Zamówienia publiczne do 30 000 euro do 31.12.2019r.
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
„WYKONYWANIE KONTROLI OKRESOWYCH ROCZNYCH ORAZ PIĘCIOLETNICH W BUDYNKACH I LOKALACH MIESZKALNYCH ORAZ USŁUGOWYCH ZARZĄDZANYCH I ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W MIĘDZYRZECZU ZGODNIE Z ART. 62 UST. 1 USTAWY Z DNIA 07 LIPCA 1994R. „PRAWO BUDOWLANE””
Akapit nr 1 - brak tytułu
Znak sprawy: ZGL.4411.2.2020
|
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawa zamówień publicznych.
Zamawiający:
ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ w MIĘDZYRZECZU
ul. Krótka 2
66 – 300 MIĘDZYRZECZ
TEL. (95) 721 15 93
NIP: 596-000-65-53 REGON: 363382523
|
Zaprasza do złożenia ofert na:
„WYKONYWANIE KONTROLI OKRESOWYCH ROCZNYCH ORAZ PIĘCIOLETNICH W BUDYNKACH I LOKALACH MIESZKALNYCH ORAZ USŁUGOWYCH ZARZĄDZANYCH I ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W MIĘDZYRZECZU ZGODNIE Z ART. 62 UST. 1 USTAWY Z DNIA 07 LIPCA 1994R. „PRAWO BUDOWLANE””
|
Postępowanie prowadzone wg regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, wprowadzonego do stosowania Zarządzeniem Nr 2/2016 Kierownika ZGL w Międzyrzeczu z dnia 24 marca 2016 r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
Zatwierdził:
Kierownik Zakładu Gospodarki Lokalowej
w Międzyrzeczu
Dorota Żeberska
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ)
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa, tj. wykonywanie kontroli okresowych rocznych oraz pięcioletnich w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz usługowych zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej
w Międzyrzeczu (ZGL) zgodnie z art. 62 ust. 1 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. „Prawo Budowlane” (Dz.U.2019.11.86 t.j. z późniejszymi zmianami), z wyłączeniem kontroli przewodów kominowych, o których mowa art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c) ww. Ustawy. - Przedmiot zamówienia obejmuje teren Gminy Międzyrzecz - budynki i lokale gminne położone w niżej wymienionych miejscowościach: Międzyrzecz, Nietoperek, Kęszyca Leśna, Wyszanowo, Kursko, Rojewo,
- Szczegółowy wykaz adresowy wraz z określeniem terminów kontroli rocznych
i 5-letnich zawiera „Wykaz adresowy” stanowiący załącznik Nr 4 do niniejszego OPZ.
- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO
- Zamawiający wymaga, aby :
- Kontrole okresowe wykonywane były zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, ochrony p. poż., a także zgodnie z obowiązującymi normami z zakresu warunków bezpieczeństwa.
- Zlecone prace wykonywane będą przez pracowników uprawnionych
do wykonywania tych czynności (wymagane kserokopie: uprawnień budowlanych
w danej specjalności oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). - Po wykonaniu kontroli sporządzony zostanie protokół z kontroli, który uwzględniał będzie wszystkie lokale oraz części wspólne budynku, przedłożony Administratorowi, tj. ZGL.
- Potwierdzeniem dokonania kontroli danego lokalu będzie załączona do protokołu lista z podpisami najemców.
- Lokale nieudostępnione przez najemców Wykonawca zgłosi pisemnie w formie oświadczenia do Administratora. Wykonawca za niewykonany przegląd w lokalach nieudostępnionych nie otrzyma wynagrodzenia.
- Zamawiający po otrzymaniu od Wykonawcy pisemnego zgłoszenia złożonego
w formie oświadczenia o lokalach nieudostępnionych dokona ustaleń z najemcami lokali co do kolejnego terminu przeprowadzenia kontroli w zakresie minimum:
- dla okresowych rocznych kontroli stanu technicznego – kontrola instalacji gazowej
- dla okresowych 5-letnich kontroli stanu technicznego – kontrola instalacji gazowej, badania instalacji elektrycznej (pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, pomiar rezystancji uziomów)
Wykonawca w kolejnym uzgodnionym z Zamawiającym terminie ponownie przeprowadzi kontrole, w zakresie minimum, o którym mowa powyżej i dostarczy Zamawiającemu protokoły z przeprowadzonych kontroli. Za przeprowadzone kontrole w dodatkowo uzgodnionym terminie Wykonawca otrzyma wynagrodzenie odpowiednio co do lokalizacji obiektu budowlanego i ilości lokali, w których przeprowadzona została kontrola według cen jednostkowych wynikających
z formularza cenowego
z formularza cenowego
- Kontrole będą prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynku.
- Zakres rzeczowy w ciągu okresu trwania zlecenie obejmuje:
- Zapoznanie się z protokołami z poprzednio wykonanych kontroli
- Terminowe wykonanie powierzonego zadania, potwierdzonego protokolarnie
dla każdej z branż oddzielnie. - W ramach okresowej rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
dla budynków: ul. Kazimierza Wielkiego 57, ul. Poznańska 111, ul. Poznańska 113 należy również przeprowadzić badanie poprawności działania wyłączników przeciwpożarowych prądu. Na okoliczność przeprowadzonego badania należy sporządzić odrębny protokół dla każdego obiektu oddzielnie. - W ramach okresowej rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
dla budynku - ul. Kazimierza Wielkiego 57 należy również przeprowadzić badanie poprawności działania awaryjnego oświetlenia. Na okoliczność przeprowadzonego badania należy sporządzić odrębny protokół. - W ramach okresowej 5-letniej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych należy również przeprowadzić badania instalacji elektrycznej (pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, pomiar rezystancji uziomów i badanie instalacji odgromowej) zgodnie
z obowiązującymi normami, oraz zakres kontroli określony w Art. 62 ust.1 pkt. 1 ustawy „Prawo budowlane”. - Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego w dodatkowo ustalonym przez Zamawiającego terminie według wymagań określonych w pkt II ust. 1 pkt 6) niniejszego OPZ.
- Niezwłoczne zgłoszenie Zarządcy (Zamawiającemu) wszelkich stanów zagrożenia,
w szczególności w zakresie spełnienia wymagań podstawowych (bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa użytkowania, możliwości utrzymania właściwego stanu technicznego) o których mowa w Ustawie „Prawo budowlane”. - Wywieszenie ogłoszeń na klatkach schodowych budynku o zaplanowanych w dwóch terminach kontrolach, co najmniej z 7-dniowym wyprzedzeniem. Termin drugiej kontroli powinien być wyznaczony w innym dniu niż termin pierwszej kontroli.
- Koszty związane z ogłoszeniem ponosi Wykonawca.
- O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia
do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia. Posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także ubezpieczenie OC. - Wykonawca dokona wizji lokalnej oraz uzyska na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku.
- KRYTERIA BRANE POD UWAGĘ PRZY OCENIE OFERT:
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wykonawca określi w ,,Formularzu oferty” – załącznik Nr 1 wartość brutto i wartość netto za całą usługę będącą przedmiotem umowy w trakcie trwania umowy na podstawie wypełnionego „Formularza cenowego” – Załącznik Nr 6 oraz określi ceny jednostkowe za przeprowadzenie kontroli okresowej rocznej i pięcioletniej za jeden lokal w obiektach budowlanych uzależnione od ilości lokali występujących w tych obiektach.
- Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
- Zamawiający wybierze ofertę kierując się kryterium wyboru: cena – 100%, wg wzoru:
oferta z najniższą ceną
liczba punktów oferty badanej = ------------------------------------- x 100 pkt x 100 %
cena oferty badanej
- Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Wybrana zostanie oferta, która otrzymała największą liczbę punktów.
- Jeżeli, Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu
na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. - Stawka musi być wyrażona w złotych (PLN).
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Ofertę wraz z wypełnionym formularzem cenowym oraz pozostałe dokumenty wymagane od Wykonawców należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim, w jednym egzemplarzu.
- Ofertę składa się w zaklejonym, nienaruszonym jednym opakowaniu (kopercie). Ofertę podpisują osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Za podpis uważa się czytelny podpis (imię i nazwisko) w przypadku braku pieczątki z imieniem i nazwiskiem. Można parafować tylko w przypadku czytelnej pieczątki z imieniem i nazwiskiem wykonawcy upoważnionego do podpisania oferty.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na „Formularzu oferty” z załączonym „Formularzem cenowym” w siedzibie Zamawiającego w kopercie zaadresowanej
na Zamawiającego i opatrzonej napisem:
Zapytanie ofertowe na:
„KONTROLE OKRESOWE ROCZNE I PIĘCIOLETNIE
OBIEKTÓW BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ
ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W MIĘDZYRZECZU”
- ISTOTNE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZAWIERANEJ UMOWY
Wzór umowy jaki podpisze Zamawiający z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 2
do OPZ.
do OPZ.
