ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o wpis zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych Drukuj informacjęSprawa: Wniosek o wpis zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych

Szczegóły informacji

Wniosek o wpis zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych

Wydział: Wydział Organizacyjny i Spraw Społecznych

Ogłoszono dnia: 2022-04-15 11:28:52

Termin załatwienia

7 dni od wpływu wniosku zawierającego wymagane dokumenty

Osoba kontaktowa

Joanna Pestrowicz

Miejsce załatwienia

Wydział Organizacyjny, Edukacji i Spraw Społecznych
Plac Kosynierów 1C
67-400 Wschowa
II piętro - pokój 208

Telefon kontaktowy

65 540 89 50

Adres e-mail

powiat@wschowa.com.pl

Sposób załatwienia

Stowarzyszenie otrzymuje pismo o wpisaniu zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych. Pismo można odebrać osobiście za okazaniem dokumentu potwierdzającego tożsamość odbiorcy lub może być wysłane za pośrednictwem poczty (list polecony).

Miejsce odbioru

Wydział Organizacyjny, Edukacji i Spraw Społecznych
II piętro - pokój  208
lub
pocztą tradycyjną.

Wymagane Dokumenty

  1. Protokół z zebrania, zawierający informacje (uchwały) o dokonaniu zmian.
  2. Lista obecności członków Stowarzyszenia Zwykłego na zebraniu.
  3. Regulamin – jednolity tekst (jeśli zmiany dotyczyły zapisów w regulaminie).
Wszystkie dokumenty składa się w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w jednym egzemplarzu.
W przypadku zmiany regulaminu działalności należy załączyć 2 egzemplarze jednolitego tekstu regulaminu.

Czas realizacji

Organ nadzoru (starosta) dokonuje wpisu zmian do ewidencji w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku. W przypadku, gdy wniosek zawiera braki, starosta może wezwać do ich uzupełnienia. Termin na uzupełnienie dokumentacji przez stowarzyszenie – 14 dni.
Nieuzupełnienie wniosku o wpis zmian do ewidencji w terminie 14 dni spowoduje jego bezskuteczność.

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej.

Uwagi

DODATKOWE INFORMACJE:
  • w terminie 7 dni od dnia wystąpienia zmian danych, stowarzyszenie zwykłe składa wniosek do starosty o zamieszczenie w ewidencji zmienionych danych wraz z dokumentacją stanowiącą podstawę zmian,
  • obowiązkiem stowarzyszenia jest informowanie starosty o zmianie adresu zamieszkania przedstawiciela reprezentującego stowarzyszenie, a także osób z zarządu i komisji rewizyjnej.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1599);
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 maja 2016 r. w sprawie prowadzenia ewidencji stowarzyszeń zwykłych, jej wzoru oraz szczegółowej treści wpisów (Dz. U. z 2016 r. poz. 644);
3.  art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) zwanym dalej „Rozporządzeniem RODO”.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Wschowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Pestrowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-04-15 10:38:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Pestrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-04-15 11:28:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Eliza Lebedyńska-Maj
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-10 08:48:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
292 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony