ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Biuro Rady i Zarządu Powiatu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-08 23:55:52 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

 
BIURO RADY I ZARZĄDU POWIATU
ul. Kolejowa 2, pokój nr 10
tel. 4755311, 4755310
 
Naczelnik Biura Rady i Zarządu Powiatu
Bernarda Czajkowska

e-mail:

Inspektor Małgorzata Wojciechowicz
e-mail:
 
  • zapewnienie obsługi administracyjnej Rady Powiatu, jej komisji i Zarządu Powiatu,
  • organizowanie oraz protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań Rady, jej komisji i Zarządu,
  • gromadzenie i ewidencjonowanie uchwał podejmowanych przez organy Powiatu oraz decyzji, zarządzeń i postanowień Zarządu Powiatu,
  • prowadzenie rejestrów Uchwał Rady i Zarządu Powiatu, wniosków i opinii Komisji oraz wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
  • przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Powiatu,
  • udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego,
  • przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady, wniosków Komisji, interpelacji i zapytań radnych Naczelnikom Wydziałów,
  • organizowanie szkoleń radnych.