Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności z Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP, DOSTARCZENIE ORAZ WNIESIENIE ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ SPRZĘTU W ZWIĄZKU Z COVID-19 NA POTRZEBY INSTYTUCJI POMOCOWYCH Z TERENU WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO

Informacja ogłoszona dnia 2021-03-30 12:23:37 przez Agata Dorocka

Akapit nr 1 - brak tytułu

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w ramach projektu partnerskiego pn. „Kooperacja – efektywna i skuteczna”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020”, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna, w związku z art. 46c ustawy  z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t. j. Dz. U. 2020 poz. 1845) zaprasza do składania ofert na zakup, dostarczenie oraz wniesienie środków ochrony indywidualnej oraz sprzętu w związku z COVID-19 na potrzeby instytucji pomocowych z terenu województwa lubuskiego.
 
Zamawiający:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Aleja Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra
NIP:  973-05-90-332
REGON:  081048430
adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.lubuskie.pl
adres Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.rops.lubuskie.pl
tel.: + 48 68 32 31 880, fax.: + 48 68 35 23 954
adres poczty elektronicznej:
 
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie oraz wniesienie środków ochrony indywidualnej oraz sprzętu w związku z COVID-19 na potrzeby instytucji pomocowych z terenu województwa lubuskiego.  Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1.
 
2. Zamówienie obejmuje środki ochrony indywidualnej oraz sprzęt według poniższego zestawienia:
 
Części
Lp.
Nazwa asortymentu
Ilość
Uwagi
I
1.
Ozonator z materiałem eksploatacyjnym
72 szt.
 
II
1.
Lampa bakteriobójcza przepływowa
34 szt.
 
III
1.
Rękawiczki jednorazowego użytku
680 opakowań
(1 opak. = 100 szt.)
Rozmiar M – 380 op.
Rozmiar L – 300 op.
IV
1.
Maseczki ochronne jednorazowe
8500 szt.
 
2.
Maseczki wielorazowe/
ochronne z filtrem
3400 szt.
 
V
1.
Płyn do dezynfekcji rąk i powierzchni
170 szt.
(1 szt. = 5L)
 
 
 
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części przy czym w przypadku części IV oferta musi obejmować asortyment wymieniony w pkt. 1 i pkt. 2. tj. maseczki ochronne jednorazowe i maseczki wielorazowe/ochronne
z filtrem.
 
4. Zamawiany sprzęt, który będzie wykorzystywany przez Zamawiającego podczas zwalczania COVID-19 musi spełniać wszystkie wymagania w zakresie jakości i standardów bezpieczeństwa określone w przepisach UE.
W przypadku urządzeń podlegających pod dyrektywę 2006/42/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 17 maja 2006 r. w sprawie maszyn Zamawiający wymaga załączenia do oferty deklaracji zgodności CE oraz instrukcji obsługi z uwzględnieniem modelu i specyfikacji sprzętu (wszystkie dokumenty w języku polskim). W przypadku pozostałego sprzętu Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonych jako niezbędne w stosownych przepisach UE w tym instrukcji obsługi w języku polskim.
Zamawiane środki ochrony indywidualnej, które będą wykorzystywane przez Zamawiającego podczas zwalczania COVID-19 muszą spełniać pozostałe wymagania w zakresie jakości i standardów bezpieczeństwa określonych w przepisach UE, w tym w wytycznych Ministerstwa Zdrowia opublikowanych pod adresem:
Nie spełnienie ww. warunku Zamawiający potraktuje jako nie spełnienie warunku udziału w postępowaniu o zamówieniu, co skutkuje odrzuceniem oferty.
 
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść przedmiot zamówienia pod wskazany adres na terenie województwa lubuskiego. Adres dostawy zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.
 
6. Przy wyborze oferty do realizacji, Zamawiający będzie kierował się kryterium:
  1. Cena – 80% przy czym 1% = 1pkt.
  2. Termin dostawy – 20%
 
Ad.1) cena – max 80%
Cena brutto oferty najtańszej
---------------------------------------- x100 x 80% (waga kryterium) = ilość punktów
Cena brutto oferty badanej
 
Ad. 2) Termin dostawy – max 20%
20 pkt. – otrzyma oferta Wykonawcy, który zadeklaruje, że zrealizuje dostawę przedmiotu zamówienia w terminie do 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
10 pkt. - otrzyma oferta Wykonawcy, który zadeklaruje, że zrealizuje dostawę przedmiotu zamówienia
w   terminie od 16 do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę. Na ocenę końcową oferty składa się suma punktów uzyskanych z poszczególnych kryteriów oceny.
Jeżeli Zamawiający nie może wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać powyższego wybory ze względu na fakt, iż dwie lub więcej ofert zawierają taką samą cenę Zamawiający wzywa tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Oferta dodatkowa nie może zawierać cen wyższych od zaoferowanych w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 
 
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
 
8. Formularz ofertowy (Załącznik nr 2) wraz z wymaganą dokumentacją należy składać do dnia 9 kwietnia 2021 r. godz. 14:00 w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra.
Na kopercie należy umieścić: nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego; oferta na: zakup, dostarczenie oraz wniesienie środków ochrony indywidualnej oraz sprzętu w związku z COVID-19 na potrzeby instytucji pomocowych z terenu województwa lubuskiego.
 
Otwarcie ofert nastąpi dnia 9 kwietnia 2021 r. o godz. 14:30 w siedzibie Zamawiającego w pok. 10.
 
9. Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, której projekt stanowi Załącznik nr 3 do ogłoszenia.
 
10. Maksymalny termin dostawy wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 28 maja 2021 r.
 
11. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień tych elementów treści oferty, które są niejasne lub budzą wątpliwości Zamawiającego. 
 
12. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku nieprzyznania środków potrzebnych na realizację zamówienia, w szczególności pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-03-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Piosik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-03-30 12:19:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agata Dorocka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-03-30 12:23:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agata Dorocka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-12 13:46:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7068 raz(y)