Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-08 23:55:52 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
ul. Piłsudskiego 35, piętro II
ul. Piłsudskiego 35, piętro II
Naczelnik Wydziału - Jolanta Wesołowska
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 12, tel. 47 55 330
e-mail:
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 12, tel. 47 55 330
e-mail:
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami rolnymi
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 10, tel. 47 55 360
Inspektor - Teresa Tocka
e-mail:
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 10, tel. 47 55 360
Inspektor - Teresa Tocka
e-mail:
- uwłaszczenie działek siedliskowych,
- uwłaszczenie działek rentowych,
- przejmowanie gospodarstw rolnych na Skarb Państwa,
- scalenie i wymiana gruntów,
- rewindykacje,
- gospodarowanie nieruchomościami leśnymi,
- wywłaszczanie i odszkodowania za wywłaszczone nieruchomości,
- zwroty wywłaszczonych nieruchomości.
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami - nie rolnymi
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 11, tel. 47 55 333
Inspektor - Maria Półtorak
e-mail:
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 11, tel. 47 55 333
Inspektor - Maria Półtorak
e-mail:
- sprawy dotyczące użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa,
- naliczanie i aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów,
- przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- regulacje stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa( wnioski do ksiąg wieczystych o wpis własności Skarbu Państwa, zmiany w KW, wykreślenie obciążeń na rzecz Skarbu Państwa),
- wydawanie zezwoleń na wejście na grunt inwestorom.
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami nie rolnymi
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 11, tel. 47 55 333
Specjalista -
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 11, tel. 47 55 333
Specjalista -
- prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania zasobem nieruchomości Skarbu Państwa,
- przejmowanie nieruchomości na rzecz Powiatu stanowiących drogi powiatowe,
- oddawanie nieruchomości Skarbu Państwa w trwały zarząd oraz jego wygaszanie,
- naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa,
- podejmowanie czynności związanych z regulacją prawną nieruchomości Skarbu Państwa będących we władaniu jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej.
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami nie rolnymi
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 10, tel. 47 55 331
Inspektor - Barbara Dębska
e-mail:
ul. Piłsudskiego 35, piętro II - pokój nr 10, tel. 47 55 331
Inspektor - Barbara Dębska
e-mail:
- gospodarowanie zasobem Powiatu.
- obrót cywilno - prawny nieruchomościami Powiatu: sprzedaż, darowizna, dzierżawa, użyczenie.
- trwały zarząd nieruchomościami Powiatu.
- naliczanie i aktualizacja opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami Powiatu.
- najem nieruchomości Skarbu Państwa.