Deklaracja dostępności cyfrowej
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Deklaracja dostępności cyfrowej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej
Powiat Świebodziński zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Oświadczenie sporządzono na podstawie somooceny dokonanej przez Administratorów strony internetowej https://bip.wrota.lubuskie.pl/spswiebodzin/. Przy samoocenie i analizie dostepności wykorzystano narzędzie https://achecker.ca/, z którego wynika, że strona jest dostępna pod względem technicznym.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marcin Lewandowski.
- E-mail: m.lewandowski[at]powiat.swiebodzin.pl
- Telefon: +48 68 4755308
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie
- Adres: ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
- E-mail: starostwo[at]powiat.swiebodzin.pl
- Telefon: +48 68 4755308
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Siedziba urzędu Starostwa Powiatowego w Świebodzinie przy ul. Kolejowej 2, 66-200 Świebodzin nie posiada windy. Urząd posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Świebodziński |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-04-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: M. Lewandowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-04-16 14:18:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Lewandowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-04-16 14:18:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Lewandowski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-03-17 14:06:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 673 raz(y) |