Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie zadania inwestycyjnego „Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Otyń” (usługi)

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Otyń

Finansowanie: Budżet Gminy

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2014-06-24 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-06-24 11:05:00

Ogłoszono dnia: 2014-06-16 przez Fryderyk Czekała

Treść:

Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 16.06.2014 pod numerem - 202322 - 2014; Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otyń , Rynek 1, 67-106 Otyń, woj. lubuskie, tel. 068 350 58 16, faks 068 350 58 16.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.otyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Otyń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia polegające na: Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Otyń.
Czasław Trasa 1: Nowa Sól - Czasław - godz. 620 - 11km Trasa 2: Czasław - Nowa Sól - godz. 705 - 20km Trasa 3: Nowa Sól - Czasław - 1430 - 20km Trasa 4: Czasław - Nowa Sól - godz. 1515 - 20km Trasa 5: Nowa Sól - Czasław - 1600 - 20km Trasa 6: Czasław - Nowa Sól - godz. 1645 - 13km Dzienny kilometraż wynosi: 104 km. Umowa obejmuje świadczenie usług tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku. Trasa będzie obsługiwana od lipca do grudnia 2014 r. Miejscowości: Nowa Sól, Otyń, Zakęcie, Konradowo, Ługi, Czasław, Ilość miejsc siedzących min. 17
Bobrowniki Trasa 1: Nowa Sól - Bobrowniki - godz. 500 - 12 km Trasa 2: Bobrowniki - Nowa Sól - godz. 525 - 12 km Trasa 3: Nowa Sól - Bobrowniki - godz. 550 - 12 km Trasa 4: Bobrowniki - Nowa Sól - godz. 615 - 12 km Trasa 5: Nowa Sól - Bobrowniki - godz. 640 - 12 km Trasa 6: Bobrowniki - Nowa Sól - godz. 710 - 12 km Trasa 7: Nowa Sól - Bobrowniki - godz. 915 - 12 km Trasa 8: Bobrowniki - Nowa Sól - godz. 940 - 12 km Trasa 9: Nowa Sól - Bobrowniki - godz. 1340 - 12 km Trasa 10: Bobrowniki - Nowa Sól - godz. 1405 - 12 km Trasa 11: Nowa Sól - Bobrowniki - godz. 1435 - 12 km Trasa 12: Bobrowniki - Nowa Sól - godz. 1505 - 12 km Trasa 13: Nowa Sól - Bobrowniki - godz. 1530 - 12 km Trasa 14: Bobrowniki - Nowa Sól - godz. 1555 - 12 km Dzienny kilometraż wynosi: 168 km. Umowa obejmuje świadczenie usług tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku. Trasa będzie obsługiwana w lipcu i sierpniu oraz przez 5 dni grudnia 2014 r. Miejscowości: Nowa Sól, Otyń, Bobrowniki Ilość miejsc siedzących min. 17.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r. nr 1414 ze zmianami),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie tym wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń, pokój nr 15 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
/-/ Teresa Kaczmarek
Wójt Gminy Otyń

Załączniki