Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Deklaracja dostępności
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-09-22 14:57:34 przez Danuta Targoni
Deklaracja dostępności
<h1 id="a11y-deklaracja">Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Międzyrzeczu</h1>
<p id="a11y-wstep"><span id="a11y-podmiot">Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Międzyrzeczu</span> zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej <a id="a11y-url" href="https://bip.wrota.lubuskie.pl/sp3_miedzyrzecz/">Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Międzyrzeczu</a>.</p>
<ul>
<li>Data publikacji strony internetowej: <time id="a11y-data-publikacja" datetime="2014-08-13">2014-08-13</time></li>
<li>Data ostatniej istotnej aktualizacji: <time id="a11y-data-aktualizacja" datetime="2020-06-22">2020-06-22</time></li>
</ul>
<h2>Status pod względem zgodności z ustawą</h2>
<p>Strona internetowa jest <strong id="a11y-status">częściowo zgodna</strong> z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.</p>
<h3>Treści niedostępne</h3>
<ul>
<li>
Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych.
</li>
</ul>
<h3>Wyłączenia</h3>
<ul>
<li>
Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. w formacie pdf. oraz doc. lub docx. Redaktorzy będą pracować nad poprawieniem struktury dokumentów.
</li>
</ul>
<h3> Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności</h3>
<ul>
<li>Deklarację sporządzono dnia: <time id="a11y-data-sporzadzenie" datetime="2020-09-22">2020-09-22</time></li>
<li>Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: <time id="a11y-data-deklaracja-przeglad" datetime="2020-09-22">2020-09-22</time></li>
</ul>
<p>Deklarację sporządzono na podstawie samooceny. </p>
<h2 id="a11y-kontakt">Informacje zwrotne i dane kontaktowe</h2>
<ul>
<li>Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: <span id="a11y-osoba">Danuta Targoni</span>.</li>
<li>E-mail: <span id="a11y-email">
</span></li>
<li>Telefon: <span id="a11y-telefon">957412715</span></li>
</ul>
<p id="a11y-procedura">Każdy ma prawo:</p>
<ul>
<li>zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li>
<li>zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li>
<li>wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.</li>
</ul>
<p>Żądanie musi zawierać:</p>
<ul>
<li>dane kontaktowe osoby zgłaszającej,</li>
<li>wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,</li>
<li>wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.</li>
</ul>
<p>Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.</p>
<h3>Skargi i odwołania</h3>
<p>Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:</p>
<ul>
<li>Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Międzyrzeczu</li>
<li>Adres: ul. Mickiewicza 5, 66-300 Międzyrzecz</li>
<li>E-mail:
</li>
<li>Telefon: 957412715</li>
</ul>
<p>Skargę można złożyć również do <a href="https://www.rpo.gov.pl/content/jak-zglosic-sie-do-rzecznika-praw-obywatelskich">Rzecznika Praw Obywatelskich</a>.</p>
<h2 id="a11y-architektura">Dostępność architektoniczna</h2>
<p><strong>Dostępność wejścia.</strong></p>
<p>Wejście do budynku Szkoły Podstawowej nr 3 jest usytuowane od ul. Mickiewicza 5. Jest zadaszone i wykonane z kilku stopni schodowych. Wejście do budynku oddziałów przedszkolnych znajduje się od strony ul. Wojska Polskiego 13.</p>
<p><strong>Dostępności korytarzy, schodów i wind.</strong></p>
<p>W budynku szkoły korytarze, schody i balustrady schodów są zgodne z prawem budowlanym. Szkoła nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Od strony północnej, od dziedzińca szkoły, znajduje się winda, którą można wjechać na wszystkie kondygnacje szkoły. Potrzebę skorzystania z windy należy zgłosić personelowi szkoły.</p>
<p><strong>Opis dostosowań.</strong></p>
<p>W budynku szkoły nie ma zamontowanych platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych. Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi.</p>
<p><strong>Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla niepełnosprawnych.</strong></p>
<p>Na terenie placówki nie ma parkingu z wyznaczonym miejscem postojowym dla pojazdów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Przy ul. Mickiewicza 5 jest parking na trzy miejsca dla osób niepełnosprawnych umożliwiające zatrzymanie i postój samochodu.</p>
<p><strong>Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych</strong></p>
<p>Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.</p>
<p><strong>Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.</strong></p>
<p>Na terenie szkoły nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.</p>
<p><strong>Inne udogodnienia.</strong></p>
<p>Strona ma mozliwość powiększania i pomniejszania druku oraz zmieniania kontrastu.</p>