Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Kierownik WTZ
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-10-22 19:40:26 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Podstawowe obowiązki Kierownika Warsztatów Terapii Zajęciowej:
- kierowanie pracą WTZ,
- planowanie przerwy wakacyjnej uczestników,
- planowanie urlopów kadry Warsztatów,
- przewodniczenie Radzie Programowej Warsztatów,
- zapewnienie odpowiednich warunków pracy i organizowanych zajęć w Warsztatach,
- rozdział zadań i środków do ich wykonania, z uwzględnieniem ich rangi, priorytetu, kwalifikacji zawodowych i obciążenia pracą bieżącą wykonawców,
- prowadzenie gospodarki finansowej i materiałowej Warsztatów,
- zwiększanie efektywności działania WTZ,
- nadzór służbowy nad wykonywanymi przez podległych pracowników zadaniami,
- nadzór nad warunkami pracy podległych pracowników,
- ocenianie pracowników,
- nadzorowanie przestrzegania prawa, wewnętrznych aktów normatywnych
i obowiązujących norm etycznych przez podległych pracowników, - delegowanie pracowników,
- wprowadzanie nowo przyjętych pracowników w przydzielone im zadania oraz udzielanie im wyjaśnień dotyczących ich obowiązków, uprawnień oraz zakresu ich odpowiedzialności,
- sporządzanie sprawozdań z działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej,
- prowadzenie wymaganej dokumentacji administracyjnej dotyczącej spraw związanych z ustalonym zakresem,
- kierowanie bieżącą działalnością WTZ oraz reprezentowanie tej jednostki organizacyjnej na zewnątrz,
- organizowanie pracy warsztatów Terapii Zajęciowej według przyjętego regulaminu,
- sprawowanie nadzoru merytorycznego nad realizacją zajęć rehabilitacyjnych uczestników WTZ,
- analiza jakości pracy i dokonywanie ocen stopnia realizacji programu działalności rehabilitacyjnej WTZ,
- dysponowanie środkami określonymi w preliminarzu,
- prowadzenie procesu przyjmowania i skreślania uczestników WTZ.
Kierownik Warsztatów jest uprawniony do:
- zatrudniania pracowników zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w ramach zatwierdzonej struktury,
- ustalania zakresów czynności pracownikom,
- rozwiazywania stosunków pracy z pracownikami,
- przyznawania nagród oraz wymierzania kar porządkowych pracownikom,
- nadzorowania nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań przez pracowników,
- prowadzenia prac remontowych, uzupełniania wyposażenia zgodnie z przyznanymi środkami na ten cel,
- współdziałania ze służbami opieki medycznej i Państwową Inspekcją Sanitarną.