środki czystości
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Środki czystości
Akapit nr 1 - brak tytułu
Żary dnia 01.12.2021r.
dotyczy: zamówienia pn.: „ Zakup oraz dostawa środków czystości“ na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żarach w roku 2022.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żarach w roku 2022, wyszczególnionych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
-
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określa projekt umowy , stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
-
Termin realizacji zamówienia określa się od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022r.
-
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie cena ( waga kryterium-100 %). Kalkulując cenę, wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotowego zamówienia w tym koszty wynikające z obowiązków Wykonawcy określonych w projekcie umowy ( załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia).
-
Oferta składana przez wykonawcę winna być sporządzana na formularzu ofertowym stanowiącym załacznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych.
-
Zmiana formularza ofertowego zamówienia możliwa jest tylko za zgodą Dyrektora. Ewentualne zmiany w zakresie produktów dokonuje komisja do spraw zamówień publicznych w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Żarach w porozmieniu z Dyretorem.
-
Wykonawca winien podać łączną wartość brutto za dostawę prognozowanej ilości asortymentu ( ilość x cena brutto = wartość brutto)
-
Oferty należy składać do dnia 08.12.2021r. do godz 15:00 .w siedzibie zamawiającego w sekretariacie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żarach ul. Spokojna 3,5 w kopertach z dopiskiem „ Oferta na dostawę środków czystości“ ,e-mailem na adres lub faxem na nr (68) 374 30 58. Do oferty należy załączyć : formularz ofertowy- załącznik nr 1, zaparafowany projekt umowy –załącznik nr 2, oświadczenie -załącznik nr 3. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będa rozpatrywane.
-
Wykonawca ma prawo do wglądu do ofert złożonych zgodnie z umową o dostępie do informacji publicznej – na wniosek będący załącznikiem nr.3
-
Otwarcie ofert nastąpi 09.12.2022r. o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego.
-
Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany telefonicznie .
Z poważaniem
Załączniki: 1.Formularz ofertowy 2.Projekt umowy 3.Oświadczenie
Sprawę prowadzi: Renata Zucniarz-Gieleta – magazynier tel. 68-374-30-58 lub 68-374-30-59
Załącznik nr 1 do zaproszenia do złożenia oferty cenowej – formularz ofertowy
Miejscowość, data ………………………………
(Pieczęć firmy)
FORMULARZ OFERTOWY
ŚRODKI CZYSTOŚCI
Zapotrzebowanie od 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r.
Nazwa wykonawcy: ………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Siedziba wykonawcy: ………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Numer telefonu: ..................................................................................................................................................................................................………...
Lp.
|
Wyszczególnienie i opis artykułów
żywnościowych
|
Jedn. miary
|
Ilość
|
Cena
BRUTTO
|
Wartość
BRUTTO
|
1
|
Papier toaletowy biały 3 warstwowy(8 szt. w paczce)
Metsa Tissue
|
szt
|
400
|
|
|
2
|
Ścierka do podłogi biała min. 60cm x 80cm
MASTER
|
szt
|
5
|
|
|
3
|
Worki na śmieci 60L LDPE a20
MASTER
|
szt
|
167
|
|
|
4
|
Worki na śmieci 120 l. LDPE a25
MASTER
|
szt
|
49
|
|
|
5
|
Worki na śmieci 35l. LDPE a50
CleaPro
|
szt
|
30
|
|
|
6
|
Płyn do mycia naczyń 1L
Dolphin
|
szt
|
15
|
|
|
7
|
Płyn do mycia naczyń 5L
Dolphin
|
szt
|
8
|
|
|
8
|
Płyn dezynfekujący do toalet 1200ml
TYTAN
|
szt
|
82
|
|
|
9
|
Ścierka do kurzu min. 40cm x 50cm typu „Domowa” a3
Master
|
op
|
69
|
|
|
10
|
Rękawice gumowe domowe „M”
Mercator
|
szt
|
15
|
|
|
11
|
Ręcznik papierowy w rolce (2 szt. w paczce)
Metsa Tisue
|
op
|
46
|
|
|
12
|
Koncentrat do gruntownego oczyszczania posadzek 1LGresol DOLPHIN
|
szt
|
28
|
|
|
13
|
Mydło w płynie antybakteryjne bardzo gęste (5 l)
DOLPHIN
|
szt
|
12
|
|
|
14
|
Płyn uniwersalny 1L
Ajax
|
szt
|
22
|
|
|
15
|
BRUDPUR VC 242 1l. VOIGT
|
szt
|
23
|
|
|
16
|
Fiora clean (10l)
KIEHL
|
szt
|
11
|
|
|
17
|
Środek do mycia przeszkleń(szyb) 1 L
Crystal nano DOLPHIN
|
szt
|
10
|
|
|
18
|
Płyn do mycia szyb z rozpylaczem 500ml
CLIN
|
szt
|
5
|
|
|
19
|
Ręcznik Katrina system premium plus
(dozownik Katrina)
|
szt
|
84
|
|
|
20
|
Woreczki na mrożonki 30x40 a50
MASTER
|
szt
|
5
|
|
|
21
|
Woreczki śniadaniowe 17x24 a100
MASTER
|
szt
|
5
|
|
|
22
|
Szczotka do zamiatania 28cm typu włoska
MALIZIA
|
szt
|
7
|
|
|
23
|
Kij drewniany 120cm
Gore
|
szt
|
7
|
|
|
24
|
Tana Tanet SR 13 środek czyszczący z alkoholem (1L)
WERNER & MERTZ
|
szt
|
12
|
|
|
25
|
FILIP fresh mleczko do czyszczenia700g
POLIN
|
szt
|
12
|
|
|
26
|
Sól w tabletkach do zmywarki gastronomicznej 25kg
CIECH
|
szt
|
1
|
|
|
27
|
Zmywak czyścik spiralny
MASTER
|
szt
|
28
|
|
|
28
|
Zmywak gąbka kuchenna a5
MASTER
|
op
|
30
|
|
|
29
|
Proszek do prania białego 6kg
BRYZA
|
szt
|
10
|
|
|
30
|
Pasta do podłogi w szklanej butelce 440 ml
ARA
|
szt
|
15
|
|
|
31
|
Kostka do wc z koszykiem 35g
CleanPRO
|
szt
|
97
|
|
|
32
|
Serwetka gastronomiczna 15x15 a500
MASTER
|
szt
|
25
|
|
|
33
|
Ścierka mikrofibra 32x32
|
szt
|
17
|
|
|
34
|
Sani Clean 1L
DOLPHIN
|
szt
|
11
|
|
|
35
|
Pasta BHP 500 ml
|
szt
|
3
|
|
|
36
|
Płyn do nabłyszczania paneli i drewna 500ml
SILUX
|
szt
|
36
|
|
|
37
|
Środek do czyszczenia i pielęgnacji stali nierdzewnej
Stal clin DOLPHIN
|
szt
|
5
|
|
|
38
|
Płyn do mebli Universal clean
DOLPHIN
|
szt
|
5
|
|
|
39
|
Emulsja połyskowa zabezpieczenia posadzek dispersion office 1L DOLPHIN
|
szt
|
10
|
|
|
40
|
Papier toaletowy „Jumbo” celuloza 2 warstwowy długość 100m
do podajnika:
(deClean podajnik do papieru toaletowego Jumbo HS0 60)
|
szt
|
120
|
|
|
41
|
|
szt
|
|
|
|
42
|
|
szt
|
|
|
|
|
Razem:
|
|
|
|
|
Łączna wartość zamówienia brutto……………………………………
-
Towar będzie dostarczany systematycznie wg zapotrzebowania Zamawiającego w czasie trwania umowy.
-
Wykonawca zobowiązuje się dostarczenia jaj w cenach nie wyższych niż zaoferowanych w Formularzu ofertowym.
-
Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami zawartymi w zapytanie ofertowym i nie wnoszę zastrzeżeń.
Wszystkie środki muszą zawierać z termin ważności odpowiednimi dla danego asortymentu.
Uwaga! Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów.
Załącznikami do niniejszej oferty są:
……………………………………………………………………
…………………………………………………………
………………………………………………………….
/miejscowość, data i podpis Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do zaproszenia do złożenia oferty cenowej- projekt umowy
Umowa Nr …......
Zawarta w dniu ……………..pomiędzy Powiatem Żarskim ul. Al. Jana Pawła II 5
68-200 Żary , NIP: 928-17-42-518, reprezentowanym przez Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego– mgr Barbara Sulikowska w Żarach ul. Spokojna 3,5 zwanym w treści umowy „ zamawiającym“
a …………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………… zwanym dalej wykonawcą. W wyniku przeprowadzonych czynności o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro zawarto umowę o następującej treści:
§ 1
-
Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje sie do sprzedaży oraz dostawy środków czystości na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żarach w roku 2022.
