Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZGL.111.1.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: ZGL.111.1.2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor ds. administracyjnych i eksploatacyjnych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu ul. Krótka 2
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu
Data udostępnienia: 2024-05-16
Ogłoszono dnia: 2024-05-16
Termin składania dokumentów: 2024-05-28 10:00:00
Nr ogłoszenia: ZGL.111.1.2024
Zlecający: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,
b) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej określonym stanowisku,
g) prawo jazdy kat. B.
- wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,
b) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej określonym stanowisku,
g) prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie o profilu technicznym, administracyjnym, itp.,
b) znajomość przepisów prawa niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków z zakresu prawa samorządu gminnego, finansów publicznych, zamówień publicznych, prawa budowlanego, energetycznego, wodnego oraz ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, itp.,
c) znajomość zagadnień z dziedziny prawa budowlanego, warunków technicznych, konserwacji i remontów,
d) znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych tj. edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, umiejętność korzystania z Internetu oraz poczty elektronicznej,
b) znajomość przepisów prawa niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków z zakresu prawa samorządu gminnego, finansów publicznych, zamówień publicznych, prawa budowlanego, energetycznego, wodnego oraz ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, itp.,
c) znajomość zagadnień z dziedziny prawa budowlanego, warunków technicznych, konserwacji i remontów,
d) znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych tj. edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, umiejętność korzystania z Internetu oraz poczty elektronicznej,
e) umiejętność pracy samodzielnie, jak i w zespole,
f) wysoka kultura osobista, komunikatywność, zdolność zapobiegania konfliktów, odpowiedzialność, asertywność, terminowość, dobra organizacja pracy, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
f) wysoka kultura osobista, komunikatywność, zdolność zapobiegania konfliktów, odpowiedzialność, asertywność, terminowość, dobra organizacja pracy, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie obsługi technicznej budynków, w tym m.in. zapewnienie realizacji okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
2) przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie usług komunalnych, robót budowlanych i innych niezbędnych do właściwego administrowania zasobem gminnym,
3) przyjmowanie zgłoszeń awarii oraz nadzór nad ich usuwaniem,
4) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji robót budowlanych,
5) odbiór zleconych robót budowlanych oraz usług związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości,
2) przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie usług komunalnych, robót budowlanych i innych niezbędnych do właściwego administrowania zasobem gminnym,
3) przyjmowanie zgłoszeń awarii oraz nadzór nad ich usuwaniem,
4) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji robót budowlanych,
5) odbiór zleconych robót budowlanych oraz usług związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości,
6) realizacja wniosków o przeprowadzenie remontów oraz przestawienie pieców,
7) kontrola poprawności działania układów pomiarowych w lokalach gminnych,
8) dokonywanie oględzin stanu technicznego lokali.
7) kontrola poprawności działania układów pomiarowych w lokalach gminnych,
8) dokonywanie oględzin stanu technicznego lokali.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) miejsce wykonywania pracy: biuro zlokalizowane na parterze w budynku administracyjnym przy ul. Krótkiej 2 w Międzyrzeczu,
3) stanowisko pracy wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe, komputer oraz inne środki do pracy,
4) naturalne i sztuczne światło,
5) praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
6) w trakcie procesu pracy tworzone będą dokumenty elektronicznie i papierowo,
7) pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami,
8) w przeważającej części dnia pracy praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku,
9) pracownik będzie przebywał w terenie otwartym w różnych warunkach atmosferycznych i przemieszczał się swoim samochodem,
10) zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe, konieczność szybkiego podejmowania decyzji, praca z dużym, stałym dopływem informacji.
2) miejsce wykonywania pracy: biuro zlokalizowane na parterze w budynku administracyjnym przy ul. Krótkiej 2 w Międzyrzeczu,
3) stanowisko pracy wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe, komputer oraz inne środki do pracy,
4) naturalne i sztuczne światło,
5) praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
6) w trakcie procesu pracy tworzone będą dokumenty elektronicznie i papierowo,
7) pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami,
8) w przeważającej części dnia pracy praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku,
9) pracownik będzie przebywał w terenie otwartym w różnych warunkach atmosferycznych i przemieszczał się swoim samochodem,
10) zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe, konieczność szybkiego podejmowania decyzji, praca z dużym, stałym dopływem informacji.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae (CV),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwalifikacje,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w przypadku zatrudnienia
– zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu,
7) oświadczenia kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- że posiada nieposzlakowaną opinię,
- że posiada prawo jazdy kat. B,
8) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – dokument określony w przepisach o służbie cywilnej potwierdzający znajomość języka polskiego.
2) curriculum Vitae (CV),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwalifikacje,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w przypadku zatrudnienia
– zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu,
7) oświadczenia kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- że posiada nieposzlakowaną opinię,
- że posiada prawo jazdy kat. B,
8) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – dokument określony w przepisach o służbie cywilnej potwierdzający znajomość języka polskiego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-05-28 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w formie pisemnej należy kierować na adres:
Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu,
ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz
ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Podinspektor ds. administracyjnych i eksploatacyjnych”
„Podinspektor ds. administracyjnych i eksploatacyjnych”
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu,
ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz
ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
1) konkurs przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez kierownika Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu,
2) nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane,
3) oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane,
4) osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej za pośrednictwem informacji opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej ZGL przy ogłoszeniu o naborze, ewentualnie telefonicznie lub pisemnie.
5) kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego,
6) o przebiegu prac kwalifikacyjnych kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie,
7) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ZGL: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zgl_miedzyrzecz/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie jednostki,
8) kontakt: ZGL - tel. 95 721 15 90.
2) nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane,
3) oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane,
4) osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej za pośrednictwem informacji opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej ZGL przy ogłoszeniu o naborze, ewentualnie telefonicznie lub pisemnie.
5) kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego,
6) o przebiegu prac kwalifikacyjnych kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie,
7) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ZGL: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zgl_miedzyrzecz/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie jednostki,
8) kontakt: ZGL - tel. 95 721 15 90.