ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sekretarz Powiatu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-08 23:55:52 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

 
SEKRETARZ POWIATU
ul. Kolejowa 2, II piętro - pokój nr 15, tel. 47 55 320
Tomasz Olesiak
e-mail:

Do zadań Sekretarza Powiatu należy:
 
  • Nadzór nad wykonywaniem bieżących zadań przez Wydziały Starostwa, w szczególności nad terminowym i prawidłowym załatwianiem spraw, przestrzeganiem regulaminu organizacyjnego Starostwa i instrukcji kancelaryjnej, przepisów jednolitego rzeczowego wykazu akt jak również Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych i Kodeksu pracy.
  • Nadzór nad organizacją pracy w Starostwie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr.
  • Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Zarządu.
  • Nadzór nad realizacją uchwał Rady i Zarządu.
  • Uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu z głosem doradczym.
  • Koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Starostwie i zakupem środków trwałych.
  • Nadzór nad funkcjonowaniem kontroli wewnętrznej w Starostwie.
  • Zapewnienie merytorycznej i techniczno-organizacyjnej obsługi posiedzeń organów kolegialnych Powiatu.
  • Wykonywanie innych zadań w ramach upoważnień udzielonych przez Zarząd Powiatu i Starostę.
  • Nadzór nad właściwym załatwianiem skarg i wniosków.
  • Dokonywanie oceny pracy podległych Naczelników Wydziałów Starostwa.
  • Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę.
 
« powrót do poprzedniej strony