-
Umowa realizowana będzie od 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022r.
§ 2
-
Towar objęty niniejszą umową będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żarach ul. Spokojna 3,5.
-
Towar określony niniejszą umową będzie dostarczany sukcesywnie zgodnie z zamówieniami przesyłanymi faxem e-meil lub złożonymi telefonicznie, w terminie do 7dni roboczych od chwili złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-13:00.
-
Podana ilość jest wartością szacunkową . Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizowania zamówień ilościowych uzależnionych od rzeczywistych potrzeb bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych z tego tytułu ze strony Wykonawcy.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwośc dokonania w okresie trwania umowy zamówienia towaru nie wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy na zasadach określonych niniejszą umową.
-
Zmiany o których mowa w ust. 5 nie wymagają formy pisemnej.
-
W przypadku wycofania z produkcji asortymentu lub uzasadnionych zmian określonego w załaczniku nr 1 do niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu propozycji dostawy asortymentu o równoważnych właściwościach w cenie jednostkowej brutto nie wyższej niż podana w ofercie. Powyższa zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego .
-
Dostawca dostarczy zamówiony towar do magazynu Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko, jak również dokona rozładunku zamówionego towaru.
-
W przypadku dostawy towaru niezgodnie z dokonanym zamówieniem, produktów niezgodnych z załącznikiem nr 1 do umowy lub produktów uszkodzonych , Wykonawca ma obowiązek dokonania na własny koszt wymiany zakwestionowanego przez Zamawiającego towaru w ciągu 1 dnia od zaistniałej sytuacji.
-
Wszystkie materiały , będące przedmiotem umowy muszą być dostarczone w fabrycznie zamkniętych, oryginalnych opakowaniach. Dopuszcza się opakowania zbiorcze.
-
Osobą odpowiedzialną za realizację i treść niniejszej umowy ze strony Zamawiającego jest Renata Zuchniarz- Gieleta
§ 3
-
Asortyment, ilość, ceny jednostkowej brutto i wartość brutto zamówionego przez Zamawiającego towaru, który ma być dostarczony przez Wykonawcę określa załącznik nr 1, sporządzony na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza oferty.
-
Wszystkie ceny określone przez Dostawcę zostały ustalone na okres obowiązywania umowy.
-
Termin płatności wynosi 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
§ 4
1. Strony postanawiają, że:
1) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy jeżeli: - zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy, - zostanie wydany nakaz zajęcia mienia Wykonawcy, - Wykonawca nie rozpoczął lub przerwał realizację zamówienia bez uzasadnionych przyczyn, pomimo wezwania Zamawiącego złożonego na piśmie, - Wykonawca dostarcza towar nie odpowiadający wymaganiom określonym w złożonej ofercie.
2) Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy jeżeli: - Zamawiający odmawia bez uzasadnionej przyczyny dokonania odbioru towaru, -Zamawiający zawiadomi Wykonawcę , iż wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić zobowiązań wobec Wykonawcy.
3) Zamawiający i wykonawca dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do terści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku którejkolwiek z następujących sytuacji: - przedłużenie lub skrócenie terminu zakończania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach:- wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy.
4) Zmiana stawki podatku VAT.
5) Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
§ 5
-
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
-
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
-
Spory wynikające na tle realizacji niniejszej umowy będą rozpatrywane przez właściwy dla Zamawiącego rzeczowo i miejscowo Sąd.
§ 6
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach , po jednym dla każdej ze stron Umowy.
……………....……… ……………………...…
Zamawiający Wykonawca
Załącznik nr 3 do zaproszenia do złożenia oferty cenowej - oświadczenie
……………………..
Pieczęć firmowa dostawcy
Oświadczenie
Składając ofertę na dostawę środków czystości zawartych w załączniku nr………………………….
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
/pełna nazwa Wykonawcy, NIP, REGON/
z siedzibą :
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
Reprezentowany przez osoby uprawnione:
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
Oświadczam, że:
-
posiadam uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi;
-
posiadam niezbędną wiedzę doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
…………….dn…………….. ………………………………………
Podpis i pieczęć wykonawcy
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Żarach |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-12-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Administrator |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-12-01 11:39:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-12-01 11:39:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-12-01 11:39:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 62 raz(y) |