ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodek Pomocy Społecznej w Kożuchowie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe na posiłki Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe na posiłki

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na posiłki

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: OPS Kożuchów

Finansowanie: OPS Kożuchów

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2021-12-31 10:07:00

Ogłoszono dnia: 2021-12-22 przez

Treść:

ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Wartość szacunkowa planowanego zamówienia wyrażana w złotych jest niższa niż 130 000,00 złotych netto, wobec czego nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z2021 r., poz. 1129.). Zapytanie jest przeprowadzane na podstawie wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do 130 000 złotych netto w Ośrodku Pomocy Społecznej w Kożuchowie wprowadzonego zarządzeniem nr 0132.1.2021 Kierownika OPS w Kożuchowie z dnia 02.01.2021 r. oraz na podstawie art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 305 ze zm.)
 
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Kożuchowie zaprasza do składania ofert na usługę: polegającą na przygotowaniu, dostarczeniu i wydawaniu gorących  posiłków oraz suchego prowiantu dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Kożuchowie w 2022 r.
 
1.Zamawiający:
 
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kożuchowie
ul. 1 Maja 40
67-120 Kożuchów
tel. (fax.) 68 355 33-76, e-mail ops@kozuchow.pl
 
2. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa wraz z obsługą: przygotowanie, dostarczenie i wydawanie gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Kożuchowie w terminie: od 01-01-2022 r. do 31-12-2022 r.
 
3. Szczegółowy zakres zamówienia:
  1. Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie gorących posiłków będzie odbywać się 7 dni w tygodniu, w tym: gorący posiłek przez co najmniej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) oraz suchy prowiant na 6 i 7 dzień tygodnia (sobota, niedziela) i na dni świąteczne.
  2. Posiłki Wykonawca przygotuje i wyda klientom Ośrodka Pomocy Społecznej w Kożuchowie w opakowaniach jednorazowych : (osobno zupa, osobno drugie danie).
  3. Posiłki w opakowaniach jednorazowych powinny być dostarczone w zbiorczym opakowaniu termoizolacyjnym gwarantującym utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw.
  4. Posiłki powinny być dostarczone w opakowaniach, na które Wykonawca posiada odpowiednie atesty i certyfikaty.
  5. Posiłki wydawane będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 12.00 do 13.30.
  6. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu jednego tygodnia wystąpiła powtarzalność tego samego dania lub zupy.
  7. Zamawiający określa wielkość zamówienia na ok. 25 posiłków dziennie w ciągu trwania umowy tj. od dnia 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. Rzeczywista ilość posiłków wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego i może ulec  zmianie w zależności od ilości osób objętych usługą, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądań rekompensaty finansowej, jeżeli ilość będzie mniejsza niż szacowana.
  8. Wydawanie posiłków leży po stronie Wykonawcy.
  9. Wykonawca będzie ponosił koszty dowozu posiłków do klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Kożuchowie, którzy ze względu na stan zdrowia, wiek wymagać będą dostarczenia posiłków do miejsca zamieszkania.
  10. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o niezmienionej gramaturze.
  11. Oferowane posiłki muszą być: świeże, posiadające aktualne terminy przydatności do spożycia, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną.  Posiłki muszą być przyrządzone w dniu ich wydania.
  12. Posiłki oraz miejsce ich przygotowania muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 2021 z póź. Zm.) wraz z przepisami wykonawczymi.
  13. Wykonawca oświadcza, że:
    a) Lokal do przygotowywania posiłków spełnia wymogi sanitarne potwierdzone przez Państwową Inspekcję Sanitarną,
    b) Środek transportu przeznaczony do dostarczenia posiłków, spełniający wymogi sanitarne potwierdzone przez Państwową Inspekcję Sanitarną,
    c) Personel posiada odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie, oraz ważne badania wydane zgodnie z odpowiednimi przepisami zapewniającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,
    d) Nie zalega w podatkach wobec Urzędu Skarbowego,
    e) Nie zalega w opłacaniu składek ZUS,
    f) Podlega urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
  14. Podana w ofercie cena 1 posiłku musi zawierać wszystkie koszty związane z jego przygotowaniem, dostarczeniem i wydaniem gorącego posiłku lub suchego prowiantu (koszty transportu i opakowań).
  15. Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto za posiłek (zgodnie ze złożoną ofertą).
4. Warunki realizacji zamówienia:
  1. Powiadomienie Wykonawcy o ilości posiłków do przygotowania, dostarczenia i wydania na dany dzień będzie dokonywane telefonicznie w dniu wykonania usługi, czyli tego samego dnia do godz. 9.00
  2. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wszelkich zaleceń związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
  3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacją umowy, w szczególności spowodowane zatruciem pokarmowym.
  4.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku;
    a) dwukrotnego dostarczenia posiłków niespełniających wymagań jakościowych i ilościowych,
    b) dwukrotnego dostarczenia posiłków w godzinach późniejszych niż ustalonych w zapytaniu ofertowym.
  5. Wykonawca przedstawiać będzie Zamawiającemu przygotowany jadłospis, do każdego piątku poprzedzającego rozpoczynający się tydzień, do godz. 14.00
  6. Płatność za usługę będzie rozliczana w okresach miesięcznych po zakończeniu miesiąca świadczenia usługi na podstawie faktury VAT dostarczonej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego.
  7. Zamawiający po stwierdzeniu prawidłowości wystawienia faktury dokona jej zapłaty w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Wyjątek będzie stanowiła faktura za m-c grudzień 2022 r. kiedy faktura powinna być dostarczona Zamawiającemu w ostatnim dniu żywieniowym w tym dniu do godz. 10.00, tak by ten mógł dokonać płatności w tym samym jeszcze dniu.
  8. Całkowita wartość zamówienia będzie równa iloczynowi ilości przygotowanych, wydanych, dostarczonych posiłków oraz suchego prowiantu i ceny jednostkowej za posiłek.
  9. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny – 100%.
 
 
Uwaga:           
            a) W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Przy wycenie obiadów należy wziąć pod uwagę gramaturę posiłku:
- Zupa ok. 300 ml,
- Porcja mięsa 150 g– waga mięsa po przetworzeniu,
- Gulasz 150 g,
- Ziemniaków ( kasza, ryż, makaron) w ilości 200 g,
- Surówka 100 g,
- Potrawy półmięsne: krokiety, bigos, łazanki, naleśniki, placki ziemniaczane w ilości 300g,
- sosy podprawiane niskotłuszczową śmietaną (dodatkowo w ilości 30 ml przy potrawach ziemniaczanych/ kaszy/ ryżu).
 
           b) W tygodniu należy ustalić następujące ilości posiłków:
-  5 dni (od poniedziałku do piątku) dwudaniowy  obiad
- sobota -niedziela oraz święta tj. dni wolne od pracy suchy prowiant.
 
Podany wykaz jest przykładowym zestawem służącym oferentowi do możliwie precyzyjnego i przejrzystego oszacowania wartości jednego posiłku.
 
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
  • Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 31.12.2021 r, do godziny 10.00 (decyduje data wpływu do Ośrodka) w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej
  • Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie.
  • Wykonawca zamieszcza ofertę w zamkniętej kopercie, która ma być zaadresowana na adres Zamawiającego i zawierać oznaczenie: ”Oferta na usługę cateringową wraz z obsługą: przygotowanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Kożuchowie w 2022 r.” oraz „nie otwierać przed 31.12.2021 r., godz. 10:00”
w następujący sposób: osobiście lub drogą pocztową na adres:
      Ośrodek Pomocy Społecznej w Kożuchowie
      ul. 1 Maja 40
67-120 Kożuchów
 
6. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami :
 
Na pytania techniczne Zamawiający będzie udzielał odpowiedzi drogą mailową lub telefoniczną, pod warunkiem, że pytania wpłyną nie później niż na 2 dni przed datą ostateczną złożenia ofert.
W sprawach technicznych należy kontaktować się z: Anną Pawlikowską– pod numerem telefonu  683553376 wew. 20
 
7. Sposób przygotowania oferty:
 
Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty.
Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do złożenia oferty.
 
 
 
 
Kierownik
              Ośrodka Pomocy Społecznej w Kożuchowie
Anna Kozłowska

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony