Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności z Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o zamówieniu w ramach projektu „Kooperacja – efektywna i skuteczna” na realizację usługi pn. Dostawa wyposażenia na miejsca noclegowe dla pracowników DPS-ów oraz jednego hospicjum z terenu województwa lubuskiego

Informacja ogłoszona dnia 2021-04-23 09:03:02 przez Agata Dorocka

Akapit nr 1 - brak tytułu

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w związku z realizowanym projektem „Kooperacja – efektywna i skuteczna”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna zaprasza do składania ofert na dostawę wyposażenia na miejsca noclegowe dla pracowników DPS-ów oraz jednego hospicjum z terenu województwa lubuskiego.
 
Informacje o Zamawiającym
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
 
NIP:  973-05-90-332
REGON:  081048430
adres strony internetowej Zamawiającego: www.rops.lubuskie.pl
adres Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.rops.lubuskie.pl
 
 tel. +48 68/323 18 80
fax: +48 68/352 39 54
e-mail:
 
Godziny otwarcia:
 pn: 8:00 - 16:00
 wt-pt: 7:30 - 15:30
 
 
  1. Przedmiot zamówienia
1.   Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa wyposażenia na miejsca noclegowe dla pracowników DPS-ów oraz jednego hospicjum z terenu województwa lubuskiego w ramach projektu partnerskiego, pt. „Kooperacja – efektywna i skuteczna” w ramach Osi Priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu.
2. Przedmiot zamówienia winien być nowy, zapakowany fabrycznie, kompletny, sprawny, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne oraz jakościowe, a także odpowiadający obowiązującym normom.
3. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest:
a) dostarczyć na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność przedmiot zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego,
b) w zależności od asortymentu przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację techniczną, gwarancyjną, instrukcję. Załączona dokumentacja musi być w języku polskim.
 
II. Tryb udzielania zamówienia 
      Zamówienie udzielane zgodnie z art. 46c ustawy  z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t. j. Dz. U. 2020 poz. 1845).
III. Harmonogram realizacji zamówienia
 
maj 2021 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. nie pozostają w stanie likwidacji, upadłości, ani nie toczy się względem nich postępowania naprawcze, restrukturyzacyjne lub sanacyjne – potwierdzenie spełnienia warunku – załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu.
2) Niepowiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym – potwierdzenie spełnienia warunku załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu.
2. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem „spełnia” lub „nie spełnia”, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
V. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć na formularzu stanowiącym załączniki do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.
2. Załączniki do ogłoszenia o zamówieniu stanowią jego integralną część.
3. Wykonawca, przystępując do udziału w postępowaniu, akceptuje tym samym treść wszystkich załączników.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5. Przedmiot oferty musi być zgodna z treścią ogłoszenia o zamówieniu.
6. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, osobę lub osoby reprezentujące Wykonawcę, zgodnie
z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze, bądź osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
7. Jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę (reprezentujące Wykonawcę) działają na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, musi zostać dołączone do oferty.
8. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę.
9. Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Wykonawcę.
10. Wszystkie dokumenty złożone w formie kopii/ksera/skanu winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
11. Oferty niekompletne lub źle skonstruowane:
Zamawiający może wezwać do uzupełnienia braków w terminie wskazanym przez Zamawiającego w wezwaniu do uzupełnienia. W przypadku niedostarczenia wymaganych dokumentów oferty będą odrzucone i nie będą podlegać ocenie przez Zamawiającego.
12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
13. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
14. Wykonawca biorący udział w postępowaniu, zobowiązany jest wskazać cenę wyrażoną w polskich złotych zgodnie z wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu.
15. Wskazana cena brutto powinna uwzględnić wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz wszelkie daniny publicznoprawne, w tym podatek VAT jeśli jego naliczenie wynika
z obowiązujących przepisów.
16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za kwalifikacje podatkową i rachunkową dokonaną przez Wykonawcę, który składając ofertę powinien zweryfikować powyższe okoliczności.
17. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
18. Wykonawcy będący przedsiębiorcami zobowiązani są dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Poprzez złożenie oferty, Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty. Wykonawca ma prawo zastrzec poufność informacji stanowiących tajemnicę jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy należy oznaczyć w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. Wskazane jest wyodrębnienie dokumentów zawierających zastrzeżone informacje. Brak zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda na ujawnienie treści oferty w całości.
VI. Kryteria wyboru ofert
  1. Zamawiający przy ocenie oferty będzie kierował się kryterium 80% cena oraz 20% termin dostawy.
  2. Sposób obliczania punktów przyznawanych w ramach kryterium cena:
Ad.1) cena – max 80%
Cena brutto oferty najtańszej
---------------------------------------- x100 x 80% (waga kryterium) = ilość punktów
Cena brutto oferty badanej
 
