Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o wpis zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych Drukuj informacjęSprawa: Wniosek o wpis zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłychSzczegóły informacji
Wniosek o wpis zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych
Wydział: Wydział Organizacyjny i Spraw Społecznych
Ogłoszono dnia: 2022-04-15 11:28:52
Termin załatwienia
7 dni od wpływu wniosku zawierającego wymagane dokumenty
Osoba kontaktowa
Joanna Pestrowicz
Miejsce załatwienia
Wydział Organizacyjny, Edukacji i Spraw Społecznych
Plac Kosynierów 1C67-400 Wschowa
II piętro - pokój 208
Telefon kontaktowy
65 540 89 50
Adres e-mail
powiat@wschowa.com.pl
Sposób załatwienia
Stowarzyszenie otrzymuje pismo o wpisaniu zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych. Pismo można odebrać osobiście za okazaniem dokumentu potwierdzającego tożsamość odbiorcy lub może być wysłane za pośrednictwem poczty (list polecony).
Miejsce odbioru
Wydział Organizacyjny, Edukacji i Spraw Społecznych
II piętro - pokój 208
lub
pocztą tradycyjną.
Wymagane Dokumenty
- Protokół z zebrania, zawierający informacje (uchwały) o dokonaniu zmian.
- Lista obecności członków Stowarzyszenia Zwykłego na zebraniu.
- Regulamin – jednolity tekst (jeśli zmiany dotyczyły zapisów w regulaminie).
Wszystkie dokumenty składa się w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w jednym egzemplarzu.
W przypadku zmiany regulaminu działalności należy załączyć 2 egzemplarze jednolitego tekstu regulaminu.
Czas realizacji
Organ nadzoru (starosta) dokonuje wpisu zmian do ewidencji w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku. W przypadku, gdy wniosek zawiera braki, starosta może wezwać do ich uzupełnienia. Termin na uzupełnienie dokumentacji przez stowarzyszenie – 14 dni.
Nieuzupełnienie wniosku o wpis zmian do ewidencji w terminie 14 dni spowoduje jego bezskuteczność.
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.
Uwagi
DODATKOWE INFORMACJE:
- w terminie 7 dni od dnia wystąpienia zmian danych, stowarzyszenie zwykłe składa wniosek do starosty o zamieszczenie w ewidencji zmienionych danych wraz z dokumentacją stanowiącą podstawę zmian,
- obowiązkiem stowarzyszenia jest informowanie starosty o zmianie adresu zamieszkania przedstawiciela reprezentującego stowarzyszenie, a także osób z zarządu i komisji rewizyjnej.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1599);
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 maja 2016 r. w sprawie prowadzenia ewidencji stowarzyszeń zwykłych, jej wzoru oraz szczegółowej treści wpisów (Dz. U. z 2016 r. poz. 644);
3. art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) zwanym dalej „Rozporządzeniem RODO”.
Załączniki
Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o wpis zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych Drukuj informacjęSprawa: Wniosek o wpis zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Wschowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-04-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Pestrowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-04-15 10:38:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Pestrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-04-15 11:28:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Eliza Lebedyńska-Maj |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-10 08:48:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 292 raz(y) |