ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Otyniu wraz z wymianą instalacji wodociągowej i instalacji centralnego ogrzewania dz. nr 318/4 położonej w Otyniu” (roboty budowlane) Drukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Otyniu wraz z wymianą instalacji wodociągowej i instalacji centralnego ogrzewania dz. nr 318/4 położonej w Otyniu” (roboty budowlane)

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Otyniu wraz z wymianą instalacji wodociągowej i instalacji centralnego ogrzewania dz. nr 318/4 położonej w Otyniu” (roboty budowlane)

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Otyń

Finansowanie: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach LRPO na lata 2007-1013 + Budżet Gminy

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2014-06-20 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-06-20 11:05:00

Ogłoszono dnia: 2014-06-05 przez Fryderyk Czekała

Treść:

Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 05.06.2014 pod numerem -189936 - 2014; Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otyń , Rynek 1, 67-106 Otyń, woj. lubuskie, tel. 068 350 58 16, faks 068 350 58 16.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.otyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Otyniu wraz z wymianą instalacji wodociągowej i instalacji centralnego ogrzewania dz. nr 318/4 położonej w Otyniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Otyniu wraz z wymianą instalacji wodociągowej i instalacji centralnego ogrzewania dz. nr 318/4 położonej w Otyniu. Prace obejmują m.in. następujące zadania: I. Termomodernizacja Termomodernizacja - Ocieplenie budynku szkoły 1. Cokół 2. Kondygnacje naziemne 3. Obróbki blacharskie 4. Wejścia i Wiatrołapy 5. Instalacja Odgromowa 6. Opaska wokół budynku 7. Wywóz gruzu złomu Docieplenie stropodachów 8. Pokrycie i docieplenie 9. Obróbki blacharskie 10. Otynkowanie przewodów wentylacyjnych 11. Wywóz gruzu Wymiana Okien 12. Wymiana okien i drzwi 13. Wywóz gruzu i złomu 14. Obróbki blacharskie i przemurowanie kominów Instalacje w budynku Zespołu Szkół w Otyniu 15. Instalacja c-o cz. A 16. Instalacja c-o cz. B 17. Instalacja c-o cz. C 18. Instalacje c-o piony 19. Demontaż starej instalacji c-o Instalacja zimnej wody , ciepłej i cyrkulacji 20. Roboty montażowe - instalacja p-poż 21. Roboty montażowe - Montaż instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji 22. Roboty montażowe - montaż zaworów i izolacje 23. Roboty montażowe - wymiana baterii i podejść pod baterie i zawory 24. Roboty remontowo-budowlane 25. Demontaż instalacji wodociągowych 26. Wymiana hydrantów i montaż zabezpieczenia pożarowego na rurach (rozdzielenie instalacji stalowej od instalacji z tworzywa sztucznego) Remont garażu 27. Prace rozbiórkowe 28. Ściana garażu 29. remont tarasu nad garażem 30. Ocieplenie budynku garażu 31. ocieplenie mieszkania 32. Wywiezienie gruzu 33. Naprawa poszycia papowego dachu nad wejściem szkoły i do biblioteki II. Instalacja solarna 1. Instalacja solarna 2. Rurociągi na dachu 3. Obudowa rurociągów 4. Rurociągi w budynku i kotłowni III. Wykonanie tablic informacyjnych zgodnie ze specyfikacją techniczną tablic załączoną w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.26.12.10-9, 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w kwocie 50.000 zł
III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie tym, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zadania polegające na termomodernizacji obiektu o wartości robót nie mniejszej niż 1.000.000 zł każde
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności - ogólnobudowlanej, osoba ta powinna być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownikami robót, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności -sanitarnej oraz elektrycznej, osoby te powinny być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorysy ofertowe na podstawie przedmiarów robót i załączonych kosztorysów ślepych, dowód wniesienia wadium, Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie oraz rodzaj prac jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń, pokój nr 15 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
/-/ Teresa Kaczmarek
Wójt Gminy Otyń

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Otyń
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Fryderyk Czekała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Fryderyk Czekała
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-05 14:01:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-05 14:10:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-07-30 14:47:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1440 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony