ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 30 000 euro do 31.12.2019r.

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

„KONSERWACJA BIEŻĄCA ORAZ POGOTOWIE TECHNICZNE DLA BUDYNKÓW I LOKALI GMINNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W MIĘDZYRZECZU”

Informacja ogłoszona dnia 2018-12-12 14:45:07 przez Dorota Żeberska

Akapit nr 1 - brak tytułu

Międzyrzecz dnia 12.12.2018 r.
Znak sprawy z rejestru: 47/2018
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawa zamówień publicznych.
 
Zamawiający:
 
ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ w MIĘDZYRZECZU
ul. Krótka 2
66 – 300 MIĘDZYRZECZ
TEL. (95) 721 15 93
 
NIP:   596-000-65-53    REGON: 363382523

 
Zaprasza do złożenia ofert na:
 
„KONSERWACJA BIEŻĄCA ORAZ POGOTOWIE TECHNICZNE DLA BUDYNKÓW I LOKALI GMINNYCH
ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W MIĘDZYRZECZU”
 
 
Postępowanie prowadzone wg regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, wprowadzonego do stosowania Zarządzeniem Nr 02/03 /2016 Kierownika ZGL w Międzyrzeczu z dnia 24 marca 2016 r. w sprawie:  wprowadzenia regulaminu udzielania przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
 
 
 
                                                                                         Zatwierdził:
                                                          Kierownik Zakładu Gospodarki Lokalowej  w Międzyrzeczu
                                                                                       Dorota Żeberska
 
                                              
 
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
1. Zamawiający oszacował przedmiot zamówienia na kwotę brutto 130 000,00 zł.
2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na bieżącej konserwacji nie stanowiących remontu w rozumieniu Art. 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, niezbędnej do utrzymania w należytym stanie technicznym zasobu komunalnego, w tym konserwacji prowadzonej  w ramach tzw. „pogotowia technicznego” w budynkach i lokalach administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu na terenie Gminy Międzyrzecz w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje teren Gminy Międzyrzecz - budynki i lokale gminne położone w niżej wymienionych miejscowościach: Międzyrzecz, Nietoperek, Kęszyca, Kęszyca Leśna, Pniewo, Kaława, Kalsko, Lubosinek, Wyszanowo, Gorzyca, Kursko, Kuligowo, Bukowiec, Jagielnik, Rojewo,  
4. Zakres usługi obejmuje min. roboty: murarskie, malarskie, szklarskie, dekarskie, ciesielskie, stolarskie, pokrywcze, izolacyjne, posadzkowe i wykładzinowe, kowalsko-ślusarskie, elektryczne, instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji gazowych, instalacji centralnego ogrzewania, zduńskie.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, sztuką budowlaną i wiedzą techniczną.
6. Wykonawca dokona wizji lokalnej oraz uzyska na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
 
 
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
 
Od dnia 01 stycznia 2019 r. od godz. 00.00 do 31 grudnia 2019 roku godz. 24:00.
 
III. OKRES GWARANCJI
Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty liczonej od daty odbioru usługi.
 
IV. KRYTERIA BRANE POD UWAGĘ PRZY OCENIE OFERT:
 
1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Wykonawca określi w ,,Formularzu oferty” – załącznik Nr 1 stawkę roboczogodziny za konserwacje, usuwanie awarii.
3. Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
4. Zamawiający wybierze ofertę kierując się kryterium wyboru:  cena – 100%, wg wzoru:
 
 
                oferta z najniższą ceną
     liczba punktów oferty badanej = -------------------------------------   x 100 pkt  x 100 %
          cena oferty badanej
 
5. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wybrana zostanie oferta, która otrzymała największą liczbę punktów.
7. Jeżeli, Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
8. Stawka musi być wyrażona w złotych (PLN).
 
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
 
1. Ofertę oraz pozostałe dokumenty wymagane od Wykonawców należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim, w jednym egzemplarzu.
2. Ofertę składa się w zaklejonym, nienaruszonym jednym opakowaniu (kopercie). Ofertę podpisują osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Za podpis uważa się czytelny podpis (imię i nazwisko) w przypadku braku pieczątki z imieniem i  nazwiskiem. Można parafować tylko w przypadku czytelnej pieczątki z imieniem i nazwiskiem wykonawcy upoważnionego do podpisania oferty.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 4 do dnia 24.12.2018 r. do godz. 9.00 w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem:
Zapytanie ofertowe na:
„KONSERWACJA BIEŻĄCA ORAZ POGOTOWIE TECHNICZNE DLA BUDYNKÓW I LOKALI GMINNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W MIĘDZYRZECZU”
 
 
VI. ISTOTNE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZAWIERANEJ UMOWY
 
Wzór umowy jaki podpisze Zamawiający z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 2 do OPZ.
 
VII. WYMAGANIA JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA PRZY REALIZACJI ZAMÓWIENIA I DOKUMENTY JAKIE MUSI DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UBIEGANIA SIĘ O ZAMÓWIENIE.
 
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Mają zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie wykonawstwa usług konserwacyjno-naprawczych zgodnym z przedmiotem zamówienia
3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
5) Zawrą i przedstawią Zamawiającemu ważną i aktualną umowę ubezpieczenia (kserokopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej od wysokości 60 000,00 zł najpóźniej do dnia podpisania umowy.
6) Nie zalegają w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne
7) Nie zalegają w opłacaniu podatków
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć  dokumenty w chwili składania oferty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru (wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej (wygenerowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) – szt. …..  .
2) oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu składek ZUS i podatków
3) oświadczenie o dyspozycyjności Wykonawcy
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub  kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 
 
VIII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT
 
1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zakładu Gospodarki Lokalowej
w Międzyrzeczu ul. Krótka 2  66-300 Międzyrzecz,  pok. Nr 4 lub przesłać 
na adres Zamawiającego.
2. Termin składania ofert upływa w dniu 24.12.2018 r. o godz. 9.00
3. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom nie otwarte.
 
 
IX. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.12.2018 r. o godz. 09.30 w Zakładzie Gospodarki Lokalowej w    Międzyrzeczu ul. Krótka 2  66-300 Międzyrzecz,  pok. Nr 7a.
 
X. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
 
Artur Rogala   tel. 95 721 15 93.
 
 
 
Załączniki
Nr 1 – Formularz oferty
Nr 2 – Wzór umowy z załącznikami
Nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dorota Żeberska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-12-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Żeberska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-12-12 14:38:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-12-12 14:45:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-12 14:45:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
435 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony