Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Biuro Rady i Zarządu Powiatu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-08 23:55:52 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
BIURO RADY I ZARZĄDU POWIATU
ul. Kolejowa 2, pokój nr 10
tel. 4755311, 4755310
ul. Kolejowa 2, pokój nr 10
tel. 4755311, 4755310
Naczelnik Biura Rady i Zarządu Powiatu
Bernarda Czajkowska
e-mail:
Bernarda Czajkowska
e-mail:
Inspektor Małgorzata Wojciechowicz
e-mail:
- zapewnienie obsługi administracyjnej Rady Powiatu, jej komisji i Zarządu Powiatu,
- organizowanie oraz protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań Rady, jej komisji i Zarządu,
- gromadzenie i ewidencjonowanie uchwał podejmowanych przez organy Powiatu oraz decyzji, zarządzeń i postanowień Zarządu Powiatu,
- prowadzenie rejestrów Uchwał Rady i Zarządu Powiatu, wniosków i opinii Komisji oraz wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
- przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Powiatu,
- udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego,
- przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady, wniosków Komisji, interpelacji i zapytań radnych Naczelnikom Wydziałów,
- organizowanie szkoleń radnych.