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
    5. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
    6. Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy.
    7. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.bip.wrota.lubuskie.pl/ddsulecin/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Dziecka w Sulęcinie.
    8. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
 
  1. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi.
Administrator: Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dom Dziecka w Sulęcinie jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Domu Dziecka.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
  • Dom Dziecka w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9
  • e-mail:
  • telefon: 517186031
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1.będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 1 Art. 221 ustawy z.26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, § 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,2  Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.) (dalej: RODO), 3 Art. 6 ust. 1 lit a RODO, 4 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa lub umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Okres przechowywania danych
Dokumenty kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych oraz pozostałych kandydatów nie wybranych w drodze naboru są przechowywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dane osobowe zawarte w protokole z naboru są przechowywane zgodnie z oznaczeniem kategorii archiwalnej wskazanej w jednolitym rzeczowym wykazie akt Domu Dziecka w Sulęcinie.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
  1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  2. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  4. usunięcia danych osobowych,
  5. wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne

Załączniki

Metryczka informacji

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Dziecka w Sulęcinie
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Cichała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dariusz Cichała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-18 11:25:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dariusz Cichała
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-18 11:25:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
796 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o zakończonym naborze na stanowisko pedagoga w Domu Dziecka w Sulęcinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o zakończonym naborze na stanowisko pedagoga w Domu Dziecka w Sulęcinie
Dyrektor Domu Dziecka w Sulęcinie informuje o zakończonym naborze na stanowisko: pedagoga – 1/2 etatu.
Adres: ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin.
 
Wynik naboru:

NIE ROZSTRZYGNIĘTO
 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W odpowiedzi na ogłoszenie o naborze na w/w. stanowisko nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym nie dokonano wyboru osoby do zatrudnienia na w/w stanowisko.
Komisja Konkursowa podjęła decyzję o zakończeniu naboru na stanowisko wychowawcy bez rozstrzygnięcia naboru.
Postanowiono ponownie przeprowadzić nabór na stanowisko pedagoga.

Metryczka informacji

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Dziecka w Sulęcinie
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Cichała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dariusz Cichała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-09 11:32:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dariusz Cichała
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-09 11:32:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
916 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o zakończonym naborze na stanowisko wychowawcy w Domu Dziecka w Sulęcinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o zakończonym naborze na stanowisko wychowawcy w Domu Dziecka w Sulęcinie
Dyrektor Domu Dziecka w Sulęcinie informuje o zakończonym naborze na stanowisko: wychowawcy – 1 etat.
Adres: ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin.
 
Wynik naboru:

NIE ROZSTRZYGNIĘTO
 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W odpowiedzi na ogłoszenie o naborze na w/w. stanowisko nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym nie dokonano wyboru osoby do zatrudnienia na w/w stanowisko.
Komisja Konkursowa podjęła decyzję o zakończeniu naboru na stanowisko wychowawcy bez rozstrzygnięcia naboru.
Postanowiono ponownie przeprowadzić nabór na stanowisko wychowawcy.

Metryczka informacji

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Dziecka w Sulęcinie
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Cichała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dariusz Cichała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-09 11:32:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dariusz Cichała
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-09 11:32:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
927 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór na stanowisko pedagoga w Domu Dziecka w Sulęcinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pedagog w Domu Dziecka w Sulęcinie
Miejsce wykonywania pracy: Dom Dziecka w Sulęcinie
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Data udostępnienia: 2023-03-29
Ogłoszono dnia: 2023-03-29
Termin składania dokumentów: 2023-04-21 15:00:00
Nr ogłoszenia: 6/2023
Zlecający: Dyrektor Domu Dziecka w Sulęcinie
  1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
  1. Wymagania niezbędne:
1. Warunki niezbędne określone w ustawie o pracownikach samorządowych tj.:
1)  posiadanie obywatelstwa polskiego,
2)  posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
2. Wymagania niezbędne określone w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej tj.:
1) wykształcenie wyższe- ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą albo na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji
2) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona,
3) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego.
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku.
4. Znajomość przepisów prawnych:
- Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej z dnia 09.06.2011 r.;
- Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.12.2011 r. w sprawie instytucjonalnej pieczy zastępczej;
- Statutu Domu Dziecka w Sulęcinie
- Regulaminu Organizacyjnego Domu Dziecka w Sulęcinie
 
  1. Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
2. Ukończony kurs na opiekuna i kierownika wycieczek.
3. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, staranność, terminowość, cierpliwość, samodzielność, dobra organizacja pracy, zdolność do samodzielnej pracy w warunkach stresu, szybkość w działaniu i podejmowaniu decyzji, umiejętność rozwiązywania problemów.
4. Włączanie się w życie placówki i dyspozycyjność.
5. Mile widziane prawo jazdy kat. B. oraz aktualna książeczka sanitarno - epidemiologiczna.
6. Znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu.
 
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Opracowywanie indywidualnej diagnozy pedagogicznej dotyczącej sytuacji życiowej, edukacyjnej, zdrowotnej dziecka oraz ustalenia wskazań do dalszej pracy z dzieckiem.
  2. Prowadzenie zajęć specjalistycznych (kompensacyjno-korekcyjnych).
  3. Opracowywanie rocznych planów pracy pedagogicznej oraz dokonywanie analizy semestralnej i całorocznej jego wykonania.
  4. Przedstawianie dyrektorowi sprawozdań, wniosków i propozycji  mających na celu usprawnienie działalności Domu Dziecka.
  5. Zapoznanie się z opiniami, orzeczeniami i zaleceniami poradni psychologiczno-pedagogicznej realizowanie tych zaleceń.
  6. Nadzorowanie aktualności badań pedagogiczno-psychologicznych.
  7. Opiniowanie zachowań wychowanków na bazie obserwacji własnych oraz zebranych informacji.
  8. Współdziałanie z wychowawcą i psychologiem w opracowywaniu indywidualnych planów pracy dziecka.
  9. Pozostawanie w stałym kontakcie z pedagogami (szkolnymi, w ośrodkach) w celu zapewnienia warunków do uzyskania jak najlepszych wyników nauczania i wychowania.
  10. Współdziałanie z nauczycielami i wychowawcami w wykrywaniu przyczyn trudności dydaktycznych i wychowawczych oraz pomoc w ustalaniu właściwych metod oddziaływania na wychowanka.
  11. Utrzymywanie kontaktu z rodzinami dzieci, prawnymi opiekunami oraz rodzinami zaprzyjaźnionymi.
  12. Opieka nad Radą Domu w Domu Dziecka.
  13. Opieka nad osobami odbywającymi staż lub praktykę w Domu Dziecka.
  14. Właściwe i systematyczne prowadzenie dokumentacji pedagogicznej,  zwłaszcza:
  1. dziennik obserwacji wychowanków
  2. dziennik zajęć pedagogicznych wraz konspektami zajęć
  3. kartę kontaktów z rodzinami dzieci
  4. inną dokumentację niezbędną do pracy
  1. Prowadzenie poradnictwa dla rodziców dzieci przebywających w Domu Dziecka. Pomoc im w rozwiązywaniu problemów wychowawczych i życiowych. Pedagogizacja rodziców.
  2. Inspirowanie różnorodnych form pracy wychowawczej w Domu Dziecka oraz prowadzenie konsultacji pedagogicznych z wychowawcami.
  3. Współdziałanie z sądami, szkołami, ośrodkami adopcyjno-opiekuńczymi, organizacjami społecznymi, ośrodkami pomocy społecznej, powiatowymi centrami pomocy i instytucjami wspierającymi dziecko i rodzinę.
  4. Bezwzględne uczestnictwo w Zespole do Spraw Okresowej Oceny Sytuacji Dziecka oraz przestrzeganie jego wniosków.
  5. Udzielanie pomocy wychowankom w rozpoczęciu samodzielnego życia oraz w początkowym okresie po usamodzielnieniu.
  6. Dyspozycyjność podczas interwencji wieczornych, weekendowych, świątecznych, feryjnych lub wakacyjnych.
  7.   Zapewnienie opieki wychowankom w czasie dokonywanych czynności przez policję, prokuraturę i sąd oraz w trakcie przewożenia wychowanków do innych placówek.
  8. W trakcie nieobecności jednego z wychowawców wykonywanie jego obowiązków.
  9. Podejmowanie innych zadań dodatkowych na rzecz Domu Dziecka.
  10. Przestrzeganie zasad  bezpieczeństwa i higieny  pracy  oraz przepisów ppoż. podczas wykonywanej pracy.
 
  1. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. określenie stanowiska: Pedagog;
2. miejscem pracy jest: Dom Dziecka w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin;
3. zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin;
4. równoważny system pracy.
 
  1. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wg stanu na luty 2023 r. - 0%
 
  1. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny podpisany własnoręcznie.
2. Życiorys (CV) podpisany własnoręcznie.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie wg załączonego wzoru.
4. Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5. Kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia
6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
 
(wg załączonego wzoru zgody).
7. Oświadczenie podpisane własnoręcznie:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) o nieposzlakowanej opinii,
e) potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku określonym w naborze,
f) o tym, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona;
g) o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku , gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;
(wg załączonego wzoru oświadczenia).
 
VI.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
  1. Termin: 2023-04-21 15:00:00
  2. Sposób składania dokumentów:
    1. Osobiście w siedzibie Domu Dziecka – ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcinie
    2. Za pośrednictwem poczty elektronicznej- wysyłając skany dokumentów na adres e-mail:
    3. Za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
  3. Miejsce: Domu Dziecka – ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcinie.
 
  1. Informacje dodatkowe:
    1. Przyjmujemy wyłącznie kserokopie dokumentów, nadesłanych dokumentów nie zwracamy. W toku postępowania kandydat może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów pod rygorem wykluczenia postępowania rekrutacyjnego.
    2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, za termin złożenia oferty uważa się dzień wpływu oferty do Domu Dziecka.
    3. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów.
    4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
    5. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
    6. Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy.
    7. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.bip.wrota.lubuskie.pl/ddsulecin/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Dziecka w Sulęcinie.
    8. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
 
  1. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi.
Administrator: Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dom Dziecka w Sulęcinie jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Domu Dziecka.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
  • Dom Dziecka w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9
  • e-mail:
  • telefon: 517186031
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1.będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 1 Art. 221 ustawy z.26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, § 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,2  Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.) (dalej: RODO), 3 Art. 6 ust. 1 lit a RODO, 4 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa lub umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Okres przechowywania danych
Dokumenty kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych oraz pozostałych kandydatów nie wybranych w drodze naboru są przechowywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dane osobowe zawarte w protokole z naboru są przechowywane zgodnie z oznaczeniem kategorii archiwalnej wskazanej w jednolitym rzeczowym wykazie akt Domu Dziecka w Sulęcinie.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
  1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  2. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  4. usunięcia danych osobowych,
  5. wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne

Załączniki

Metryczka informacji

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Dziecka w Sulęcinie
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Cichała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dariusz Cichała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-29 10:12:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dariusz Cichała
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-29 10:12:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
964 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji