ˆ

środki czystości

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Środki czystości

Akapit nr 1 - brak tytułu

Żary dnia 01.12.2021r.
dotyczy: zamówienia pn.: „ Zakup oraz dostawa środków czystości“ na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żarach w roku 2022.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żarach w roku 2022, wyszczególnionych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określa projekt umowy , stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
  2. Termin realizacji zamówienia określa się od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022r.
  3. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie cena ( waga kryterium-100 %). Kalkulując cenę, wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotowego zamówienia w tym koszty wynikające z obowiązków Wykonawcy określonych w projekcie umowy ( załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia).
  4. Oferta składana przez wykonawcę winna być sporządzana na formularzu ofertowym stanowiącym załacznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych.
  5. Zmiana formularza ofertowego zamówienia możliwa jest tylko za zgodą Dyrektora. Ewentualne zmiany w zakresie produktów dokonuje komisja do spraw zamówień publicznych w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Żarach w porozmieniu z Dyretorem.
  6. Wykonawca winien podać łączną wartość brutto za dostawę prognozowanej ilości asortymentu ( ilość x cena brutto = wartość brutto)
  7. Oferty należy składać do dnia 08.12.2021r. do godz 15:00 .w siedzibie zamawiającego w sekretariacie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żarach ul. Spokojna 3,5 w kopertach z dopiskiem „ Oferta na dostawę środków czystości“ ,e-mailem na adres lub faxem na nr (68) 374 30 58. Do oferty należy załączyć : formularz ofertowy- załącznik nr 1, zaparafowany projekt umowy –załącznik nr 2, oświadczenie -załącznik nr 3. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będa rozpatrywane.
  8. Wykonawca ma prawo do wglądu do ofert złożonych zgodnie z umową o dostępie do informacji publicznej – na wniosek będący załącznikiem nr.3
  9. Otwarcie ofert nastąpi 09.12.2022r. o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego.
  10. Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany telefonicznie .
Z poważaniem
Załączniki: 1.Formularz ofertowy 2.Projekt umowy 3.Oświadczenie
Sprawę prowadzi: Renata Zucniarz-Gieleta – magazynier tel. 68-374-30-58 lub 68-374-30-59
 
 
 
 
Załącznik nr 1 do zaproszenia do złożenia oferty cenowej – formularz ofertowy
 
 
Miejscowość, data ………………………………
(Pieczęć firmy)
 
FORMULARZ OFERTOWY
 
ŚRODKI CZYSTOŚCI
Zapotrzebowanie od 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r.
 
Nazwa wykonawcy: ………………………………………………………………………………………………………………………………………..
 
Siedziba wykonawcy: ………………………………………………………………………………………………………………………………………..
 
Numer telefonu: ..................................................................................................................................................................................................………...
 
 
 
Lp.
 
Wyszczególnienie i opis artykułów
żywnościowych
 
 
Jedn. miary
 
Ilość
 
Cena
BRUTTO
 
Wartość
BRUTTO
1
Papier toaletowy biały 3 warstwowy(8 szt. w paczce)
Metsa Tissue
szt
400
 
 
2
Ścierka do podłogi biała min. 60cm x 80cm
MASTER
szt
5
 
 
3
Worki na śmieci 60L LDPE a20
MASTER
szt
167
 
 
4
Worki na śmieci 120 l. LDPE a25
MASTER
szt
49
 
 
5
Worki na śmieci 35l. LDPE a50
CleaPro
szt
30
 
 
6
Płyn do mycia naczyń 1L
Dolphin
szt
15
 
 
7
Płyn do mycia naczyń 5L
Dolphin
szt
8
 
 
8
Płyn dezynfekujący do toalet 1200ml
TYTAN
szt
82
 
 
9
Ścierka do kurzu min. 40cm x 50cm typu „Domowa” a3
Master
op
69
 
 
10
Rękawice gumowe domowe „M”
Mercator
szt
15
 
 
11
Ręcznik papierowy w rolce (2 szt. w paczce)
Metsa Tisue
op
46
 
 
12
Koncentrat do gruntownego oczyszczania posadzek 1LGresol DOLPHIN
szt
28
 
 
13
Mydło w płynie antybakteryjne bardzo gęste (5 l)
DOLPHIN
szt
12
 
 
14
Płyn uniwersalny 1L
Ajax
szt
22
 
 
15
BRUDPUR VC 242 1l. VOIGT
szt
23
 
 
16
Fiora clean (10l)
KIEHL
szt
11
 
 
17
Środek do mycia przeszkleń(szyb) 1 L
Crystal nano DOLPHIN
szt
10
 
 
18
Płyn do mycia szyb z rozpylaczem 500ml
CLIN
szt
5
 
 
19
Ręcznik Katrina system premium plus
(dozownik Katrina)
szt
84
 
 
20
Woreczki na mrożonki 30x40 a50
MASTER
szt
5
 
 
21
Woreczki śniadaniowe 17x24 a100
MASTER
szt
5
 
 
22
Szczotka do zamiatania 28cm typu włoska
MALIZIA
 
szt
7
 
 
23
Kij drewniany 120cm
Gore
szt
7
 
 
24
Tana Tanet SR 13 środek czyszczący z alkoholem (1L)
WERNER & MERTZ
szt
12
 
 
25
FILIP fresh mleczko do czyszczenia700g
POLIN
szt
12
 
 
26
Sól w tabletkach do zmywarki gastronomicznej 25kg
CIECH
szt
1
 
 
27
Zmywak czyścik spiralny
MASTER
szt
28
 
 
28
Zmywak gąbka kuchenna a5
MASTER
op
30
 
 
29
Proszek do prania białego 6kg
BRYZA
szt
10
 
 
30
Pasta do podłogi w szklanej butelce 440 ml
ARA
szt
15
 
 
31
Kostka do wc z koszykiem 35g
CleanPRO
szt
97
 
 
32
Serwetka gastronomiczna 15x15 a500
MASTER
szt
25
 
 
33
Ścierka mikrofibra 32x32
 
szt
17
 
 
34
Sani Clean 1L
DOLPHIN
szt
11
 
 
35
Pasta BHP 500 ml
 
szt
3
 
 
36
Płyn do nabłyszczania paneli i drewna 500ml
SILUX
szt
36
 
 
37
Środek do czyszczenia i pielęgnacji stali nierdzewnej
Stal clin DOLPHIN
szt
5
 
 
38
Płyn do mebli Universal clean
DOLPHIN
szt
5
 
 
39
Emulsja połyskowa zabezpieczenia posadzek dispersion office 1L DOLPHIN
szt
10
 
 
40
Papier toaletowy „Jumbo” celuloza 2 warstwowy długość 100m
do podajnika:
(deClean podajnik do papieru toaletowego Jumbo HS0 60)
szt
120
 
 
41
 
szt
 
 
 
42
 
 
szt
 
 
 
 
 
 
Razem:
 
 
 
 
 
 
Łączna wartość zamówienia brutto……………………………………
 
  • Towar będzie dostarczany systematycznie wg zapotrzebowania Zamawiającego w czasie trwania umowy.
  • Wykonawca zobowiązuje się dostarczenia jaj w cenach nie wyższych niż zaoferowanych w Formularzu ofertowym.
  • Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami zawartymi w zapytanie ofertowym i nie wnoszę zastrzeżeń.
 
Wszystkie środki muszą zawierać z termin ważności odpowiednimi dla danego asortymentu.
Uwaga! Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów.
 
 
Załącznikami do niniejszej oferty są:
 
……………………………………………………………………
 
…………………………………………………………
 
 
 
 
………………………………………………………….
/miejscowość, data i podpis Wykonawcy/
 
 
 
 
 
Załącznik nr 2 do zaproszenia do złożenia oferty cenowej- projekt umowy
Umowa Nr …......
 
Zawarta w dniu ……………..pomiędzy Powiatem Żarskim ul. Al. Jana Pawła II 5
68-200 Żary , NIP: 928-17-42-518, reprezentowanym przez Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego– mgr Barbara Sulikowska w Żarach ul. Spokojna 3,5 zwanym w treści umowy „ zamawiającym“
a …………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………… zwanym dalej wykonawcą. W wyniku przeprowadzonych czynności o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro zawarto umowę o następującej treści:
§ 1
  1. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje sie do sprzedaży oraz dostawy środków czystości na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żarach w roku 2022.
  2. Umowa realizowana będzie od 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022r.
§ 2
  1. Towar objęty niniejszą umową będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żarach ul. Spokojna 3,5.
  1. Towar określony niniejszą umową będzie dostarczany sukcesywnie zgodnie z zamówieniami przesyłanymi faxem e-meil lub złożonymi telefonicznie, w terminie do 7dni roboczych od chwili złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-13:00.
  2. Podana ilość jest wartością szacunkową . Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizowania zamówień ilościowych uzależnionych od rzeczywistych potrzeb bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych z tego tytułu ze strony Wykonawcy.
  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwośc dokonania w okresie trwania umowy zamówienia towaru nie wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy na zasadach określonych niniejszą umową.
  2. Zmiany o których mowa w ust. 5 nie wymagają formy pisemnej.
  3. W przypadku wycofania z produkcji asortymentu lub uzasadnionych zmian określonego w załaczniku nr 1 do niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu propozycji dostawy asortymentu o równoważnych właściwościach w cenie jednostkowej brutto nie wyższej niż podana w ofercie. Powyższa zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego .
  4. Dostawca dostarczy zamówiony towar do magazynu Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko, jak również dokona rozładunku zamówionego towaru.
  5. W przypadku dostawy towaru niezgodnie z dokonanym zamówieniem, produktów niezgodnych z załącznikiem nr 1 do umowy lub produktów uszkodzonych , Wykonawca ma obowiązek dokonania na własny koszt wymiany zakwestionowanego przez Zamawiającego towaru w ciągu 1 dnia od zaistniałej sytuacji.
  6. Wszystkie materiały , będące przedmiotem umowy muszą być dostarczone w fabrycznie zamkniętych, oryginalnych opakowaniach. Dopuszcza się opakowania zbiorcze.
  7. Osobą odpowiedzialną za realizację i treść niniejszej umowy ze strony Zamawiającego jest Renata Zuchniarz- Gieleta
§ 3
  1. Asortyment, ilość, ceny jednostkowej brutto i wartość brutto zamówionego przez Zamawiającego towaru, który ma być dostarczony przez Wykonawcę określa załącznik nr 1, sporządzony na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza oferty.
  2. Wszystkie ceny określone przez Dostawcę zostały ustalone na okres obowiązywania umowy.
  3. Termin płatności wynosi 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
§ 4
1. Strony postanawiają, że:
1) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy jeżeli: - zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy, - zostanie wydany nakaz zajęcia mienia Wykonawcy, - Wykonawca nie rozpoczął lub przerwał realizację zamówienia bez uzasadnionych przyczyn, pomimo wezwania Zamawiącego złożonego na piśmie, - Wykonawca dostarcza towar nie odpowiadający wymaganiom określonym w złożonej ofercie.
2) Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy jeżeli: - Zamawiający odmawia bez uzasadnionej przyczyny dokonania odbioru towaru, -Zamawiający zawiadomi Wykonawcę , iż wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić zobowiązań wobec Wykonawcy.
3) Zamawiający i wykonawca dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do terści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku którejkolwiek z następujących sytuacji: - przedłużenie lub skrócenie terminu zakończania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach:- wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy.
4) Zmiana stawki podatku VAT.
5) Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
§ 5
  1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  3. Spory wynikające na tle realizacji niniejszej umowy będą rozpatrywane przez właściwy dla Zamawiącego rzeczowo i miejscowo Sąd.
§ 6
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach , po jednym dla każdej ze stron Umowy.
 
 
 
 
……………....……… ……………………...…
Zamawiający Wykonawca
 
 
 
 
Załącznik nr 3 do zaproszenia do złożenia oferty cenowej - oświadczenie
 
 
……………………..
Pieczęć firmowa dostawcy
 
 
 
 
Oświadczenie
 
 
Składając ofertę na dostawę środków czystości zawartych w załączniku nr………………………….
 
…………………………………………………………………………………………………………
 
…………………………………………………………………………………………………………
/pełna nazwa Wykonawcy, NIP, REGON/
z siedzibą :
…………………………………………………………………………………………………………
 
…………………………………………………………………………………………………………
 
Reprezentowany przez osoby uprawnione:
 
…………………………………………………………………………………………………………
 
…………………………………………………………………………………………………………
 
Oświadczam, że:
  1. posiadam uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi;
  2. posiadam niezbędną wiedzę doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  3. znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
…………….dn…………….. ………………………………………
Podpis i pieczęć wykonawcy
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Żarach
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-01 11:39:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-01 11:39:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-01 11:39:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
62 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »