ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Gospodarki Nieruchomościami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-08 23:55:52 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

 
WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
ul. Piłsudskiego 35, piętro II
 
Naczelnik Wydziału - Jolanta Wesołowska
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 12, tel. 47 55 330
e-mail:
 
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami rolnymi
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 10, tel. 47 55 360
Inspektor - Teresa Tocka
e-mail:
 
  • uwłaszczenie działek siedliskowych,
  • uwłaszczenie działek rentowych,
  • przejmowanie gospodarstw rolnych na Skarb Państwa,
  • scalenie i wymiana gruntów,
  • rewindykacje,
  • gospodarowanie nieruchomościami leśnymi,
  • wywłaszczanie i odszkodowania za wywłaszczone nieruchomości,
  • zwroty wywłaszczonych nieruchomości.
 
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami - nie rolnymi
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 11, tel. 47 55 333
Inspektor - Maria Półtorak
e-mail:
 
  • sprawy dotyczące użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa,
  • naliczanie i aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów,
  • przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
  • regulacje stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa( wnioski do ksiąg wieczystych o wpis własności Skarbu Państwa, zmiany w KW, wykreślenie obciążeń na rzecz Skarbu Państwa),
  • wydawanie zezwoleń na wejście na grunt inwestorom.
 
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami nie rolnymi
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 11, tel. 47 55 333
Specjalista -
 
  • prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania zasobem nieruchomości Skarbu Państwa,
  • przejmowanie nieruchomości na rzecz Powiatu stanowiących drogi powiatowe,
  • oddawanie nieruchomości Skarbu Państwa w trwały zarząd oraz jego wygaszanie,
  • naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa,
  • podejmowanie czynności związanych z regulacją prawną nieruchomości Skarbu Państwa będących we władaniu jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej.
 
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami nie rolnymi
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 10, tel. 47 55 331
Inspektor - Barbara Dębska
e-mail:
 
  • gospodarowanie zasobem Powiatu.
  • obrót cywilno - prawny nieruchomościami Powiatu: sprzedaż, darowizna, dzierżawa, użyczenie.
  • trwały zarząd nieruchomościami Powiatu.
  • naliczanie i aktualizacja opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami Powiatu.
  • najem nieruchomości Skarbu Państwa.
 
« powrót do poprzedniej strony