ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Finansowy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-08 23:55:52 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

 
WYDZIAŁ FINANSOWY
ul. Kolejowa 2, II piętro
 
Naczelnik Wydziału - Anna Pietruńko
ul. Kolejowa 2, piętro II - pokój nr 14, tel. 47 55 315
e-mail:
 
Stanowisko ds. windykacji należności
ul. Kolejowa 2, piętro II - pokój nr 12, tel. 47 55 317
Inspektor – Ewelina Narkiewicz
e-mail:
 
  • kontrola i uruchamianie środków finansowych dla jednostek powiatowych,
  • analiza i windykacja należności Skarbu Państwa z tytułu opłat za wieczyste użytkowanie gruntów i opłat za budynki,
  • windykacja należności wynikających z faktur wystawionych przez Powiatowy Fundusz Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym,
  • obsługa systemu elektronicznej bankowości,
  • regulowanie zobowiązań Powiatu,
  • rozliczenia z kontrahentami.
 
Stanowisko ds. analiz księgowych
ul. Kolejowa 2, piętro II - pokój nr 11, tel. 47 55 316
Inspektor - Daniela Łapszyńska - Kędzierska
e-mail:
 
  • analiza dokumentów księgowych i kontrola zgodności zapisów na kontach z wyciągami bankowymi,
  • kompletowanie, księgowanie i analiza zgodności wpłat z zestawieniami sporządzanymi przez Wydział Komunikacji i Transportu,
  • obsługa systemu elektronicznej bankowości - oraz współpraca z bankami.
 
Stanowisko ds. wydatków
ul. Kolejowa 2, piętro II - pokój nr 12, tel. 47 55 317
Inspektor - Joanna Narazińska
e-mail:
 
  • kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych wydatków,
  • analiza bieżąca wydatków budżetowych Powiatu, związanych z obsługą księgową,
  • udział w sprawozdawczości finansowej wydatków Powiatu.
 
Stanowisko ds. dochodów
ul. Kolejowa 2, piętro II - pokój nr 12, tel.47 55 317
Specjalista - Krystyna Szmergał
e-mail: k.szmergał@powiat.swiebodzin.pl
 
  • dekretowanie, księgowanie, analiza kont dochodów budżetu Powiatu,
  • analiza zgodności realizacji planu dochodów i wydatków jednostek organizacyjnych Powiatu,
  • księgowanie sprawozdań finansowych,
  • odprowadzanie dochodów należnych do budżetu państwa.
 
Stanowisko ds. płac imajątku powiatu
ul. Kolejowa 2, piętro II - pokój nr 11, tel. 47 55 316
Inspektor - Ewa Kochanowska
e-mail:
 
  • sporządzanie list płac,
  • rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym,
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.
  • prowadzenie ksiąg, ewidencja ilościowo-wartościowa i aktualizacja środków trwałych, pozostałych środków trwałych w używaniu oraz wartości niematerialnych i prawnych.
  • księgowanie planów finansowych i ich zmian dla Powiatu,
  • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Powiatu,
  • rozliczanie i analiza realizowanych inwestycji,
  • nanoszenie sprawozdań finansowych i budżetowych do systemu.
 
Stanowisko ds. dochodów skarbu państwa
ul. Kolejowa 2, piętro I - pokój 11, tel.: 684755316
Inspektor - Monika Drozda
e-mail:
 
« powrót do poprzedniej strony