ˆ

Rekrutacja do szkół podstawowych

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Rekrutacja do szkół podstawowych oraz oddziałów sportowych w roku szkolnych 2024/2025

Akapit nr 1 - brak tytułu

                Zasady rekrutacji na rok szkolny 2024/2025 do klas I publicznych szkół podstawowych oraz naboru kandydatów zamieszkałych poza obwodami do klas I publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz
 
I.  Rekrutacja dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły i szkoły podstawowej z oddziałami sportowymi
Podstawą zapisania dziecka do szkoły podstawowej jest złożenie, przy wsparciu systemu elektronicznego z wykorzystaniem jednolitych kryteriów naboru do wszystkich placówek prowadzonych przez gminę, zgłoszenia, wniosku dziecka do szkoły. Rekrutacja w szkołach podstawowych, szkole podstawowej z oddziałami sportowymi zostanie przeprowadzona w dniach od 26.02.2024. godz. 8.00 do 08.03.2024 r. do godz. 15.00 – zgłoszenie dzieci z obwodu szkoły, od 26.02.2024 r. godz. 8.00 do  22.03.2024 r. godz. 15.00. – zgłoszenia dzieci do oddziału sportowwego.
 
 
II.            Rekrutacja i postępowanie uzupełniające dzieci zamieszkałych w obwodzie danej szkoły. 
Podstawą przyjęcia dziecka do I klasy szkoły podstawowej zgodnie z granicami obwodów szkół - jest złożenie przez rodziców dzieci zgłoszenia oraz wniosku o przyjęcie do oddziału sportowego wraz z wymaganymi dokumentami.
 
III.          Rekrutacja dzieci zamieszkałych poza obwodami szkoły. 
                W postepowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym obowiązują następujące kryteria oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia tych kryteriów określone w uchwale
Nr XXXII/327/17 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 28 marca 2017 r. wraz z liczbą punków
w postępowaniu rekrutacyjnym:
  • w placówce obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo dziecka, za które można uzyskać 10 punktów,
  • dziecko uczęszczało do placówki wychowania przedszkolnego znajdującego się w obwodzie szkoły, za które można uzyskać 5 punktów,
  • jeden lub oboje rodziców/opiekunów prawnych pracuje w obwodzie szkoły, za które można uzyskać 5 punktów,
  • jeden lub oboje rodziców/opiekunów prawnych jest absolwentem szkoły, za które można uzyskać 1 punkt.
Rekrutacja na wolne miejsca w szkołach podstawowych odbędzie się w terminie od 12.03.2024 r. godz. 8.00 do 22.03.2024 r. godz. 15.00.
IV. Do oddziału sportowego przyjmuje się kandydatów, którzy:
  • posiadają bardzo dobry stan zdrowia, potwierdzony orzeczeniem lekarskim wydanym przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej;
  • posiadają pisemną zgodę rodzica na uczęszczanie kandydata do oddziału sportowego;
  • uzyskali pozytywne wyniki prób sprawności fizycznej.
V. Nabór i rekrutacja dzieci zapisywanych do szkoły podstawowej:
Podstawą zapisania dziecka do szkoły podstawowej jest złożenie w wersji elektronicznej wniosku, zgłoszenia dziecka do szkoły. Należy wypełnić wniosek w wersji elektronicznej dostępnej na Portalu dla rodziców:
 
Wydrukować, podpisać i złożyć w szkole podstawowej. Ten proces nie dotyczy osób, które składają wniosek w formie elektronicznej z PROFILEM ZAUFANYM (instrukcja jak zalogować się przez Profil Zaufany znajduje się na stronie https://miedzyrzecz.rekrutacje.edu.pl/rejestracja „Instrukcja dla rodziców”. Próba wprowadzenia kolejnego wniosku zostanie automatycznie zablokowana
W sytuacji braku możliwości dostępu do Portalu dla Rodziców i wydrukowania Wniosku, placówka stworzy możliwość dopełnienia ww. formalności w siedzibie placówki.
VI.          Wyniki rekrutacji 
  1. Publikacja list uczniów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do danej placówki w systemie elektronicznym nastąpi w dniu 15.04.2024 r. godz. 12.00.
  2. W przypadku, gdy dziecko zostanie zakwalifikowane do danej szkoły, rodzice zobowiązani są do potwierdzenia woli korzystania z usług tej placówki w terminie od 15.04.2024 r. godz. 12:00 do 30.04.2024 r. godz. 15:00. Niepotwierdzenie woli w podanym terminie jest równoznaczne z rezygnacją z miejsca w placówce.
  3. Dnia 06.05.2024 r. o godz. 12:00 w poszczególnych placówkach zostaną wywieszone listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
VII.          Rekrutacja uzupełniająca 
W terminie od 27.05.2024 odbędzie się postępowanie uzupełniające – szczegóły w harmonogramie rekrutacji. 
 
UWAGI:
 
Dane osobowe zawarte w przedkładanej dokumentacji podlegają ochronie zgodnie z obowiązującymi przepisami i z zachowaniem należytej staranności.
 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Zespół Oświaty
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamila Zep
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-05 10:30:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marta Żak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-05 10:34:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marta Żak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-08 10:51:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
89 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Rekrutacja do szkół podstawowych na rok szkolny 2023/2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zasady rekrutacji na rok szkolny 2023/2024 do klas I publicznych szkół podstawowych oraz naboru kandydatów zamieszkałych poza obwodami do klas I publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz
I.  Rekrutacja dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły i szkoły podstawowej z oddziałami sportowymi
Podstawą zapisania dziecka do szkoły podstawowej jest złożenie, przy wsparciu systemu elektronicznego z wykorzystaniem jednolitych kryteriów naboru do wszystkich placówek prowadzonych przez gminę, zgłoszenia, wniosku dziecka do szkoły. Rekrutacja w szkołach podstawowych, szkole podstawowej z oddziałami sportowymi zostanie przeprowadzona w dniach
od 20.02.2023. godz. 8.00 do  24.03.2023 r. godz. 15.00. https://miedzyrzecz.rekrutacje.edu.pl/rejestracja
II.            Rekrutacja i postępowanie uzupełniające dzieci zamieszkałych w obwodzie danej szkoły. 
Podstawą przyjęcia dziecka do I klasy szkoły podstawowej zgodnie z granicami obwodów szkół - jest złożenie przez rodziców dzieci zgłoszenia oraz wniosku o przyjęcie do oddziału sportowego wraz z wymaganymi dokumentami w terminie od 20.02.2023 godz. 8.00 do 24.03.2023 r. godz. 15.00.
III.          Rekrutacja dzieci zamieszkałych poza obwodami szkoły. 
                W postepowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym obowiązują następujące kryteria oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia tych kryteriów określone w uchwale
Nr XXXII/327/17 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 28 marca 2017 r. wraz z liczbą punków
w postępowaniu rekrutacyjnym:
  • w placówce obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo dziecka, za które można uzyskać 10 punktów,
  • dziecko uczęszczało do placówki wychowania przedszkolnego znajdującego się w obwodzie szkoły, za które można uzyskać 5 punktów,
  • jeden lub oboje rodziców/opiekunów prawnych pracuje w obwodzie szkoły, za które można uzyskać 5 punktów,
  • jeden lub oboje rodziców/opiekunów prawnych jest absolwentem szkoły, za które można uzyskać 1 punkt.
Rekrutacja poza obwodami szkół odbędzie się w terminie od 13.03.2023 r. godz. 8.00 do 24.03.2023 r. godz. 15.00.
IV. Do oddziału sportowego przyjmuje się kandydatów, którzy:
  • posiadają bardzo dobry stan zdrowia, potwierdzony orzeczeniem lekarskim wydanym przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej;
  • posiadają pisemną zgodę rodzica na uczęszczanie kandydata do oddziału sportowego;
  • uzyskali pozytywne wyniki prób sprawności fizycznej.
V. Nabór i rekrutacja dzieci zapisywanych do szkoły podstawowej:
Podstawą zapisania dziecka do szkoły podstawowej jest złożenie w wersji elektronicznej wniosku, zgłoszenia dziecka do szkoły. Należy wypełnić wniosek w wersji elektronicznej dostępnej na Portalu dla rodziców: https://miedzyrzecz.rekrutacje.edu.pl/rejestracja
Wydrukować, podpisać i złożyć w szkole podstawowej. Ten proces nie dotyczy osób, które składają wniosek w formie elektronicznej z PROFILEM ZAUFANYM (instrukcja jak zalogować się przez Profil Zaufany znajduje się na stronie https://miedzyrzecz.rekrutacje.edu.pl/rejestracja „Instrukcja dla rodziców”. Próba wprowadzenia kolejnego wniosku zostanie automatycznie zablokowana
W sytuacji braku możliwości dostępu do Portalu dla Rodziców i wydrukowania Wniosku, placówka stworzy możliwość dopełnienia ww. formalności w siedzibie placówki.
VI.          Wyniki rekrutacji 
  1. Publikacja list uczniów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do danej placówki w systemie elektronicznym nastąpi w dniu 17.04.2023 r. godz. 12.00.
  2. W przypadku, gdy dziecko zostanie zakwalifikowane do danej szkoły, rodzice zobowiązani są do potwierdzenia woli korzystania z usług tej placówki w terminie od 17.04.2023 r. godz. 12:00 do 28.04.2023 r. godz. 15:00. Niepotwierdzenie woli w podanym terminie jest równoznaczne z rezygnacją z miejsca w placówce.
  3. Dnia 05.05.2023 r. o godz. 12:00 w poszczególnych placówkach zostaną wywieszone listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
VII.          Rekrutacja uzupełniająca 
W terminie od 29.05.2023 r. do 07.06.2023 r. odbędzie się postępowanie uzupełniające – szczegóły w harmonogramie rekrutacji. 
 
UWAGI:
Dane osobowe zawarte w przedkładanej dokumentacji podlegają ochronie zgodnie z obowiązującymi przepisami i z zachowaniem należytej staranności.
 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Zespół Oświaty
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Żak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-31 13:39:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marta Żak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-31 13:40:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marta Żak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-31 14:34:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1081 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zasady rekrutacji.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zasady rekrutacji na rok szkolny 2022/2023 do klas I publicznych szkół podstawowych oraz naboru kandydatów zamieszkałych poza obwodami do klas I publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz.
 
I.  Rekrutacja dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły i szkoły podstawowej z oddziałami sportowymi
Podstawą zapisania dziecka do szkoły podstawowej jest złożenie, przy wsparciu systemu elektronicznego z wykorzystaniem jednolitych kryteriów naboru do wszystkich placówek prowadzonych przez gminę, zgłoszenia, wniosku dziecka do szkoły. Rekrutacja w szkołach podstawowych, szkole podstawowej z oddziałami sportowymi zostanie przeprowadzona w dniach:
od 01.03.2022r. godz. 8.00 do 14.03.2022 r. godz. 15.00. https://miedzyrzecz.rekrutacje.edu.pl/rejestracja
 
II.           Rekrutacja i postępowanie uzupełniające dzieci zamieszkałych w obwodzie danej szkoły. 
 
Podstawą przyjęcia dziecka do I klasy szkoły podstawowej zgodnie z granicami obwodów szkół - jest złożenie przez rodziców dzieci zgłoszenia oraz wniosku o przyjęcie do oddziału sportowego wraz z wymaganymi dokumentami w terminie od 01.03.2022 godz. 8.00 do 14.03.2022 r. godz. 15.00.  https://miedzyrzecz.rekrutacje.edu.pl/rejestracja
 
III.          Rekrutacja dzieci zamieszkałych poza obwodami szkoły. 
               W postepowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym obowiązują następujące kryteria oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia tych kryteriów określone w uchwale Nr XXXII/327/17 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 28 marca 2017 r. wraz z liczbą punków w postępowaniu rekrutacyjnym:
  • w placówce obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo dziecka, za które można uzyskać 10 punktów,
  • dziecko uczęszczało do placówki wychowania przedszkolnego znajdującego się w obwodzie szkoły, za które można uzyskać 5 punktów,
  • jeden lub oboje rodziców/opiekunów prawnych pracuje w obwodzie szkoły, za które można uzyskać 5 punktów,
  • jeden lub oboje rodziców/opiekunów prawnych jest absolwentem szkoły, za które można uzyskać 1 punkt.
Rekrutacja poza obwodami szkół odbędzie się w terminie od 21.03.2022 r. godz. 8.00 do 04.04.2022 r. godz. 15.00.
 
IV. Do oddziału sportowego przyjmuje się kandydatów, którzy:
  • posiadają bardzo dobry stan zdrowia, potwierdzony orzeczeniem lekarskim wydanym przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej;
  • posiadają pisemną zgodę rodzica na uczęszczanie kandydata do oddziału sportowego;
  • uzyskali pozytywne wyniki prób sprawności fizycznej.
V. Nabór i rekrutacja dzieci zapisywanych do szkoły podstawowej:
Podstawą zapisania dziecka do szkoły podstawowej jest złożenie w wersji elektronicznej wniosku, zgłoszenia dziecka do szkoły. 
 
Należy wypełnić wniosek w wersji elektronicznej dostępnej na Portalu dla rodziców:https://miedzyrzecz.rekrutacje.edu.pl/rejestracja 
- wydrukować, podpisać i złożyć w szkole podstawowej.
 
Ten proces nie dotyczy osób, które składają wniosek w formie elektronicznej z PROFILEM ZAUFANYM (instrukcja jak zalogować się przez Profil Zaufany znajduje się na stronie https://miedzyrzecz.rekrutacje.edu.pl/rejestracja „Instrukcja dla rodziców”. Próba wprowadzenia kolejnego wniosku zostanie automatycznie zablokowana
W sytuacji braku możliwości dostępu do Portalu dla Rodziców i wydrukowania Wniosku, placówka stworzy możliwość dopełnienia ww. formalności w siedzibie placówki.
 
VI.          Wyniki rekrutacji 
  1. Publikacja list uczniów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do danej placówki w systemie elektronicznym nastąpi w dniu 20.04.2022 r. godz. 12.00.
  2. W przypadku, gdy dziecko zostanie zakwalifikowane do danej szkoły, rodzice zobowiązani są do potwierdzenia woli korzystania z usług tej placówki w terminie od 20.04.2022 r. godz. 12:00 do 28.04.2022 r. godz. 15:00. Niepotwierdzenie woli w podanym terminie jest równoznaczne z rezygnacją z miejsca w placówce.
  3. Dnia 30.04.2022 r. o godz. 12:00 w poszczególnych placówkach zostaną wywieszone listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
 
VII.         Rekrutacja uzupełniająca 
W terminie od 30 maja 2022 r. do 24 czerwca 2022 r. odbędzie się postępowanie uzupełniające – szczegóły w harmonogramie rekrutacji. 
 
UWAGI:
 
Dane osobowe zawarte w przedkładanej dokumentacji podlegają ochronie zgodnie z obowiązującymi przepisami i z zachowaniem należytej staranności.
 

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Zespół Oświaty
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Żak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-28 14:36:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marta Żak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-28 14:36:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marta Żak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-28 14:38:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1527 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »