ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Asystent Rodzinny

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Data udostępnienia: 2021-02-01

Ogłoszono dnia: 2021-02-01

Termin składania dokumentów: 2021-02-12 14:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2021

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Posiada obywatelstwo polskie.
  2. Posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki, praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studia podyplomowe obejmujące zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2020r., poz. 821 ze zm.) i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
  3. W pełni zdolna do czynności prawnych oraz do korzystania w pełni z praw publicznych.
  4. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  5. Posiada nieposzlakowaną opinię.
  6. Posiada prawo jazdy kat. B.
  7. Zna przepisy ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz inne akty normatywne związane z pomocą społeczną.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku.
  2. Samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy.
  3. Komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność.
  4. Umiejętność zachowania bezstronności w kontaktach z rodzinami.
  5. Wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.
2.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tymw zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.
3.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych.
4.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych.
5.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi.
6.Wspieranie aktywności społecznej rodzin.
7. Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
8.Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej.
9.Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych.
10.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.
11.Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców.
12. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.
13.Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku.
14.Sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach.
15.Współpraca z jednostkami administracji rządowej, samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
16.Współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub grupą roboczą oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań będzie niezbędna.
17. Opracowanie diagnozy 8 rodzin w miesiącu III 2021r. i XII 2021r.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca na umowę – zlecenie (32  godz. w miesiącu)
  2. Zatrudnienie od 01.03.2021r. do 31.12.2021r.
  3. Brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik  zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świdnicy, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV).
  2. List  motywacyjny.
  3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej.
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
  7. Oświadczenie o  niekaralności.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-02-12 14:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Konkurs na stanowisko asystenta rodziny w ramach projektu ,,Zdrowie, rodzina, praca” – aktywna integracja beneficjentów GOPS z terenu gminy Świdnica w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznejw Świdnicy przy ul. Długiej 85/1w terminie od dnia  01.02.2021r. do 12.02.2021r. do godz. 14.00.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminy Świdnica do dnia 26.02.2021r.
c. Miejsce:
Dokumenty należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznejw Świdnicy przy ul. Długiej 85/1

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie lub oferty niekompletne nie będą rozpatrywane. GOPS w Świdnicy zastrzega sobie prawo skontaktowania się jedynie z wybranymi oferentami, z którymi zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-02-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Mierzwa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-02-01 08:15:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Kamila Antecka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-02-01 08:26:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Kamila Antecka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-02-16 08:19:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1453 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony