Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-08 23:55:52 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
WYDZIAŁ GEODEZJI KARTOGRAFII I KATASTRU
ul. Piłsudskiego 35, tel. 68 4755 342 do 347
e-mail:
ul. Piłsudskiego 35, tel. 68 4755 342 do 347
e-mail:
Geodeta Powiatowy, Przewodniczący ZUDP, Naczelnik Wydziału - Renata Gargol
ul. Piłsudskiego 35, piętro I - pokój nr 8,tel. 4755345
e-mail:
- kierowanie pracą wydziału, nadzór i kontrola wszystkich zadań wykonywanych przez pracowników,
- dysponowanie środkami Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym,
- sporządzanie rocznego planu finansowego gospodarowania funduszem,
- występowanie o dofinansowanie powiatowego funduszu z funduszy: wojewódzkiego i centralnego oraz składanie sprawozdań z wykorzystania przyznanych środków,
- udzielanie zleceń prac i opracowań geodezyjno - kartograficznych zgodnie z zasadami dotyczącymi zamówień publicznych.
Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej
ul. Piłsudskiego 35, piętro I - pokój nr 3, tel. 4755344
Specjalista - Alicja Niklewicz
e-mail:
ul. Piłsudskiego 35, piętro I - pokój nr 3, tel. 4755344
Specjalista - Alicja Niklewicz
e-mail:
- obsługa techniczna i organizacyjna ZUDP,
- przyjmowanie i analiza wstępna projektów (zawartość, czytelność, aktualność map, kompletność),
- współpraca z przedstawicielami branż i instytucji w zakresie przebiegu sieci uzbrojenia terenu,
- przygotowywanie opinii dotyczących uzgodnień przebiegu projektowanych sieci
- gromadzenie dokumentacji projektowej oraz rejestrów i map przeglądowych uzgodnionych projektów,
- udzielanie informacji geodetom, projektantom i inwestorom o przebiegu projektowanych sieci uzbrojenia,
- naliczanie opłat za uzgadnianie projektów i udzielanie informacji.
Stanowiska ds. zasobu geodezyjno - kartograficznego
ul. Piłsudskiego 35, parter - pokój nr 1, 2, tel. 4755342
Inspektor - Ewa Kłosiak
e-mail:
Inspektor - Janina Kurzyk
e-mail:
ul. Piłsudskiego 35, parter - pokój nr 1, 2, tel. 4755342
Inspektor - Ewa Kłosiak
e-mail:
Inspektor - Janina Kurzyk
e-mail:
- obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych,
- opracowywanie wytycznych technicznych dla robót geodezyjno- kartograficznych,
- prowadzenie kontroli technicznej dokumentacji pomiarowej oraz map pod względem kompletności, zgodności z wytycznymi i przepisami prawa,
- udzielanie informacji o dokumentacji znajdującej się w zasobie geodezyjnym i kartograficznym,
- prowadzenie i ewidencjonowanie dokumentów powiatowego zasobu geodezyjno-kartograficznego,
- prowadzenie map zasadniczych , ewidencyjnych i klasyfikacyjnych,
- sprzedaż kopii map, informacji i wglądu do dokumentacji g - k,
- naliczanie opłat za czynności związane z udostępnianiem materiałów zasobu,
- nadawanie cech dokumentów materiałom geodezyjnym wydawanym interesantom,
- gromadzenie informacji związanych z ochroną znaków geodezyjnych.
Pracownia informatyczna
ul. Piłsudskiego 35, piętro I - pokój nr 7, tel. 4755343
Inspektor - Mariusz Janik
e-mail:
Inspektor - Krzysztof Krasoń
e-mail:
ul. Piłsudskiego 35, piętro I - pokój nr 7, tel. 4755343
Inspektor - Mariusz Janik
e-mail:
Inspektor - Krzysztof Krasoń
e-mail:
- obsługa i współpraca z wykonawstwem geodezyjnym w zakresie prowadzenia numerycznej bazy danych o terenie,
- bieżąca aktualizacja numerycznych baz danych.
Stanowiska ds. ewidencji gruntów i budynków
ul. Piłsudskiego 35, piętro I
tereny wiejskie - pokój nr 4, tel. 4755346
miasta - pokój nr 5, tel. 4755347
Inspektor - Leokadia Prusinowska
e-mail:
Inspektor - Leokadia Woźniak
e-mail:
Młodszy referent - Marzena Nowaczyk
e-mail:
Młodszy referent - Marek Szymczak
e-mail:
ul. Piłsudskiego 35, piętro I
tereny wiejskie - pokój nr 4, tel. 4755346
miasta - pokój nr 5, tel. 4755347
Inspektor - Leokadia Prusinowska
e-mail:
Inspektor - Leokadia Woźniak
e-mail:
Młodszy referent - Marzena Nowaczyk
e-mail:
Młodszy referent - Marek Szymczak
e-mail:
- wprowadzanie zmian w rejestrach gruntów i budynków na podstawie dostępnych dokumentów,
- wydawanie decyzji administracyjnych związanych z wprowadzaniem zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków,
- wydawanie decyzji administracyjnych zatwierdzających zmiany klasyfikacji gruntów,
- zawiadamianie o wprowadzonych zmianach osoby zainteresowane, a także właściwy organ w sprawach podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości, właściwy miejscowo sąd prowadzący księgi wieczyste, właściwe miejscowo organy statystyczne,
- wydawanie wypisów z ewidencji gruntów, udzielanie informacji i wglądu do dokumentacji,
- prowadzenie i aktualizacja klasyfikacji gruntów
- przyjmowanie zgłoszeń zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków,
- obsługa wykonawstwa geodezyjnego i rzeczoznawców majątkowych,
- sporządzanie i wydawanie wypisów i wyrysów do celów prawnych (w tym wieczystoksięgowych) i administracyjnych,
- przyjmowanie wyciągów z operatów szacunkowych,
- naliczanie opłat za udostępniane dokumenty i informacje.