Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Sposób załatwiania spraw
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-12-13 18:12:25 przez Krzysztof Cichowski
Sposób załatwiania spraw
Sekretariat Szkoły czynny jest od poniedziałku do piątku
w godzinach 7.00 - 15.00.
w godzinach 7.00 - 15.00.
- tel./fax (+48) 68 383 18 67
Korespondencję proszę kierować na adres:
- Szkoła Podstawowa
- im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Wężyskach
- Wężyska 162, 66-600 Krosno Odrzańskie
Warunkiem wszczęcia postępowania wyjaśniającego w przypadku skierowania do Szkoły korespondencji mającej cechy skargi lub wniosku jest spełnienie wymogów wynikających z art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. -http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20000981071).
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej:
- wskazanie osoby (imienia i nazwiska) wnoszącego,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy oraz numeru domu i mieszkania),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.
Szkoła nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
Dyrekcja szkoły lub Wicedyrektor szkoły przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków zgodnie z terminami zebrań z Rodzicami w danym roku szkolnym lub po wcześniejszym umówieniu się.
Dyrektor szkoły, p. Iwona Skołozubow
Wicedyrektor, p. Agnieszka Plichta