ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Organizacyjny

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-08 23:55:52 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

 
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY
ul. Kolejowa 2, II piętro
 
Naczelnik Wydziału
Pełnomocnik ds. informacji niejawnych
Anna Krajewska

ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 16, tel. 4755362
e-mail:
 
  • nadzór nad wykonywaniem zadań Wydziału,
  • opracowywanie projektu Statutu Powiatu i jego nowelizacji,
  • opracowanie projektu Regulaminu Organizacyjnego Starostwa oraz kontrola jego realizacji,
  • wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego, rzeczowego wykazu akt,
  • przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Starosty i Zarządu, w tym do wydawania decyzji administracyjnych dla pracowników Starostwa i jednostek organizacyjnych powiatu oraz prowadzenie rejestru tych upoważnień,
  • prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty,
  • zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
  • sprawowanie kontroli nad ochroną danych osobowych,
 
Sylwia Wróblewska
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 18, tel. 4755313
e-mail:
 
  • prowadzenie spraw kadrowych pracowników Starostwa, kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
  • opracowywanie i bieżąca aktualizacja zakładowego Regulaminu Pracy,
  • organizacja oraz przeprowadzanie procedury naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie,
  • prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem, dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym pracowników,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, stażu pracy, nagród jubileuszowych oraz urlopów pracowniczych,
  • prowadzenie spraw dotyczących okresowych przeglądów kadrowych i ocen kwalifikacyjnych pracowników,
  • prowadzenie spraw związanych z kompletowaniem oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich składania,
  • zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • merytoryczna obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • prowadzenie praktyk studenckich, uczniowskich i stażów pracy,
  • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w materiały biurowe,
  • gospodarowanie materiałami biurowymi, kancelaryjnymi, wyposażeniem i sprzętem,
  • gospodarowanie pieczęciami i tablicami urzędowymi, w tym prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych,
  • nadzór nad ewidencją wydanych kluczy Starostwa,
 
Elzbieta Iwachów
ul. Kolejowa 2, piętro I - pokój nr 7, tel. 4755307
e-mail:
 
  • obsługa centrali telefonicznej i telefaksu,
  • ewidencja wszelkich przesyłek, listów poleconych, listów zwykłych wychodzących ze Starostwa,
  • przygotowanie bilingów rozmów telefonicznych i sporządzanie not obciążeniowych za rozmowy prywatne pracowników Starostwa,
 
Przemysław Rowiński
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 18, tel. 4755313
e-mail:
 
  • wdrażanie i nadzór nad pracami związanymi z informatyzacją Urzędu,
  • tworzenie i zabezpieczenie kopii zapasowych baz danych, katalogów systemowych i oprogramowania aplikacyjnego zainstalowanego na serwerach,
  • usuwanie awarii sprzętu i oprogramowania,
  • odbieranie wiadomości przekazanych w formie elektronicznej,
  • techniczna obsługa strony internetowej,
  • techniczna obsługa Biuletynu Informacji Publicznej,
  • nadzór nad inwentaryzacją sprzętu komputerowego,
  • prowadzenie ewidencji licencji na oprogramowanie użytkowane w Starostwie,
  • prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego Starostwa i monitorowanie potrzeb w tym zakresie,
  • zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych,
  • ochrona systemów sieci teleinformatycznej,
  • kontrola ochrony bezpieczeństwa danych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych danych w systemie informatycznym,
  • opracowanie planu ochrony jednostki organizacyjnej przed zewnętrznym naruszeniem systemu informatycznego i nadzorowanie jego realizacji,
  • prowadzenie spraw związanych z naprawami oraz konserwacją wyposażenia Starostwa z wyłączeniem sprzętu komputerowego,
  • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w sprzęt i wyposażenie,
 
Joanna Rybczyńska
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 19, tel. 4755323
e-mail:
 
  • prowadzenie spraw dotyczących administrowania budynkami administracyjnymi, gospodarczymi, w tym spraw związanych z wynajmem, dzierżawą,
  • prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania budynkami nieprzekazanymi w trwały zarząd jednostkom powiatowym, w tym spraw związanych z wynajmem, dzierżawą,
  • realizowanie i koordynowanie realizacji zadań rzeczowych, remontowych i inwestycyjnych,
  • prowadzenie spraw związanych z ewidencją faktur i rachunków,
  • prowadzenie archiwum zakładowego,
 
Andrzej Bartoszewicz
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 19, tel. 4755361
e-mail:
 
  • prowadenie Biura Rzeczy Znalezionych,
  • prowadzenie Kancelarii Tajnej,
  • organizowanie i przeprowadzanie poboru na terenie powiatu,
  • organizowanie akcji kurierskiej i współpraca z Wojskową Komendą Uzupełnień oraz Urzędami Gmin w zakresie mobilizacyjnego uzupełnienia Sił Zbrojnych,
  • przyjmowanie i przedstawianie Staroście Świebodzińskiemu programów działania służb, inspekcji i straży,
  • prowadzenie obsługi administracyjno -biurowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego,
  • współdziałanie z inspekcjami strażami i inspekcjami w zakresie spraw związanych z bezpieczeństwem publicznym,
  • wydawanie decyzji o przeprowadzeniu zbiórki publicznej na obszarze Powiatu, jeżeli ma być ona przeprowadzona na obszarze Powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę i sprawowanie kontroli nad jej przebiegiem,
  • załatwianie spraw związanych z organizacją imprez masowych,
  • organizacja świąt państwowych,
  • nadzór nad działalnością organizacji kombatanckich,
 
« powrót do poprzedniej strony