ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Samodzielne Stanowisko ds.Zarządzania Kryzysowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-08 23:55:52 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

 
Samodzielne Stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego
ul. Piłsudskiego 18, I piętro
 
ul. Piłsudskiego 18, piętro I - pokój nr 12, tel. 4755328
Główny Specjalista - Piotr Krzywy
e-mail:
 
  • Nadzór nad wykonywaniem zadań Wydziału,
  • Współpraca z organizacjami porządkowymi w dziedzinie ochrony ludności oraz współdziałanie w akcjach ratunkowych z jednostkami straży pożarnej, policji, zapewnienie współdziałania jednostek organizacyjnych, administracji rządowej w zakresie zapobiegania zagrożeniom,
  • Współdziałanie z inspekcjami strażami i inspekcjami w zakresie spraw związanych z bezpieczeństwem publicznym,
  • Realizacja zadań wynikających z ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
  • Prowadzenie i organizacja działań ratowniczych w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej na terenie powiatu,
  • Realizacja zadań wynikających z przepisów szczegółowych z zakresu obrony cywilnej,
  • Koordynacja zadań z zakresu obrony cywilnej, realizowanych przez administrację zespoloną i inne podmioty,
  • Przygotowanie i zapewnienie działania systemu ostrzegania i alarmowania powiatu,
  • Przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania zakażeń,
  • Organizowanie szkoleń w zakresie obrony cywilnej i obronności oraz sprawowania nadzoru nad szkoleniami,
  • Opracowywanie dokumentacji oraz organizacyjne przygotowanie ćwiczeń zgrywających ratowników obrony cywilnej, służb, inspekcji i straży,
  • Aktualizacja Bazy OC ARCUS stanowiącej zestawienie sprzętu oraz zabezpieczenia logistycznego przydatnego do prowadzenia akcji ratunkowych na terenie powiatu,
  • Planowanie i przeprowadzenie kontroli realizacji zadań obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w jednostek organizacyjnych nadzorowanych i podporządkowanych Staroście oraz w gminach na terenie powiatu,
  • Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Opracowanie i aktualizacja dokumentacji związanej z zadaniami powiatu w zakresie spraw obronnych,
  • Współdziałanie z kierownikami jednostek organizacyjnych, inspekcji, służb i straży na obszarze powiatu oraz gminami w zakresie planowania i organizowania przedsięwzięć obronnych,
 
« powrót do poprzedniej strony