ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zapytanie ofertowe

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
GOPS.252.1.2024
                                                                                                                                                                     Brody, dnia 16.05.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 
Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach, 68-343 Brody ul. Rynek 2, zaprasza do złożenia ofert na:
  1. Przedmiot zamówienia: Specjalistyczne Usługi Opiekuńcze (SUO)
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi – w zakresie terapii metodą Tomatisa dla osób małoletnich na terenie Gminy Brody w roku 2024
        2.1 Zakres zadań do realizacji:
  1. Metoda Tomatisa- 4 sesje w łącznej ilości 76 godzin ( 3 sesje po 20 godzin miesięcznie, 1 sesja przypominająca 16 godzin).
 
         3. Opis warunków udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków – decyduje najniższa cena.
         3.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać osoby, które spełniają poniższe warunki:
              Zgodnie z  3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. Nr 189, poz. 1598 ze zm.):
  1. Specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.
  2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
  1. szpitalu psychiatrycznym
  2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi
  3. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym
  4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym
  5. zakładzie rehabilitacji
  6. innej jednostce niż wymienione w 1-5, świadczące usługi specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
            W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą kwalifikacje zawodowe określone w  3 ust. 1 w/w rozporządzenia, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w  3 ust. 2 w/w rozporządzenia i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.
Terapia logopedy może być wykonywana wyłącznie przez osoby posiadające wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu logopedy.
 
Ponadto, osoby wykonujące przedmiot zamówienia winny posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z pełni praw publicznych oraz być niekarane za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 3.1 uczestnik postępowania składa:
  1. oferta na formularzu oferty (załącznik nr 1)
  2. kserokopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, prawo wykonywania zawodu, staż pracy
  3. kserokopię dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, specjalizacji, szkoleń, referencje itp.
  4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
       4. Termin realizacji zamówienia:
Szczegółowa liczba godzin oraz terminy i godziny świadczenia usług ustalone będą w terminie późniejszym na podstawie wydanej decyzji GOPS.
         5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 2, 68-343 Brody - pokój nr 1 lub drogą mailową na adres   do dnia 31.05.2024 r. , do godz. 15.00     (decyduje  data wpływu do GOPS lub na adres mailowy).
          6. Warunki płatności:
Rozliczenia za wykonane usługi z wybranym Wykonawcą będą następować w okresach miesięcznych – po przedłożonym przez wnioskodawcę, do 5-tego dnia po zakończeniu danego miesiąca, rachunku lub faktury wraz z „Kartą czasu pracy” podpisaną przez wykonawcę i odbiorcę usługi-rodzic dziecka.
           7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Kierownik GOPS Katarzyna Niekraszewicz.
             8. Sposób przygotowania oferty; ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
Zamawiający stosuje przy wyborze oferty kryterium najniższej ceny, spośród ofert wykonawców, którzy spełniają wymogi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zawrze z wybranym wykonawcą umowę cywilnoprawną na realizacje zamówienia.
 
Załączniki
  1. Oferta cenowa

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-05-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Niekraszewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-05-16 11:25:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Niedziółka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-05-16 11:26:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Niedziółka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-16 11:31:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Świadczenie usług opiekuńczych w mieszkaniu/domu podopiecznego GOPS w Brodach w okresie od 01.09.2023 r. do 31.12.2023 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Niekraszewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-22 14:50:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Niedziółka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-22 14:51:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Niedziółka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-22 14:51:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
189 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zapytanie ofertowe

Akapit nr 1 - brak tytułu

GOPS.252.2.2023
                                                                                                                                                                     Brody, dnia 21.08.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 
Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach, 68-343 Brody ul. Rynek 2, zaprasza do złożenia ofert na:
  1. Przedmiot zamówienia: Specjalistyczne Usługi Opiekuńcze (SUO)
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi – w zakresie terapii metodą Tomatisa dla osób małoletnich z autyzmem dziecięcym na terenie Gminy Brody w roku 2023
        2.1 Zakres zadań do realizacji:
  1. Metoda Tomatisa- 3 sesje po 80 minut.
 
         3. Opis warunków udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków – decyduje najniższa cena.
         3.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać osoby, które spełniają poniższe warunki:
              Zgodnie z  3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. Nr 189, poz. 1598 ze zm.):
  1. Specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.
  2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
  1. szpitalu psychiatrycznym
  2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi
  3. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym
  4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym
  5. zakładzie rehabilitacji
  6. innej jednostce niż wymienione w 1-5, świadczące usługi specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
            W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą kwalifikacje zawodowe określone w  3 ust. 1 w/w rozporządzenia, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w  3 ust. 2 w/w rozporządzenia i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.
Terapia logopedy może być wykonywana wyłącznie przez osoby posiadające wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu logopedy.
 
Ponadto, osoby wykonujące przedmiot zamówienia winny posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z pełni praw publicznych oraz być niekarane za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 3.1 uczestnik postępowania składa:
  1. oferta na formularzu oferty (załącznik nr 1)
  2. kserokopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, prawo wykonywania zawodu, staż pracy
  3. kserokopię dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, specjalizacji, szkoleń, referencje itp.
  4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
       4. Termin realizacji zamówienia:
Szczegółowa liczba godzin oraz terminy i godziny świadczenia usług ustalone będą w terminie późniejszym na podstawie wydanej decyzji GOPS.
         5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 2, 68-343 Brody - pokój nr 1 lub drogą mailową na adres do dnia 04.09.2023 r. , do godz. 15.00     (decyduje  data wpływu do GOPS lub na adres mailowy).
          6. Warunki płatności:
Rozliczenia za wykonane usługi z wybranym Wykonawcą będą następować w okresach miesięcznych – po przedłożonym przez wnioskodawcę, do 5-tego dnia po zakończeniu danego miesiąca, rachunku lub faktury wraz z „Kartą czasu pracy” podpisaną przez wykonawcę i odbiorcę usługi-rodzic dziecka.
           7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Kierownik GOPS Katarzyna Niekraszewicz.
             8. Sposób przygotowania oferty; ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
Zamawiający stosuje przy wyborze oferty kryterium najniższej ceny, spośród ofert wykonawców, którzy spełniają wymogi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zawrze z wybranym wykonawcą umowę cywilnoprawną na realizacje zamówienia.
 
Załączniki
  1. Oferta cenowa

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Niekraszewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-21 12:34:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Niedziółka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-21 12:35:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Niedziółka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-06 10:22:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
213 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE

Akapit nr 1 - brak tytułu

GOPS.252.1.2023
                                                                                                                                                                     Brody, dnia 01.08.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 
Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach, 68-343 Brody ul. Rynek 2, zaprasza do złożenia ofert na:
  1. Przedmiot zamówienia: Specjalistyczne Usługi Opiekuńcze (SUO)
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi – w zakresie terapii metodą Tomatisa dla osób małoletnich z autyzmem dziecięcym na terenie Gminy Brody w roku 2023
        2.1 Zakres zadań do realizacji:
  1. Metoda Tomatisa- 3 sesje po 80 minut.
 
         3. Opis warunków udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków – decyduje najniższa cena.
         3.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać osoby, które spełniają poniższe warunki:
              Zgodnie z  3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. Nr 189, poz. 1598 ze zm.):
  1. Specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.
  2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
  1. szpitalu psychiatrycznym
  2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi
  3. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym
  4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym
  5. zakładzie rehabilitacji
  6. innej jednostce niż wymienione w 1-5, świadczące usługi specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
            W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą kwalifikacje zawodowe określone w  3 ust. 1 w/w rozporządzenia, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w  3 ust. 2 w/w rozporządzenia i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.
Terapia logopedy może być wykonywana wyłącznie przez osoby posiadające wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu logopedy.
 
Ponadto, osoby wykonujące przedmiot zamówienia winny posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z pełni praw publicznych oraz być niekarane za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 3.1 uczestnik postępowania składa:
  1. oferta na formularzu oferty (załącznik nr 1)
  2. kserokopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, prawo wykonywania zawodu, staż pracy
  3. kserokopię dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, specjalizacji, szkoleń, referencje itp.
  4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
 
       4. Termin realizacji zamówienia:
Szczegółowa liczba godzin oraz terminy i godziny świadczenia usług ustalone będą w terminie późniejszym na podstawie wydanej decyzji GOPS.
 
         5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 2, 68-343 Brody - pokój nr 1 lub drogą mailową na adres do dnia 14.08.2023 r. , do godz. 15.00     (decyduje  data wpływu do GOPS lub na adres mailowy).
 
          6. Warunki płatności:
Rozliczenia za wykonane usługi z wybranym Wykonawcą będą następować w okresach miesięcznych – po przedłożonym przez wnioskodawcę, do 5-tego dnia po zakończeniu danego miesiąca, rachunku lub faktury wraz z „Kartą czasu pracy” podpisaną przez wykonawcę i odbiorcę usługi-rodzic dziecka.
 
           7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Kierownik GOPS Katarzyna Niekraszewicz.
             8. Sposób przygotowania oferty; ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
Zamawiający stosuje przy wyborze oferty kryterium najniższej ceny, spośród ofert wykonawców, którzy spełniają wymogi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zawrze z wybranym wykonawcą umowę cywilnoprawną na realizacje zamówienia.
 
 
Załączniki
  1. Oferta cenowa

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Niekraszewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-01 13:25:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Niedziółka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-01 13:25:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Niedziółka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-01 13:27:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
230 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »