Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydział Organizacyjny
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-08 23:55:52 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY
ul. Kolejowa 2, II piętro
ul. Kolejowa 2, II piętro
Naczelnik Wydziału
Pełnomocnik ds. informacji niejawnych
Anna Krajewska
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 16, tel. 4755362
e-mail:
Pełnomocnik ds. informacji niejawnych
Anna Krajewska
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 16, tel. 4755362
e-mail:
- nadzór nad wykonywaniem zadań Wydziału,
- opracowywanie projektu Statutu Powiatu i jego nowelizacji,
- opracowanie projektu Regulaminu Organizacyjnego Starostwa oraz kontrola jego realizacji,
- wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego, rzeczowego wykazu akt,
- przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Starosty i Zarządu, w tym do wydawania decyzji administracyjnych dla pracowników Starostwa i jednostek organizacyjnych powiatu oraz prowadzenie rejestru tych upoważnień,
- prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty,
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
- sprawowanie kontroli nad ochroną danych osobowych,
Sylwia Wróblewska
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 18, tel. 4755313
e-mail:
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 18, tel. 4755313
e-mail:
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników Starostwa, kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
- opracowywanie i bieżąca aktualizacja zakładowego Regulaminu Pracy,
- organizacja oraz przeprowadzanie procedury naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie,
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem, dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym pracowników,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, stażu pracy, nagród jubileuszowych oraz urlopów pracowniczych,
- prowadzenie spraw dotyczących okresowych przeglądów kadrowych i ocen kwalifikacyjnych pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z kompletowaniem oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich składania,
- zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy,
- merytoryczna obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- prowadzenie praktyk studenckich, uczniowskich i stażów pracy,
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w materiały biurowe,
- gospodarowanie materiałami biurowymi, kancelaryjnymi, wyposażeniem i sprzętem,
- gospodarowanie pieczęciami i tablicami urzędowymi, w tym prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych,
- nadzór nad ewidencją wydanych kluczy Starostwa,
Elzbieta Iwachów
ul. Kolejowa 2, piętro I - pokój nr 7, tel. 4755307
e-mail:
ul. Kolejowa 2, piętro I - pokój nr 7, tel. 4755307
e-mail:
- obsługa centrali telefonicznej i telefaksu,
- ewidencja wszelkich przesyłek, listów poleconych, listów zwykłych wychodzących ze Starostwa,
- przygotowanie bilingów rozmów telefonicznych i sporządzanie not obciążeniowych za rozmowy prywatne pracowników Starostwa,
Przemysław Rowiński
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 18, tel. 4755313
e-mail:
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 18, tel. 4755313
e-mail:
- wdrażanie i nadzór nad pracami związanymi z informatyzacją Urzędu,
- tworzenie i zabezpieczenie kopii zapasowych baz danych, katalogów systemowych i oprogramowania aplikacyjnego zainstalowanego na serwerach,
- usuwanie awarii sprzętu i oprogramowania,
- odbieranie wiadomości przekazanych w formie elektronicznej,
- techniczna obsługa strony internetowej,
- techniczna obsługa Biuletynu Informacji Publicznej,
- nadzór nad inwentaryzacją sprzętu komputerowego,
- prowadzenie ewidencji licencji na oprogramowanie użytkowane w Starostwie,
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego Starostwa i monitorowanie potrzeb w tym zakresie,
- zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych,
- ochrona systemów sieci teleinformatycznej,
- kontrola ochrony bezpieczeństwa danych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych danych w systemie informatycznym,
- opracowanie planu ochrony jednostki organizacyjnej przed zewnętrznym naruszeniem systemu informatycznego i nadzorowanie jego realizacji,
- prowadzenie spraw związanych z naprawami oraz konserwacją wyposażenia Starostwa z wyłączeniem sprzętu komputerowego,
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w sprzęt i wyposażenie,
Joanna Rybczyńska
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 19, tel. 4755323
e-mail:
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 19, tel. 4755323
e-mail:
- prowadzenie spraw dotyczących administrowania budynkami administracyjnymi, gospodarczymi, w tym spraw związanych z wynajmem, dzierżawą,
- prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania budynkami nieprzekazanymi w trwały zarząd jednostkom powiatowym, w tym spraw związanych z wynajmem, dzierżawą,
- realizowanie i koordynowanie realizacji zadań rzeczowych, remontowych i inwestycyjnych,
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją faktur i rachunków,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
Andrzej Bartoszewicz
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 19, tel. 4755361
e-mail:
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 19, tel. 4755361
e-mail:
- prowadenie Biura Rzeczy Znalezionych,
- prowadzenie Kancelarii Tajnej,
- organizowanie i przeprowadzanie poboru na terenie powiatu,
- organizowanie akcji kurierskiej i współpraca z Wojskową Komendą Uzupełnień oraz Urzędami Gmin w zakresie mobilizacyjnego uzupełnienia Sił Zbrojnych,
- przyjmowanie i przedstawianie Staroście Świebodzińskiemu programów działania służb, inspekcji i straży,
- prowadzenie obsługi administracyjno -biurowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego,
- współdziałanie z inspekcjami strażami i inspekcjami w zakresie spraw związanych z bezpieczeństwem publicznym,
- wydawanie decyzji o przeprowadzeniu zbiórki publicznej na obszarze Powiatu, jeżeli ma być ona przeprowadzona na obszarze Powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę i sprawowanie kontroli nad jej przebiegiem,
- załatwianie spraw związanych z organizacją imprez masowych,
- organizacja świąt państwowych,
- nadzór nad działalnością organizacji kombatanckich,