- WYMAGANIA JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA PRZY REALIZACJI ZAMÓWIENIA I DOKUMENTY JAKIE MUSI DOSTARCZYĆ WYKONAWCA
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UBIEGANIA SIĘ
O ZAMÓWIENIE.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Mają zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
- Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Zawrą i przedstawią Zamawiającemu ważną i aktualną umowę ubezpieczenia (kserokopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem)
od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej
od wysokości 30 000,00 zł najpóźniej do dnia podpisania umowy. - Nie zalegają w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne
- Nie zalegają w opłacaniu podatków
- W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny
do wykonania zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć dokumenty w chwili składania oferty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru (wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej (wygenerowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
- Wykaz imienny osób przewidywanych do wykonania kontroli okresowych
z podaniem numeru uprawnień budowlanych dla branż: budowlanej, sanitarnej
i elektrycznej (do wykazu załączyć zaświadczenia o przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa wszystkich osób ujętych w wykazie) - Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu składek ZUS i podatków
- Oświadczenie o dyspozycyjności Wykonawcy
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych
za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zakładu Gospodarki Lokalowej
w Międzyrzeczu ul. Krótka 2 66-300 Międzyrzecz, pok. nr 4 lub przesłać
na adres Zamawiającego. - Termin składania ofert upływa w dniu 28.01.2020 r. o godz. 13.00
- Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom nie otwarte.
- MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.01.2020 r. o godz. 13.30 w Zakładzie Gospodarki Lokalowej
w Międzyrzeczu ul. Krótka 2 66-300 Międzyrzecz, pok. nr 3.
w Międzyrzeczu ul. Krótka 2 66-300 Międzyrzecz, pok. nr 3.
- OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Paulina Dymel - tel. 95 721 15 92
Artur Rogala – tel. 95 721 15 93
Załączniki
Nr 1 - Formularz oferty
Nr 2 – Wzór umowy
Nr 3 – Wzory protokołów okresowych kontroli
- Protokół z okresowej „pięcioletniej” kontroli stanu technicznego budynku wraz z zakresem okresowej kontroli „rocznej”
- Protokół z okresowej „rocznej” kontroli stanu technicznego budynku
- Protokół z okresowej kontroli instalacji gazowej
- Protokół przeglądu technicznego instalacji gazowej od kurka głównego do instalacji w mieszkaniach i lokalach użytkowych
- Protokół z okresowej rocznej kontroli stanu technicznego – przyłącza
- Protokół z okresowej kontroli i oceny stanu technicznego instalacji sanitarnych obiektu budowlanego co pięć lat
- Protokół z pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznych
- Protokół z pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przed dotykiem pośrednim przez samoczynne szybkie wyłączenie zasilania
- Protokół badań technicznych instalacji odgromowej
- Protokół z pomiarów rezystancji uziemień
Nr 4 – Wykaz adresowy obiektów budowlanych wraz z terminami kontroli
Nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy
Nr 6 – Formularz cenowy
Nr 6 – Formularz cenowy
Załączniki
Pobierz dane XML „WYKONYWANIE KONTROLI OKRESOWYCH ROCZNYCH ORAZ PIĘCIOLETNICH W BUDYNKACH I LOKALACH MIESZKALNYCH ORAZ USŁUGOWYCH ZARZĄDZANYCH I ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W MIĘDZYRZECZU ZGODNIE Z ART. 62 UST. 1 USTAWY Z DNIA 07 LIPCA 1994R. „PRAWO BUDOWLANE”” Drukuj informację „WYKONYWANIE KONTROLI OKRESOWYCH ROCZNYCH ORAZ PIĘCIOLETNICH W BUDYNKACH I LOKALACH MIESZKALNYCH ORAZ USŁUGOWYCH ZARZĄDZANYCH I ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W MIĘDZYRZECZU ZGODNIE Z ART. 62 UST. 1 USTAWY Z DNIA 07 LIPCA 1994R. „PRAWO BUDOWLANE””
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-01-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Żeberska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-01-21 10:14:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Agata Strzelczyk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-01-21 10:23:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Agata Strzelczyk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-01-21 11:26:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1013 raz(y) |