Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. płac i zatrudnienia
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa w Słonem
Wymiar etatu: 1/4
Ilość etatów: 1
Wydział: Szkoła Podstawowa
Data udostępnienia: 2021-10-18
Ogłoszono dnia: 2021-10-18
Termin składania dokumentów: 2021-10-27 15:00:00
Nr ogłoszenia: 4/2021
Zlecający: Dyrektor Szkoły Podstawowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie min. średnie i co najmniej 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość zasad rachunkowości i księgowości stosowanych w jednostkach sektora finansów publicznych;
2. znajomość przepisów prawa z zakresu ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela;
3. biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel oraz programów księgowych;
4. preferowane doświadczenie w płacach (minimum 1 rok);
5. preferowane doświadczenie w JST (minimum 2 lata);
6. dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy;
7. umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
2. znajomość przepisów prawa z zakresu ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela;
3. biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel oraz programów księgowych;
4. preferowane doświadczenie w płacach (minimum 1 rok);
5. preferowane doświadczenie w JST (minimum 2 lata);
6. dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy;
7. umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Sporządzanie list płac, prowadzenie kartotek płacowych i zasiłkowych pracowników, ewidencja czasu pracy, prowadzenie spraw związanych z naliczaniem składek ZUS i podatku dochodowego;
2. Sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę wykonywania przelewów składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, wynagrodzeń na indywidualne konta pracowników oraz innych potrąceń z list płac;
3. Przygotowywanie przelewów składek i należności na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego;
4. Prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej, zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin, sporządzanie raportów dla pracowników, prowadzenie spraw związanych z ustalaniem kapitału początkowego;
5. Współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego;
6. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach na wniosek pracownika;
7. Rozliczanie zobowiązań z ZUS, Urzędem Skarbowym, Kasą Zapomogowo-Pożyczkową, SKOK-iem oraz w zakresie ubezpieczenia grupowego pracowników;
8. Sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych z funduszu płac;
9. Pomoc przy obsłudze Systemu Informacji Oświatowej;
10. Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
11. Archiwizacja dokumentów na swoim stanowisku pracy;
12. Składanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych informacji do PFRON i GUS;
13. Sporządzanie sprawozdań dotyczących opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska;
14. Nadzór nad aktami prawnymi w zakresie płac i zatrudnienia;
15. Wykonywanie przelewów za faktury;
16. Wykonywanie obowiązków głównej księgowej podczas jej nieobecności. Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, prowadzenie kont w układzie syntetycznym i analitycznym oraz sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
17. Wykonywanie wszystkich innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Słonem;
18. Odpowiedzialność za całokształt spraw należących do obowiązków oraz za powierzone mienie;
2. Sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę wykonywania przelewów składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, wynagrodzeń na indywidualne konta pracowników oraz innych potrąceń z list płac;
3. Przygotowywanie przelewów składek i należności na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego;
4. Prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej, zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin, sporządzanie raportów dla pracowników, prowadzenie spraw związanych z ustalaniem kapitału początkowego;
5. Współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego;
6. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach na wniosek pracownika;
7. Rozliczanie zobowiązań z ZUS, Urzędem Skarbowym, Kasą Zapomogowo-Pożyczkową, SKOK-iem oraz w zakresie ubezpieczenia grupowego pracowników;
8. Sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych z funduszu płac;
9. Pomoc przy obsłudze Systemu Informacji Oświatowej;
10. Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
11. Archiwizacja dokumentów na swoim stanowisku pracy;
12. Składanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych informacji do PFRON i GUS;
13. Sporządzanie sprawozdań dotyczących opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska;
14. Nadzór nad aktami prawnymi w zakresie płac i zatrudnienia;
15. Wykonywanie przelewów za faktury;
16. Wykonywanie obowiązków głównej księgowej podczas jej nieobecności. Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, prowadzenie kont w układzie syntetycznym i analitycznym oraz sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
17. Wykonywanie wszystkich innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Słonem;
18. Odpowiedzialność za całokształt spraw należących do obowiązków oraz za powierzone mienie;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. praca w wymiarze 1/4 etatu,
2. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3. pakiet socjalny,
4. brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych.
2. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3. pakiet socjalny,
4. brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Słonem, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 2%.
V. Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. dokumenty poświadczające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe kwalifikacje i umiejętności;
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
6. oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. oświadczenie kandydata o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu rekrutacji przez Szkołę Podstawową w Słonem.
2. list motywacyjny,
3. dokumenty poświadczające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe kwalifikacje i umiejętności;
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
6. oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. oświadczenie kandydata o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu rekrutacji przez Szkołę Podstawową w Słonem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-10-27 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. płac i zatrudnienia” osobiście w siedzibie Szkoły Podstawowej w Słonem, ul. Szkolna 1, 66-008 Świdnica lub drogą pocztową w terminie do 27 października 2021 r.
List motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem szczegółowego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane
c. Miejsce:
w siedzibie Szkoły Podstawowej w Słonem, ul. Szkolna 1, 66-008 Świdnica
VII. Informacje dodatkowe:
1. W tym samym czasie zostanie przeprowadzony konkurs na stanowisko inspektora ds. płac i zatrudnienia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Świdnicy na ¾ etatu.
2. oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku przesyłki liczy się data stempla pocztowego);
3. kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji;
4. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.swidnica.zgora.pl);
5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wytypowani do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone;
6. Dyrektor Szkoły Podstawowej w Słonem zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru;
7. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (68) 327-31-36.