Ad. 2) Termin dostawy – max 20%
20 pkt. – otrzyma oferta Wykonawcy, który zadeklaruje, że zrealizuje dostawę przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
15 pkt. - otrzyma oferta Wykonawcy, który zadeklaruje, że zrealizuje dostawę przedmiotu zamówienia w   terminie od 8 do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
10 pkt. - otrzyma oferta Wykonawcy, który zadeklaruje, że zrealizuje dostawę przedmiotu zamówienia w   terminie od 11 do 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
5 pkt. - otrzyma oferta Wykonawcy, który zadeklaruje, że zrealizuje dostawę przedmiotu zamówienia w   terminie od 16 do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
0 pkt. - otrzyma oferta Wykonawcy, który zadeklaruje, że zrealizuje dostawę przedmiotu zamówienia w   terminie powyżej 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
 
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności  umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
VII. Dodatkowe warunki
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia niniejszego ogłoszenia o zamówieniu bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.
  2. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert.
  3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji.
  5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  6. Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym zostaną odrzucone.
  7. Wykonawcy uczestniczą w niniejszym postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
  8. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty jest wyższa niż środki, które Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i nie istnieje możliwość ich zwiększenia.
  9. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentacji w przypadku, gdy z kart charakterystyki lub innych równoważnych dokumentów wynika, iż oferowane produkty posiadają wymagane certyfikaty lub deklaracje.
  10. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną,
    a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwracania się do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień w zakresie treści złożonych przez nich ofert jeśli:
1) treść oferty nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu,
2) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
3) oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt – co zostało poprzedzone wcześniejszymi wyjaśnieniami Wykonawcy złożonymi na wezwanie Zamawiającego,
4) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny,
5) z informacji zawartych w ofercie lub pozostałej złożonej dokumentacji nie wynika jednoznacznie, iż oferowany asortyment spełnia wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.
VIII. Sposób składania oferty
Formularz ofertowy (Załącznik nr 2) wraz z wymaganą dokumentacją należy składać do dnia 4 maja 2021 r. do godz. 14:00 w nieprzejrzystej i zapieczętowanej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie jej zawartości bez ich uszkodzenia w siedzibie Zamawiającego, tj. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra.
Na kopercie należy umieścić: nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego; oferta na: dostawę wyposażenia na miejsca noclegowe dla pracowników DPS-ów oraz jednego hospicjum z terenu województwa lubuskiego. Oferta złożona po terminie zostanie wyłączona z postępowania.
Otwarcie ofert nastąpi 4 maja 2021 r. o godzinie 14:15 w Sali nr 10 Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze.
Osoba do kontaktu:       Agata Dorocka, tel. 68 323 18 87, e-mail: ,
Weronika Górnicka, tel. 68 323 18 87, e- mail:
 
IXInformacja o wyborze Wykonawcy, terminie i miejscu podpisania umowy
1. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie przekazana osobiście, e-mail lub pocztą tradycyjną Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ROPS w Zielonej Górze.
2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zostanie zawarta umowa w miejscu i na warunkach określonych przez Zamawiającego – wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu.
3. Zamawiający zastrzega, iż celem weryfikacji zamawianego asortymentu, przed podpisaniem umowy może wezwać Wykonawcę do fizycznego okazania reprezentatywnych przykładów przedmiotu zamówienia.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, po dwukrotnym wezwaniu Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 
 
XLISTA DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCY NA ETAPIE SKŁADANIA OFERTY:
  1. Załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu – Formularz oferty,
  2. Dokumentacja potwierdzająca spełnienie wymagań w zakresie jakości i standardów bezpieczeństwa (przykładowo certyfikaty czy deklaracje zgodności),
  3. Karty charakterystyki oferowanych produktów lub inne równoważne dokumenty, potwierdzające spełnienie specyfikacji technicznej zamawianego asortymentu,
  4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – w przypadku podmiotów gospodarczych,
  5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem – jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę (reprezentujące Wykonawcę) działają na podstawie pełnomocnictwa.
X. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020”, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.
 
Integralną część niniejszego ogłoszenia o zamówieniu stanowią poniższe załączniki:
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
 
 
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej,
    z siedzibą w Zielonej Górze, przy Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, tel. 68 3231880, e-mail: .;
  • W razie pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się: telefonicznie pod numerem 68 3231880, pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: , pisząc list lub osobiście w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, przy Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra.;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
    z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa wyposażenia na miejsca noclegowe dla pracowników DPS-ów oraz jednego hospicjum z terenu województwa lubuskiego” realizowanego w ramach projektu partnerskiego, pt. Kooperacja – efektywna i skuteczna”  w ramach Osi Priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego znak sprawy: ROPS.III.K.510.5.2021 w związku z art. 46c ustawy  z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t. j. Dz. U. 2020 poz. 1845).
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
    z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-04-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Piosik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-04-23 09:00:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agata Dorocka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-04-23 09:03:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agata Dorocka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-10 15:03:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6625 raz(y)