ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-08 23:55:52 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

 
WYDZIAŁ GEODEZJI KARTOGRAFII I KATASTRU
ul. Piłsudskiego 35, tel. 68 4755 342 do 347
e-mail:

Geodeta Powiatowy, Przewodniczący ZUDP, Naczelnik Wydziału - Renata Gargol
ul. Piłsudskiego 35, piętro I - pokój nr 8,tel. 4755345
e-mail:
 
  • kierowanie pracą wydziału, nadzór i kontrola wszystkich zadań wykonywanych przez pracowników,
  • dysponowanie środkami Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym,
  • sporządzanie rocznego planu finansowego gospodarowania funduszem,
  • występowanie o dofinansowanie powiatowego funduszu z funduszy: wojewódzkiego i centralnego oraz składanie sprawozdań z wykorzystania przyznanych środków,
  • udzielanie zleceń prac i opracowań geodezyjno - kartograficznych zgodnie z zasadami dotyczącymi zamówień publicznych.
 
Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej
ul. Piłsudskiego 35, piętro I - pokój nr 3, tel. 4755344
Specjalista - Alicja Niklewicz
e-mail:
 
  • obsługa techniczna i organizacyjna ZUDP,
  • przyjmowanie i analiza wstępna projektów (zawartość, czytelność, aktualność map, kompletność),
  • współpraca z przedstawicielami branż i instytucji w zakresie przebiegu sieci uzbrojenia terenu,
  • przygotowywanie opinii dotyczących uzgodnień przebiegu projektowanych sieci
  • gromadzenie dokumentacji projektowej oraz rejestrów i map przeglądowych uzgodnionych projektów,
  • udzielanie informacji geodetom, projektantom i inwestorom o przebiegu projektowanych sieci uzbrojenia,
  • naliczanie opłat za uzgadnianie projektów i udzielanie informacji.
 
Stanowiska ds. zasobu geodezyjno - kartograficznego
ul. Piłsudskiego 35, parter - pokój nr 1, 2, tel. 4755342
Inspektor - Ewa Kłosiak
e-mail:
Inspektor - Janina Kurzyk
e-mail:
 
  • obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych,
  • opracowywanie wytycznych technicznych dla robót geodezyjno- kartograficznych,
  • prowadzenie kontroli technicznej dokumentacji pomiarowej oraz map pod względem kompletności, zgodności z wytycznymi i przepisami prawa,
  • udzielanie informacji o dokumentacji znajdującej się w zasobie geodezyjnym i kartograficznym,
  • prowadzenie i ewidencjonowanie dokumentów powiatowego zasobu geodezyjno-kartograficznego,
  • prowadzenie map zasadniczych , ewidencyjnych i klasyfikacyjnych,
  • sprzedaż kopii map, informacji i wglądu do dokumentacji g - k,
  • naliczanie opłat za czynności związane z udostępnianiem materiałów zasobu,
  • nadawanie cech dokumentów materiałom geodezyjnym wydawanym interesantom,
  • gromadzenie informacji związanych z ochroną znaków geodezyjnych.
 
Pracownia informatyczna
ul. Piłsudskiego 35, piętro I - pokój nr 7, tel. 4755343
Inspektor - Mariusz Janik
e-mail:
Inspektor - Krzysztof Krasoń
e-mail:
 
  • obsługa i współpraca z wykonawstwem geodezyjnym w zakresie prowadzenia numerycznej bazy danych o terenie,
  • bieżąca aktualizacja numerycznych baz danych.
 
Stanowiska ds. ewidencji gruntów i budynków
ul. Piłsudskiego 35, piętro I
tereny wiejskie - pokój nr 4, tel. 4755346
miasta - pokój nr 5, tel. 4755347
Inspektor - Leokadia Prusinowska
e-mail:
Inspektor - Leokadia Woźniak
e-mail:
Młodszy referent - Marzena Nowaczyk
e-mail:
Młodszy referent - Marek Szymczak
e-mail:
 
  • wprowadzanie zmian w rejestrach gruntów i budynków na podstawie dostępnych dokumentów,
  • wydawanie decyzji administracyjnych związanych z wprowadzaniem zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków,
  • wydawanie decyzji administracyjnych zatwierdzających zmiany klasyfikacji gruntów,
  • zawiadamianie o wprowadzonych zmianach osoby zainteresowane, a także właściwy organ w sprawach podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości, właściwy miejscowo sąd prowadzący księgi wieczyste, właściwe miejscowo organy statystyczne,
  • wydawanie wypisów z ewidencji gruntów, udzielanie informacji i wglądu do dokumentacji,
  • prowadzenie i aktualizacja klasyfikacji gruntów
  • przyjmowanie zgłoszeń zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków,
  • obsługa wykonawstwa geodezyjnego i rzeczoznawców majątkowych,
  • sporządzanie i wydawanie wypisów i wyrysów do celów prawnych (w tym wieczystoksięgowych) i administracyjnych,
  • przyjmowanie wyciągów z operatów szacunkowych,
  • naliczanie opłat za udostępniane dokumenty i informacje.
 
« powrót do poprzedniej strony