ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Szkolno - Przedszkolny w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sposób załatwiania spraw

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-12-11 11:24:03 przez Łukasz Kamerduła

Akapit nr - brak tytułu

Sekretariat Szkoły czynny jest od poniedziałku do piątku 
w godzinach 7.00 - 15.00.
  • tel./fax 68 383 51 78
  • e-mail: 
Korespondencję proszę kierować na adres:
  • Zespół Szkolno - Przedszkolny
  • Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie
  • ul. Bohaterów Wojska Polskiego 21, 66-600 Krosno Odrzańskie
Warunkiem wszczęcia postępowania wyjaśniającego w przypadku skierowania do placówki korespondencji mającej cechy skargi lub wniosku jest spełnienie wymogów wynikających z art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. -http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20000981071).
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej:
  • wskazanie osoby (imienia i nazwiska) wnoszącego,
  • adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy oraz numeru domu i mieszkania),
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy.
Szkoła nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
Dyrekcja szkoły przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków zgodnie z terminami zebrań z Rodzicami w danym roku szkolnym lub po wcześniejszym umówieniu się.
Dyrektor szkoły, p. Wioletta Radecka  - Weretko – gabinet sekretariat, I piętro
« powrót do poprzedniej strony